Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Hei,

Kyselin tätä jo tuolla lapsettomuuspuolella, mutta osaako kukaan sanoa, voiko ovulaatio saada aikaiseksi näin vahvan plussan? Sanotaan nimittäin, et ovulaatio voi aiheuttaa vääriä plussia.

Taustalla on siis lapsettomuushoitoja (ei kuitenkaan useaan viikkoon sellaisia, joissa olisi hgc-hormonia) ja kierto sekaisin. Menkat myöhässä, mut toisaalta lääkäri näki viime ke clomien seurauksena syntyneen munarakkulan, joka voi olla ovuloimassa (vaikka menkkojen olisi pitänytkin tulla jo n. viikko sitten). Jos siis olen raskaana, se on tapahtunut jo aiemmin.

Jos siis ovulaatio aiheuttaa viivan, onko se näin vahva?

http://aijaa.com/XNks16

http://aijaa.com/XNks16
 
  • Tykkää
Reactions: Wolt
Maria V ja Sintti12: minusta molemmilla on plussat :) En jotekin usko, että ovulaatio voisi tuollaista tehdä, taitaa olla ihan vauva tulossa <3 Muulisen kuvassa nään jotain haipuisaa haamua, mitkä dpot sulla olisi
 
Hei,

Kyselin tätä jo tuolla lapsettomuuspuolella, mutta osaako kukaan sanoa, voiko ovulaatio saada aikaiseksi näin vahvan plussan? Sanotaan nimittäin, et ovulaatio voi aiheuttaa vääriä plussia.

Taustalla on siis lapsettomuushoitoja (ei kuitenkaan useaan viikkoon sellaisia, joissa olisi hgc-hormonia) ja kierto sekaisin. Menkat myöhässä, mut toisaalta lääkäri näki viime ke clomien seurauksena syntyneen munarakkulan, joka voi olla ovuloimassa (vaikka menkkojen olisi pitänytkin tulla jo n. viikko sitten). Jos siis olen raskaana, se on tapahtunut jo aiemmin.

Jos siis ovulaatio aiheuttaa viivan, onko se näin vahva?

http://aijaa.com/XNks16

http://aijaa.com/XNks16
Sanompa heti alkuun etten ole 100% varma vastauksestani mutta minun käsitykseni mukaan raskaustesti näyttää VAIN JA AINOASTAAN raskauden ja ovulaatiotesti näyttää tietysti ovulaation, mutta MYÖSKIN voi näyttää raskauden..(y)
 
Anteeksi jos huutelen mutta kyllä r.testissä voi olla viiva oviksen (LH piikin) aikaan..
Itsekin olen saanut r.testillä (apteekin oma) selvän haamun ja täällä yks testaaja sai taannoin ihan pinkkejä viivoja oviksen aikaan.
Mutta toki todennäköisempää on raskaus ;)
 
  • Tykkää
Reactions: Theran
Muulinen ihan kun tosiaan jotain näkyisi. itse olen maailman huonoin näkemään mitään haamujen haamuja ja sinun puikossa on kyllä jotain :)

Ihania plussatikkuja tänään! Varovaiset onnittelut kaikille!

kaaliperhonen outo on kiertosi nyt. Perin merkillistä. Toivottavasti olisi hyvä merkki :)
Itse varmasti menisin jo myös yksityiselle, oma kärsimätön luonteeni ei malttaisi myöskään odottaa.

Täällä nyt kp 10, ovis testi haalentui täysin jo eilen. Iltapäivällä kp8 tullutta lähes yhtä tummaa kuin kontrolliviiva oli jäi huipuksi. Eli oliko se ovulaatio sitten kp8-kp9, sillä kp9 oli jo ihan haalea iltapäivällä.
Noh, ei muuta kun jännäilemään. En kyllä usko että tarvitsee järin uitella. Ei tunnu siltä että onnistui talletukset :/
 
Muulinen Mä olen tuollakin testillä saanut jo pari haamujen haamua tässä viime aikoina :D Mä en usko tosin kohta enää yhteenkään raskaustestiin, koska saan haamujen haamuja/viivanpaikkoja/negoja, vähän merkistä ja kuun kierrosta jne. riippuen...
 
Hehe!
on se parempi olla ajoissa! ;)
Mietin jos perjantaina aikaisintaan testaan.. kuluisi nää päivät äkkiä. jotenki on nyt jännitystä ilmassa kun on erilainen kierto. Kun koko kesän tunsin kamalat ovulaatio kivut ja nyt ei mtn. (en aiemminkaan ole tuntenut..ihan niinku nyt olisi kroppa jotenki "normaali") :)
 
Osaako joku sanoa, miksi ovulaatiota testatessani viiva vahvistui jonkin verran (ei kuitenkaan lähelläkään plussaa vielä) ja sit alkoi haalenemaan olemattomiin? Nyt kp 23 ja testi melkein blanco. (n)
Minulla on pitkiäkin kiertoja, mutta meinaa vähän ahdistaa, kun en saanut edellisessäkään kierrossa ovista bongattua :ninja:
Tosin en testannut kp 25 asti, jolloin se kierron pituuden mukaan kalenterista katsottuna olisi voinut olla.
 
Oiskohan kyseessä nyt ovuloimattomat kierrot? Niitähän kaiketi tulee kaikille naisille joskus. Onko sulla todettu mitään häiriöitä näissä asioissa? Entä oletko näillä samoilla testeillä bongannut oviksen aiemmin?
 

Yhteistyössä