Hakutulokset

1. J

40+ so what wol.13

Hei ihanat kanssakanailijat. Olen ollut on-off aktiivi pari vuotta, mutta oma sisäinen toivo on ollut vahva koko ajan (miehen vaihdellut). Nyt taitaa kuitenkin olla aika luovuttaa. Sydäntä särkee ja elämä tuntuu tyhjältä, vaikka päätös tuntuukin ainoalta oikealta. Olisiko kenelläkään vinkata...
  2. J

40+ so what wol.13

Sain reseptin kun kyselin onko mitään ns. kotikonstia mitä voisi vielä kokeilla. Kierto on säännöllinen 27pv, mutta limakalvo ei ihan niin "lehtevä" kuin saisi olla. Tänään kp1 - noh, saanpa vihdoin ottaa täsmälääkkeen migreeniin. Mutta kyllä syö naista että viikko on kärsitty ihan turhaan...
  3. J

40+ so what wol.13

Hei kanaset, ONNEA Nuppu ja kaikki muutkin pienempiä tai isompi hyviä uutisia saaneet :) Teistä inspiroituneena minäkin päätin käväistä uudella gynellä ja kas vain, Tero-kerhossa nyt minäkin! 10 pv kuuri nyt takana ja viidettä päivää pää kipeä... Se taitaa olla aika yleinen sivuvaikutus :(...
  4. J

40+ so what wol.13

Pirtsi, minäkin liputtaisin ammattilaisen kanssa juttelun puolesta! Olin itse kerran liemessä "ystävän" kanssa ja ihan jo sekaisin kumpi meistä on hullu (epäilin vahvasti itseäni..). Terapeutti lohdutti, että vahvasti narsistisia piirteitä omaava harvemmin kyseenalaistaa omaa osuuttaan eli on...
  5. J

40+ so what wol.13

Luppanalle kaikki peukut ja varpaat pystyyn!! Täällä kp1 eli "kuuma ilma ja näkkileivät murut" ei muuttuneet eläväksi lihaksi tällä kertaa... Mutta seuraava ovis ehtii nyt vielä lomakaudelle, joten ei haudata kirvestä vielä(kään) :)
  6. J

40+ so what wol.13

"Kiva" kuulla Pözzi ettei ihan ainoita olla... Suhteen alussa meinasi ottaa koville ymmärtää (ja hyväksyä) ettei kaikki miehet ole samasta puusta. Tottakai luulin että minussa on vikaa ja muutenkin olo oli kuin pikkulapsella kaupassa kun selviää ettei olekaan karkkipäivä... ;) Oodikas, apua...
  7. J

40+ so what wol.13

Tsemppiä kohtalotoveri!! Ja myös meidän miehille... ;) Täällä mies oli se joka aloitti kuumeilun, mutta saa silti välillä rimakauhuja! Juu kyllä minäkin testailut ja laskelmat teen hiljaa itsekseni, mutta toistaiseksi en ole keksinyt miten talletus hoidetaan miehen huomaamatta... Tämä kun ei...
  8. J

40+ so what wol.13

Pyllis, et tiedäkään kuinka pelastit päiväni - ja perheeni loman :D Ehkä on sittenkin vielä toivoa!! Aivan mahtavia avautumisia, kiitos naiset!
  9. J

40+ so what wol.13

KIITOS Luppana, eiköhän tämä taas tästä! Saahan sitä haaveilla joko tuhisijasta tai sitten edes rentoon arkeen palaamisesta, mutta tämä vaihe nyt vain on tätä - ja ihan omalla valinnalla :)
  10. J

40+ so what wol.13

Hei kanaset, nyt on ollut monta tärppiä kesällä, ihanaa! Ja myös surullisempia käänteitä, otan osaa. Itse olen seurannut tätä palstaa reilun vuoden, välillä keikkunut listoillakin ja välillä taustalla. Nyt ottaa niiiin kovaa pannuun, että ajattelin kokeilla auttaisiko pieni avautuminen täällä...
  11. J

40+ so what wol.13

Testasin aamulla negan ja nyt on jo punaista limaakin nähty. Voi itku kun ottaa koville. Se oli sitten siinä mun osalta. Pää (tai parisuhde) ei vaan kestä enempää. Tsemppiä teille sitkeille siskoille!!
  12. J

40+ so what wol.13

Kiitos Rassukka Ja kaikki peukut pystyyn teille <3 Tammis, minä testasin tänään aamulla: ei haamun haamua. Mutta mitäs sanotte kun nyt on vasta dpo11 ja käytössä rfsu, voisko vielä olla toivoa kokeilla myöhemmin uudestaan? Aiemmin olen testannut vasta dpo15+ ja Apteekin omalla (noviisi ;)).
  13. J

40+ so what wol.13

Hei kanaset, ajattelin tehdä pikaisen come-backin :D Jättäydyin taustalle lokakuun jälkeen, kun miehen mitta tuli täyteen vuoden yrityksen jälkeen. Nooh, mieli sitten kuitenkin muuttui ja sovittiin jatkoaika vielä tähän alkuvuoteen! Apua miten nyt dpo9 jännittää: takana parhaat talletukset ikinä...
  14. J

40+ so what wol.13

Kp1... eikä vieläkään kierukka-aikaa ;) Mutta eiköhän mut saa jo siirtää taustailijoihin, kiitos! Peukut kaikille!!
  15. J

40+ so what wol.13

Oioi, palstalla ollaan nyt kyllä aika syvissä vesissä :/ Pirtsi, mut sais kyllä jo tiputtaa, kp13, dpo1. Meillähän on projekti miehen toiveesta päättynyt, mutta kun kierukkaa ei vielä ole, voisin vielä hetken roikkua mukana, jos kelpuutatte joukkoon :)
  16. J

40+ so what wol.13

Zandi, ei MUN kuume tässä ongelma ole... Luulenpa, että miestä harmittaa myöhemmin - mutta niin myös mua jos nyt jatkan ominpäin :( Nuppu *♡*
  17. J

40+ so what wol.13

Meinasin tulla kysymään miten Lumikin kävi - voi itku :( Ja Nuppu, voi ei!! Voimia! Mulla otti tosi koville päästää irti ihanasta fantasiasta että vuoden piina palkitaan täydellisellä lomalla rennosti alkaneella raskaudella ja vieläpä vihonviimeisellä yrityshetkellä. Seuraava järkytys oli...
  18. J

40+ so what wol.13

Zandi, mikä vointi? Elotar, arvoin samaa, 8 yrityskk jälkeen menin ja nyt harmittelen että miksi vasta silloin.. Yritän uskotella itselleni, että kaikki on ihan ok, mutta ainakin vielä tuntuu lähinnä maailmanlopulta.. Mitenhän tästä pääsee eteenpäin? Ja miksi kropan piti just nyt tehdä niin...
  19. J

40+ so what wol.13

Puhdas blankko juuri tehty. Voi elämä... Ajatus siinä että vuoden piina on nyt todennäköisesti takana, tuntuu toisaalta myös helpottavalta.
  20. J

40+ so what wol.13

Miltä Zandi näyttää? Peukkuja!! Täällä oireita puolesta ja vastaan, vähän jännittää... Testaanko tänään vai huomenna aamulla?!

Yhteistyössä