Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Muulinen minun läppärin näytöllä ei osu silimään mutta uskon kyllä ko moni muu näkkee haamun :) Testaaksie tännään?

Divinee joo, sehän voi olla ovuloimaton kierto tai sitte sulla on niin nopea lh-piikki ettei sitä ehi tikuttaan. Paha sanoa kyllä, mutta kannattaa varmaan vielä jatkaa tikuttelua josko se olis TOSI myöhänen?

Meillä on nyt kaveripiirissä tulossa kolome vauvaa kuukauen sisällä, eka on tullu jo ja kahta tässä ootellaan jännityksellä :) Kyllä se sillon kevväällä tuntu ikävältä ko kaikki raskaana, mutta nyt on aivan ihanaa ko tietää että pääsee nuuhkiin pikkuvauvoja vaikka ei ite saiskaan :)

Tässä minun tikkurivi oletetusta oviksesta, nyt olis dpo8. Ylin on se plussa, alin tuossa vielä märkä mutta nyt kuivuneena on eilistä tummempi. Arvon että viittisinkö tehä r-testinki..
 
Onnea plussanneille! :love:
En saanut screenshottia auki mutta jos moni näkee että siinä jotain on niin täytyy siinä olla. :)

Olipa siellä muillakin viivasia, vahvistumisia! :)

).( Mä tänä aamuna uskalsin kokeilla mitä r-testi näyttäisi kaavinnan jälkeen. Kaavinnasta on nyt pari viikkoa. Milloinhan sen pitäis olla nega? Missä vaiheessa pitäis huolestua kun siihen tulee vielä viiva.
Apteekin oma kyseessä http://aijaa.com/84QmOt
Kun ylläri eivät sanoneet mitään kun lähdin osastolta kotiin.. :confused: Odotellaan nyt vaan niitä patologin lausuntoja.. o_O

Oikein paljon plussatuulia!
 
Niin olen, tein vielä lisäksi digitesti vahvistuksen jossa tuloksena RASKAANA 1-2 JUHUU!!:ROFLMAO::love::love::love:

nyt vaan toivomaan ettei ole kemiallinen, tuulimuna taikka jopa kohdunulkoinen.. tottakai kaikki negatiiviset asiat mielessä.. mun tyyli on valmistautua pahimpaan etten tipu niin korkeelta ! Tänään saankin sitten antaa myöhästyneen synttärilahjan miehelleni testin muodossa :whistle::ROFLMAO:
 
Tein kuitenki r-testinki ja eihän siihen saa ko oikein mielikuvittelemalla jotaki viivanpaikan esiäitiä.

No, ei muutako leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä! :ROFLMAO:

Theran voihan räkä, voisiksie soittaa jonnekki ja kysyä koska pitäs testin olla nega?
 
Onnea plussanneille! :love:
En saanut screenshottia auki mutta jos moni näkee että siinä jotain on niin täytyy siinä olla. :)

Olipa siellä muillakin viivasia, vahvistumisia! :)

).( Mä tänä aamuna uskalsin kokeilla mitä r-testi näyttäisi kaavinnan jälkeen. Kaavinnasta on nyt pari viikkoa. Milloinhan sen pitäis olla nega? Missä vaiheessa pitäis huolestua kun siihen tulee vielä viiva.
Apteekin oma kyseessä http://aijaa.com/84QmOt
Kun ylläri eivät sanoneet mitään kun lähdin osastolta kotiin.. :confused: Odotellaan nyt vaan niitä patologin lausuntoja.. o_O

Oikein paljon plussatuulia!
Pahoittelut ensinmäisenä todella kurjasti käynyt :/
Mun piti kaavinnan jälkeen tehdä testi 4-5 vko päästä silloin kuuluisi olla jo nega.

Unna1&papu 14+3
 
Sintti onnea! :love:

Pupelaattori mä jouduin jo viime viikolla soittaa sinne osastolle kun olivat "unohtaneet" ei sulavan tikin mun nahkaan.. :sick: En kehtais taas vaivata niitä.. Ehkä sitten odotan sitä patologin lausuntoa tämän viikon. En ole kyllä vuotanut juuri mitään kaavinnan jälkeen et jos sinne jotain olisi jäännyt niin vuotelis kai enemmän? Tammityttö? Sulla oli kokemusta. :oops:

Pupelaattori katson sun testin viiva ystävällisemmällä puhelimella. :giggle:
 
Pahoittelut ensinmäisenä todella kurjasti käynyt :/
Mun piti kaavinnan jälkeen tehdä testi 4-5 vko päästä silloin kuuluisi olla jo nega.

