Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Pepiitalle onnea plussasta ja Mimmille hyvistä ultrakuulumisista! :)

ON: Täytyy kyllä vähän hölmönä myöntää, että ihmeen pettyny oon tädin tuloon ottaen huomioon, et ensimmäinen yritys oli vasta kyseessä. Kierukan poiston (3.9.) jälkeen ensin ihan vaan just innolla odotin ensimmäisten menkkojen alkua, et sit vois aloittaa oikeasti yrittämisen. Mut sit kun onnistuinkin bongaamaan oviksen sekä testillä että omilla tuntemuksilla, niin jotenkin tää pettymys olikin tosi suuri jo tässä vaiheessa, kun ei tärpännytkään. Kun meillä siis aiemmat lapset on saaneet alkunsa juurikin samoilla ovistuntemuksilla, kun mitä nyt oli ja kuopus vieläpä yk1:llä Nuvaringin poiston jälkeen.
Ja viime viikolla mulla muka hirveästi oli jo raskausoireiden alkujakin. Mut ehkä se tosiaan oli sit vaan mun oma pää, joka niitä kehitti. :confused:
No mutta ei tässä nyt muu auta, kun odotella sit menkkojen loppumista ja pistää uudet testit tilaukseen, jotta pääsee sit taas uittelemaan. :D
 
Hendu mä oon huomannut että kropan kuulosteleminen oireiden varalta on kyllä loppujen lopuksi turhaa touhua, ainakin mun kohdalla. Kyllähän niitä kaikkea aina oli olevinaan ennenku sitten plussa testiin pärähti niin ei sitä kyllä mistään oireista pystynyt arvaamaan kun aivan oireetonta oli. Mutta tietysti jokainen keho reagoi omalla tavallaan raskauden aikaisiin hormonaalisiin muutoksiin.
Tsemppiä uuteen kiertoon!
 
Wolt toivottavasti tikut on vielä väärässä :)!

Hendu..samaapa sanon ku Mandala. Mulla tuntuu että negakierrossa on enemmän oiretta kuin raskaana ollessa. Nyt ku olen vetäny näitä hitsin estrogeenijuttuja niin Jännästi ainaki mulla puskee tietyt "raskausolot" päälle. Tissit kipeytyy kainaloista vähän, kaikki ruoka ällöttää, aamulla en saa syötyä enää mitään ja kaikki hajut tuntuu niin että roskapussi on vietävä heti useasti päivään :D. . Jostain joskus luinkin että toisilla estrogeenitaso jää korkealle huonossa ovulaatiossa ja aiheuttaa näitä oloja. Keltarauhanen sit omansa niinku palelut jne..
Mutta niin..Tokihan kropat on erilaisia :)
Tsemppiä uuteen kiertoon! !
 
Tammityttö: juu toivottavasti on väärässä. Ku ei oo menkat :rolleyes: edes myöhässä.. himotestaajana aloitin ajoissa kun ei sata varmuutta oviksesta.

Tissit on pinkeet (kutisee ja sivu hipasu "sattuu"), etova olo, huimaus,lämmöt, masu nippailut ja "kirvellys" =epämenkkamaista, paleltaa(toppatakki pliis.ennen riitti pelkkä huppari tähän aikaan vuodesta), etc...
 
Torstaina ultraan töiden jälkeen! Aika nopeastihan se nyt jotenkin tuntuu tulevan eteen vaikka kuitenkin tuntuu kuin ekoista plussatesteistä ois joku sata vuotta aikaa :D

Toivottavasti Wolt:n testit muuttuu vielä kun dpo:t nousee! (y)
 
  • Tykkää
Reactions: Wolt
*huokaus* Avaudun täällä, kun en oikein muuallakaan voi...

Aamu on mennyt kuvotuksen tunteen vallassa - nytkö mä saan vielä jonkun vatsataudin juuri ennen matkaa?! :confused: Junnunkin kantaminen on tuskaa, kun pojan painautuminen rintakehää vasten sattuu :( Ja toisella on niin kova sylittelytarve...

Mä päätin vielä uhrata yhden raskaustestin tässä loputtomassa kierrossa ja sen teen huomenna, jolloin on kulunut 28 päivää oviksesta (FF:n mukaan) ja 48 päivää edellisistä menkoista. Mikäli allaolevaa taulukkoa on uskominen, niin silloin hcg-arvon pitäisi olla min. 1080mIU/ml, kun vielä viime viikolla se on hyvinkin voinut olla vasta 18? Multa ei ole ikinä näitä arvoja otettu, joten en tiedä miten hcg itselläni nousee.



Niin kauan on toivoa, kun tätiä ei näy? :rolleyes:

Mikäli testi osoittautuu negaksi, niin todennäköisesti käännyn yksityisen puoleen, kunta ei ota vastaan ennen kuin menkat jättää tulematta toistamiseen.
 

Yhteistyössä