Hakutulokset

  1. T

    sydänäänet

    Moi, voiko ensimmäisellä neuvolakäynnillä vko 8 terveydenhoitaja kuulla sydänäänet jo näin varhaisessa vaiheessa, mikäs laite tuo nyt olikaan doppler tais olla.????????? Olis niin ihana saada varmuus että siellä masussa todella jotain on. =)
  2. T

    hiusväri ja raskaus

    Mulla on aivan kamala juurikasvu :whistle: ja olis juhlat tulossa kk päästä.. Meinasin värjätä ihan kaupan värillä, mutta uskallanko?? Oon 27 viikolla raskaana..
  3. T

    OOTTEKO OMAN SÄNGYN JA HUONEEN VAI PERHEPEDIN KANNATTAJIA?

    Oma sänky, oma huone... (tästä lähetään) Itse en pysty nukkumaan ollenkaan, jos poju tulee viekkuun.. Nukutetaan omaan sänkyyn, omaan huoneeseen, aamulla saa tulla viereen.. Vauvana nukku toki samassa huoneessa siihen asti, kun söi tisua yöllä, sen jälkeen siirrettiin omaan huoneeseen..
  4. T

    nyt kaikki vauvanteko vinkit!

    Juu meilläkin yritettiin reipas puoli vuotta ja nusnus melkein joka päivä.. :ashamed: Sitten lopetettiin yrittäminen, en jaksanut enää negatiivisia testejä ja 2 viikon päästä saatiin plussa! :heart: Vauva tulee elokuussa :heart:
  5. T

    apua, nyt vasta havahduin...mistä kummit

    Mulla sama ongelma.. Miehen puoli ei kuulu kirkkoon, kummiehokkaita olisi vaikka 7:lle lapselle! Mun puolelta on kaikki jo valmiiksi jonkun kummeja, ja muutenkin aika vähän oon kehenkään yhteydessä :ashamed: Mies ei halua ketään kavereistaa.. Ja mun kaverit on jo kummeja monille.. Yksi...
  6. T

    Muistattehan kun äitienpäivä lähestyy...

    \ Tää on kyllä hyvin sanottu! :wave:
  7. T

    äitiyspakkaus

    Onneks otin rahana... pidän tuota 2005 vuoden pakkausta parempana, on melkein uusia vaatteita pojalta jäänyt, menee nyt vauvalle oikein loistavasti.. Eikä harmitakaan enää.. :D
  8. T

    nuoret odottajat tänne

    Heips.! Oon kohta 16 vuotta ja oon nytten rv 22 =) Ihanaa et täältä löytyy muutakin kun vaan inhottavia aikusia kommentoimassa ku nuoret äidit sitä ja tätä...
  9. T

    ÄIDIT vuosimallia 1991

    Hejssan! kiva kuulla et joku muukin -91 on tulossä äidiksi. ite mulla on laskettu aika heinäkuussa. Ja hyvin menny raskaus :)
  10. T

    onko tämä oikein

    \ juuri niin, meillä mies laittaa 170e elareihin, 150 matkakuluihin, mutta ikinä meillä ei olis varaa pistää edes yhdessä tuota summaa yhteiseen lapseemme kk:ssa..ja se on totta että en kanssa ymmärrä miten yh:n lapset todellakin kuluttavat enemmän kuin ydinperheen lapset, ainakin sen mukaan...
  11. T

    pre-eklamptikko äitien synnytys

    Hei! Olisin kiinnostunut kuulemaan äitien synnytykokemuksia, joilla on ollut raskausmyrkytys? Itselläni on paineet koholla hieman ja jos tässä toksemia päälle pukkaa, niin en tiedä yhtään mitä on odotettavissa synnytyksen osalta! Kertokaa kokemuksianne, mikä minua mahdollisesti odottaa?
  12. T

    tosi hiljaista

    \ Itse olen pohjois-suomesta :) laskettu aika on 21.7 oletkos miten pärjänny tytön kanssa? *itsellä vielä kaikki edessä päin :) *
  13. T

    nuoreja hauskoja äitejä!

    \ no hei vaan :) öö niin joo elikkä...itse olen täältä pohjosesta ihan rovaniemeltä asti :wave: ajattelin vain että olis hauska joskus vaihtaa kuulumisia kohtalotoverin kanssa kun tuota asiaa olisi niin paljon mutta ei ole oikein ketään saman ikäistä odottavaa äitiä jolle kertoa :/ joten...
  14. T

    Jo tärppäsi! :)

    onnea ihan hirveesti!! :) omakohtainen kokemukseni oli kyllä näin myöhemmin ajateltuna aika huvittava (siis kun sain kuulla olevani raskaana) ensinäkin aloin itkemään, kävelin kämppää edestakaisin ja hoin "apua, apua" :laugh: *tuntu kyl että elämä pysähty just siihen paikkaan* muuta sitten se...
  15. T

    tosi hiljaista

    \ No heissan :) oli täälä sentäs joku ihminen jolla kiinnostaa :D täytyy kyllä ihan ensimmäiseksi kysyä että mistäs päin suomea kirjottelet? ja onkos sulla lapsia? tai kenties odotat naperoa? :p
  16. T

    tosi hiljaista

    minuakin harmittaa kun itse olen nuori odottava äiti´ja olisi kiva jutella täälä ihmisten kanssa kaiken näköisistä asioista mutta tuntuu ettei saa ns. vastakaikua. eli missä ovat kaikki seuralliset nuoret äidit? *tulkaa pois piiloistanne :) *
  17. T

    Helpoin tapa synnyttää?

    Niin,miten ois helpoin synnyttää,alateitse,keisarileikkauksella,veteen vai? ;)
  18. T

    Millaisia koiria omistatte?

    mulla on sekarotunen..siin on vehnäterrieriä ja sakemannia ja tykkää kamalasti lapsista...varsinki siskon kolme vuotiaasta...
  19. T

    kokemuksia

    onks kellää kokemuksia kissoista ja vauvasta?mulla on kaxs kissaa ja koira, mut stressaan ku vauva tulossa ja oon kuullu et kissat ei meinaa sopeutuu yleensä ku taloon tulee pieni vauva...onx kellää positiivisia tarinoita? :/ vai joudunko valmistautuu siihen et mun täytyy luopuu niistä :( :(
  20. T

    löytyykö

    löytyykö kirkkonummen suunnalta yhtään odottavii äitejä?olis kiva saada uusia ystäviä ja muutenki vaihtaa kokemuksia odotus ajasta..itellä laskettu aika 13.10.05...meilailkaa katja.tuura@edu.hel.fi :wave:

Yhteistyössä