Unna1&papu 14+3
Kiitos infosta. :) Tosiaan kun lykkäsivät vaan himaan ilman mitään jälkitarkastus juttuja.. sanoivat että jos osoittautuu todella raskausmateriaaliksi se munanjohtimestakin löytynyt tavara niin sitten heillä jälkitarkastus. Mutta muuten ei mitään.. :eek:
 
Ollaan tuosta asiasta keskusteltu toisessa ketjussakin, että aivan karmea kustannusten säästökohde on tuo, että kkm jälkeen ei saa jälkitarkastuksia eikä oikein mitään muutakaan tukea.
Sitä tulee sellainen olo että on vaan taakka yhteiskunnalle kun omaa syytä raskaaksi ja vauva ei jaksanutkaan kehittyä. Mä pyysin jopa anteeksi osastolla yhdeltä hoitajalta pahimpien kipujen aikaan että anteeksi että minusta on vaivaa...tämä vastasi mulle että näistä tällaisista on yleensä aina vaivaa... :unsure:
 
Mitä?!?!? vielä sanoi että olet vaivaksi, vai? mitäs helvettiä. Suututtaa aivan saatanasti sun puolesta ja kaikkien niiden puolesta kellä raskaus päättynyt paskasti ja sitten näin uskomattoman herkällä hetkellä saa tollasta kohtelua :mad::mad::mad: en voi ymmärtää
 
  • Tykkää
Reactions: Spukka
Kiitos infosta. :) Tosiaan kun lykkäsivät vaan himaan ilman mitään jälkitarkastus juttuja.. sanoivat että jos osoittautuu todella raskausmateriaaliksi se munanjohtimestakin löytynyt tavara niin sitten heillä jälkitarkastus. Mutta muuten ei mitään.. :eek:
Sama oli mun kohdalla tarkastukseen vasta sit jos ois testi vielä näyttänyt plussaa eli ei mitenkään seurattu. Toivottavasti sulla menis nyt kaikki hyvin. Ja vielä jos yritätte ni kävisi paremmin.
Surullista luettavaa monen kohdalla. Mä lähetän kaikille kovasti tsemppiä ja toivon sydänmestäni et nyytit vielä syliin saatte ❤
 
Niih... :( siksi en meinannut uskaltaa enää kelloa soittaa kun en jaksanut enää oksentaa eli edes päätä nostaa ylös.. Olin siinä vaiheessa jo vuotanut vatsaonteloon.. Onneksi hoitaja oli vaihtunut niin uskalsin pyytää apua.
 
Omanapa: Mulla on nykyään joka päivä kello 12 treffit Nukku-Matin kanssa, eikä taatusti johdu siitä, etten nukkuisi yöllä :sleep: Koko ajan on vaan todella väsynyt olo, aamuisin on kamala nälkä (en normaalisti saa aamupalaa syötyä, kun ei ole nälkä)... Nuorempi kissoista hakeutuu koko ajan mun syliin nukkumaan, muistan sen tehneen sitä paljon silloin, kun odotin Junnua ja se on suloista :love: Ostan tänään testin, vaihteeksi, se saa kyllä jäädä viimeiseksi vähään aikaan, ulkomailta kun tullaan niin varaan aikaa yksityiselle :unsure:

Kp 48/35...
 
  • Tykkää
Reactions: Wolt
Omanapa: Mulla on nykyään joka päivä kello 12 treffit Nukku-Matin kanssa, eikä taatusti johdu siitä, etten nukkuisi yöllä :sleep: Koko ajan on vaan todella väsynyt olo, aamuisin on kamala nälkä (en normaalisti saa aamupalaa syötyä, kun ei ole nälkä)... Nuorempi kissoista hakeutuu koko ajan mun syliin nukkumaan, muistan sen tehneen sitä paljon silloin, kun odotin Junnua ja se on suloista :love: Ostan tänään testin, vaihteeksi, se saa kyllä jäädä viimeiseksi vähään aikaan, ulkomailta kun tullaan niin varaan aikaa yksityiselle :unsure:


Kp 48/35...

Täällä jännätään puolesta. Jospa se näyttäiskin jotain.

Mulla kanssa meinaa treffit nukku-masan kanssa tulla kesken duuni puhelun just puolen päivän aikaan.
Mutta ruokahalu taas =X joo alkaa nälkä mutta sitten tökkii ja kovaa.

oottelen sitä iherbin pakettia että pääsee testaamaan :D ( siellä ois 3 testiä )
 
Viimeksi muokattu:
Onnea plussanneille!

