Hakutulokset

  1. K

    Toiveissa vauva 2021

    Mahtuuko teidän joukkoon vielä mukaan? :giggle: Kaaliperhonen, ya 8/20, 4.lapsi (miehen 2.lapsi)
  2. K

    myöhäinen plussa

    Tänne ei mitään uutta. Kp 51/35...
  3. K

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Omanapa: Mulla on nykyään joka päivä kello 12 treffit Nukku-Matin kanssa, eikä taatusti johdu siitä, etten nukkuisi yöllä :sleep: Koko ajan on vaan todella väsynyt olo, aamuisin on kamala nälkä (en normaalisti saa aamupalaa syötyä, kun ei ole nälkä)... Nuorempi kissoista hakeutuu koko ajan mun...
  4. K

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Muulinen Mä olen tuollakin testillä saanut jo pari haamujen haamua tässä viime aikoina :D Mä en usko tosin kohta enää yhteenkään raskaustestiin, koska saan haamujen haamuja/viivanpaikkoja/negoja, vähän merkistä ja kuun kierrosta jne. riippuen...
  5. K

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Muulinen toivon sun haamulle vahvistumista :) Mä olen saanut PC:llä tollasia haamusia kohta pari viikkoa :unsure: Sintti12 onnea plussasta :love: MariaV raskaustestit ei reagoi LH-hormooniin, mutta ovulaatiotestit voi reagoida (ei kaikilla) HCG:n.
  6. K

    Luottotiedoton asunnonhakija

    Varoituksen sanan voisi myös vuokranantajista sanoa - milloin mitäkin vatipäätä osunut kohdalle, kommunikointitaidot viimeisimmällä oli olemattomat ja yritti vielä pitää takuurahankin perusteettomasti (ja nyt maksaa sitä sitten euro kerrallaan takaisin, kun oli sen mennyt käyttämään). Niin ja...
  7. K

    myöhäinen plussa

    Tänään on dpo 25, kp 47/35 !!! Kuvotusta on aamuisin ja yöllä heräilen siihen, että on nälkä :D Hajut elämässä häiritsee välillä tosi paljon, mm. vastasiivottu kissanhiekkis haisi tosi pissaiselle (todellisuudessa siis ei, ainakaan muiden mielestä) ja roskis piti kaapista nostaa pihalle, koska...
  8. K

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    *huokaus* Avaudun täällä, kun en oikein muuallakaan voi... Aamu on mennyt kuvotuksen tunteen vallassa - nytkö mä saan vielä jonkun vatsataudin juuri ennen matkaa?! :confused: Junnunkin kantaminen on tuskaa, kun pojan painautuminen rintakehää vasten sattuu :( Ja toisella on niin kova...
  9. K

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Olen ollut epäaktiivinen, koska en ole jaksanut testailla, kyllästyin niihin haamuihin/värillisiin viivanpaikkoihin. Neuvolastakin sanoivat, että sitten jos?! toisetkin menkat jää tulematta, niin tutkitaan - siihen saakka siis kärvistellään? Tänään on kp 45/35 eli täti on lipsunut jo 10 päivää...
  10. K

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Huomenna on testin aika. Lähdemme loppuviikoksi huitelemaan pitkin Suomea, enkä pääse testaamaan ja tuskin ottamaan aamulämpöjäkään. Närästys on kiusannut koko illan. :unsure: Listasin kaikki aamulämmöt FF:n ja sen mielestä olisin ovuloinut kp 21/35, kun itse taas olen ajatellut että se olisi...
  11. K

    KELA

    No juurikin sitä, että sde miehesi ilmoitus maistraatista ei ole vielä kirjattu väestöjärjestelmään :)
  12. K

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    En laittele enää haamuista kuvia. :unsure: Tänään kp 40/35, testaan loppuviikosta (kp 43/35) ja mikäli näyttää haamua vielä silloinkin, niin sitten saan ajan lääkärille. Siihen saakka odotellaan ihmettä tapahtuvaksi. :rolleyes: Ai niin, lämmöt yhä ylhäällä, tänäaamuna(kin) 36,7. :confused: Niin...
  13. K

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    henttis plussaa molemmissa. vahvistumista tuolle :)
  14. K

    saako miehelläsi olla naiskavereita ja kaveerata exän kanssa?

    Saa olla. Exän kanssa ei tarvitse kaveerata - hän on epäasiallinen moukka, joka eron jälkeen keskittyi lähinnä huorittelemaan minua.
  15. K

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Mun haamulainen on samanlainen kuin kevättähden :unsure: Kamera syö värejä, siirryn kohta käyttämään digiä näiden kanssa :giggle: Viivan näkee paljaalla silmällä tihrustamatta ja jopa kauempaa. Ei tarvitse edes käännellä tikkua mihinkään tiettyyn ilmansuuntaan. Onko komeusta Wondfon testeistä...
  16. K

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    12-13 on soittoaika äitiysneuvolaan, voisinkohan mä soittaa ja kysyä siltä, mitä tehdään? Tää on niin outoa ja epänormaalia mulle :confused: Katson jos saisin kuvia tänne, sain junnun äsken nukkumaan. muoks. "Oireet" on ennallaan; siis kuvotus, närästys, menkkajomotusta ihan alavatsalla...
  17. K

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Ihan samanlaisia haamuja kuin eilisillan testissäkin. Alan kallistua kohta viivanpaikan suunnalle - mikä ei tosin selitä sitä, miksi oon myöhässä jo 4 päivää.
  18. K

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Katson jos ehdin laittaa kuvia, lapset heräsi... Lämpökäyrä: http://www.fertilityfriend.com/home/5e8c2c/
  19. K

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Oon testannut aika reilusti myöhässä, nyt junnusta testasin viikon myöhässä, kun oltiin ulkomailla, enkä siellä jaksanut lähteä testiä hakemaan :D hcg-mittauksia ei ole koskaan tehty, mutta kai se mahdollista on, että nousee hitaasti? En mä tiedä. Jos tää olis kemiallinen raskaus, niin kauan se...
  20. K

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Huokaus. :unsure: Itselläni näkyy puhelimella ja paljaalla silmällä paremmin, en tiedä miten tietokoneella sitten... muokkaamaton: http://aijaa.com/tE2ye6 kontrastia: http://aijaa.com/mrH1Yd http://aijaa.com/XMCCEw http://aijaa.com/BpIjiQ Haamu vai viivanpaikka? Testi on Pregcheck ja kuvat...

Yhteistyössä