ÄIDIT vuosimallia 1991

hei! wow! onko täällä paljonkin näin nuoria, jotka on jo äitejä??? itse olen vm-91 eli tammikuussa tulee 16vee täyteen :) en ole vielä äiti, mutta odotan esikoistani ja laskettu aika on kesäkuun lopulla.. olis kivä kuulla onko muitakin??
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 27.12.2006 klo 12:46 Wimmagimma kirjoitti:
:eek: onks ysiykköset jo NOIN vanhoja!?!? :eek: (tää ei siis oo *ittuilua, havahduin vaan..)
Mulla kanssa sama havahtuminen.. Välillä ollut ihmeissäni, että serkkutyttökin on jo niin iso (-92), kun vastahan se oli vähän vajaa kymmenen.. :D
Ei sitä vain osaa ajatella, että nekin kasvaa. :D
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 27.12.2006 klo 23:23 sori ny vaa mutta kirjoitti:
jos alle 16 vee tulee raskaaksi ni silloin on tapahtunu lapseen kohdistunu haureus... alle 16 veet on sakkolihaa...
Entäpä kun "mieskin" voi olla reippaastikin alle 16.. Toimii ne siittiöt nuoremmillakin.. :whistle:
 
joskus äiti myös
Minttu: Älä masennu!! Ite olen 23-v. ja kuulen tuota samaa skeidaa päivästä toiseen jos vain otan puheeksi lapsen hankinta asian vanhempieni tai ysävieni keskuudessa.. Häntä pystyyn! Tehtyä kun ei saa tekemättömäksi.. Eikä aina tarviikkaan! Toivotan sinulle onnea ja jaksuja tulevan pienokaisen parissa! :wave:
 
oot siskontyt ikänen
Sekin vaikuttaa paljon vanhemmaltaa, mut hoiteleen nyt vaan 1v kaksosveljiään.


quote title="27.12.2006 klo 12:29 minttu kirjoitti"]
hei! wow! onko täällä paljonkin näin nuoria, jotka on jo äitejä??? itse olen vm-91 eli tammikuussa tulee 16vee täyteen :) en ole vielä äiti, mutta odotan esikoistani ja laskettu aika on kesäkuun lopulla.. olis kivä kuulla onko muitakin??
[/quote] :)
 
oot siskontyt ikänen
Sekin vaikuttaa paljon vanhemmaltaa, mut hoiteleen nyt vaan 1v kaksosveljiään.


quote title="27.12.2006 klo 12:29 minttu kirjoitti"]
hei! wow! onko täällä paljonkin näin nuoria, jotka on jo äitejä??? itse olen vm-91 eli tammikuussa tulee 16vee täyteen :) en ole vielä äiti, mutta odotan esikoistani ja laskettu aika on kesäkuun lopulla.. olis kivä kuulla onko muitakin??
[/quote] :)
 
no omppas yllätys että täällä taas kaikki haukkuvat vaan toisiaan! :) kuinka tuo lapsilisä asiakin on NIIIIIIN kauhistuttava monelle?? et jos äiti ja lapsi saa vielä hetken sitä yhtaikaa.. sehän on vain yksi kelan tuki monien joukossa!! maksetaanhan äitiysrahakin kelasta! kateellisiako te muka olette yhdestä ylimääräisestä satasesta kuukaudessa? :) ja sitten tää "sakkoliha" juttu :) aika huvittavaa ajatella näin! ymmärrän jos kysessä on raiskaus tms. mutta jos on kysessä avoparin tekemä toivottu lapsi niin asia on kyllä vähän toisin :) nooh.. minä en ainakaan ota näitä haukkuja tosissani enkä loukkaannu.. huvittaa vaan lähinnä lukea!! :)
 
Ihan mielenkiinnosta kyselen (teiltä -91) että minkälaisessa tilanteessa ootte? Asutteko kotona, aikeita muuttaa pois? Entäs tulevan lapsen isä, onko kuvioissa mukana ja minkä ikänen hän on? Ja miten teidä vanhemmat suhtautu vauva-uutiseen? :) kauheesti ois kysymyksiä ;)
Nii ja tosiaan, ku teillä loppuu peruskoulu keväällä, nii pidätte välivuotta(ko), ja onko suunnitelmia mitä sitten kun vauva on jo isompi, kouluun, vai töihin?
 
Mä sain esikoiseni 18 wee. en siis mitenkään liity tänne ikäni puolesta, mutta halusin vain tulla sanomaan että älkää hyvät ihmiset hommatko lasta ellette ole täysin varmoja haluatteko vai ette... se on loppuijän päätös. mut onnea teille jotka tiedätte haluavanne lapsen jo hyvin nuorena!!!!! :)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.01.2007 klo 18:36 likka -90 kirjoitti:
Ihan mielenkiinnosta kyselen (teiltä -91) että minkälaisessa tilanteessa ootte? Asutteko kotona, aikeita muuttaa pois? Entäs tulevan lapsen isä, onko kuvioissa mukana ja minkä ikänen hän on? Ja miten teidä vanhemmat suhtautu vauva-uutiseen? :) kauheesti ois kysymyksiä ;)
Nii ja tosiaan, ku teillä loppuu peruskoulu keväällä, nii pidätte välivuotta(ko), ja onko suunnitelmia mitä sitten kun vauva on jo isompi, kouluun, vai töihin?
niin tuota meidän esikoinen syntyy kesäkuun lopulla eli peruskoulun ehdin käymään loppuun.. asumme poikaystäväni omistamassa rivitalo kaksiossa ja hän on 20vee. töissä käy ja armeijakin on jo takana. =) lapsi oli ihan suunniteltu ja molemmat vanhempamme on ilolla suhtautuneet odotukseen ja vauvan tuloon =) omat vanhempani ikävä kyllä muuttivat vuosi sitten n. 100km päähän täältä töidensä vuoksi ja sillon sitten muutin mieheni luokse ettei tarvinnut kouluakaan vaihtaa.. mutta mieheni perhe asuu samalla paikkakunnalla..
 

Yhteistyössä