Theran. Voi että..suuren suuri halaus :(!!
Tosta vuodosta. Sepä siin onkin että se voi olla kovin yksilöllistä. Kaavintaohjeessa sanotaan muistaakseni (täällä ) että muutama päivä niukkaa vuotoa. Mut itsellä on vuotanut aina joka kerran isommin muutaman päivän ja siitä hiipunut kauniisti ja loppunut n.2vk sisään. Siksi tämän kesäisessä arvasin ettei kaikki oo ok koska se vuoto jäi tiputtamaan ja pysyi poissa kunnes liikun rajummin tms. Eli hmm..yksiselitteisesti tohon en osaa vastata, voi olla hyvinkin ok ettei vuotoa ole ku hetken.
Tosta testistä. Mulla noussa keskeytyksisä hcg on ollut 3vk kohdalla alle 20. Mun siis isommilla viikoilla kuitenkin. Mutta nyt se oli vielä 61 4vk kohdalla ja 21 viikko siitä eli ei ok. Kaikki sanoi että hyvin ja normaalisti laskee eikä mitään hätää mutta niin vaan oli tavaraa jäänyt. Eli toi menee mun mielestä normaalin piikkiin jos 2vk kohdalla näkyy haalea viiva mutta jos yhtään, HUOM, yhtään epäilyttää niin pyydä kokeet. Nimimerkillä 2 toimenpidettä peräkkäin kun kaikki ei tullu ulos. Homma vaa pahenee ja pitenee. Mullakin on aina ennen vaadittu ultra heti keskeytyksen jälkeen ja 2vk kohdalla jälkitarkastus . Nyt sanoivat että höpöhöpö, kaikki tuli nätisti ulos eikä oo mitään hyötyä tehdä ultraa ja jälkitarkastuskin saa huoletta odottaa kuukauden :mad: ja Kuinkas sitten kävikään. Niin mun tuuria.
Äläkä yhtään nöuristele tai koe huonoa omaatuntoa. Mäkin arkailin ja vähättelin oloja ja aavistuksia ja sain sillä aikaan se että kesä.meni pilalle ja nähtävästi myös limakalvot. Lääkärit on kuitenkin töissä "meitä " varten. Jotkut alan ammattilaiset vaan tuntuu olevan elämäänsä kyllästyneitäja katkeria paskoja jotka purkaa pahan mielen kipeisiin ihmisiin. Vaikka ne kuinka olis abortoimassa elävää ja tervettä sikiötä ja vaikka se olis heidän mielestään väärin ja turhaa niin ei sitä saa sittenkää purkaa potilaaseen. Argh!!:mad:
Jaksuja!!
 
Theran hyi miten törkeästi sanottu! Jos jaksat niin voisit kyllä tehä valituksen siitä hoitajasta, tai kertoa että sulla pelotti soittaa kelloa sen ollessa töissä. Se hoitajahan on vaarallinen jos muutki potilaat aattelee nuin, mitä kauheita ehtii tapahtua ko potilaat ei uskalla pyytää apua. Hyi hitto.

Kaaliperhonen ja Wolt mie tuun teän unikerhoon, sillä erotuksella että päivällä ei niin kauheasti väsytä, mutta illalla meen tosi aikasin nukkuun ja aamulla en jaksais millään herätä.. Oon olemassa tosi aamun virkku mutta nyt en oo. Toivottavasti teillä johtuu väsy siitä ittestään ;) Mie en usko ommiin raskautumissiin ennenkö nään. Todennäkösesti mulla ei oo ollu sitä ovistakkaan, kuhan tässä kuumeilen :)
 
  • Tykkää
Reactions: Mandala
Kiitos kaikille testiäni kommentoineille tsempistä :).
Kävin lekurissa (koska olen lapsettomuushoitoprosessissa), raskaus varmistettiin verikokeella. Hcg tosin on kai vähän matalalla, mutta tulokset antanut hoitaja ei osannut kommentoida asiaa sen enempää, kuin että sen taso vaihtelee.
Sain vuosi sitten keskenmenon, siksi olen vähän huolissani nytkin. Mutta koitan ottaa päivä kerrallaan :).
 
Maria peukut että kaikki olisi ok. :)

Kiitos myötätunnosta kaikille. :) sitä kun tosiaan on vähän pimennossa niin ehtii miettii kaikenlaista. Kiitos myös kokemuksien jakamisesta. Tietää vähän paremmin nyt.

Kyllä mä olen miettinyt sen valituksen tekemistä.. Tässä nyt pikku hiljaa alkaa arki palautuu raiteilleen niin jos kohta perehtyis siihen.
 

Yhteistyössä