Hakutulokset

1. J

40+ so what wol.13

Käy ihmeessä kokeissa, voi olla ihan pienestä kiinni! Esim. kilpirauhasarvoja voidaan säätää ihannetasolle raskautta ajatellen, vaikka muutoin ei tarvis hoitaa! Greippimehua ei meilläkään löydy kuin isojen markettien kylmähyllystä. Tai sitten vaan plussataan molemmat tästä kierrosta vaikka...
  2. J

40+ so what wol.13

Woodis ja Meibijees kiva kuulla teistä "pitkästä aikaa" :D Täällä mies on vähän rauhottunut, mutta niin on kyllä rinnatkin, tais vaihtaa haikara osoitetta :/
  3. J

40+ so what wol.13

Virkki, Keltsi ja kaikki joilla on ollut erityisen hankala viikko: ISO halaus ja parempaa seuraavaa! Kiitos kaikille tsempistä, tää mun mies on aika äkkinäinen käänteissään, iskeny jarrut pohjaan useammankin kerran nyt vuoden aikana - ja huom. jälkikasvuprojekti aloitettiin hänen aloitteestaan...
  4. J

40+ so what wol.13

..kuinka aikaisin kannattaa testata? Olen yleensä jättänyt menkkojen oletetun alkamisen jälkeiseen aikaan, noviisi ;)
  5. J

40+ so what wol.13

Onnea Nuppu!! Täällä mies ilmoitti, että ei sittenkään halua pikkulapsihelvettiä, ehkäisy takas takas heti. Johon minä että sorry dear, merkeistä päätellen saatan olla jo raskaana, nyt joutuu jännittää ainakin reilun viikon. Mitäs minä sitten teen jos tosiaan olen raskaana? Jaksaisiko yksin...
  6. J

40+ so what wol.13

Keltsi, kirjoittelen puhelimesta kun en työkoneelta viitsi, joten multa jää puuttumaan värit, pahoittelen!! Zandi ja Pirtsi täällä on peukut ja ukkovarpaatvpystyssä - kuten toki kaikille muillekin <3 Elotar, on se vaan aina jotenkin niin haastava paikka sydän verillä onnitella muita :'(...
  7. J

40+ so what wol.13

Kiitos synttärionnitteluista (ei valitteluja; naiset ja viinit jne!!) :D Meibijees & kaikki me itsemme soimaajat; eikös toivo ole about ainoa mitä meillä on, joten pidetään siitä pää pystyssä kiinni!! Hmm.. kai mutkin saa lisätä toiveikkaisiin piinailijoihin dp2 :D Unohdin ostaa ovistikkuja...
  8. J

40+ so what wol.13

No niinpä onkin! Mulla oli myös samainen lokalamaannus... Loma näyttää vähän auttavan asiaa! Juhlitaan samalla nelikymppisiä, että tuskinpa vain sitä paria vuotta nuorempi olen ;) Mulle sais siis päivittää seuraavaan listaan uuden vuosikymmenen, apua...
  9. J

40+ so what wol.13

Halaus Tammis!!! Joku viisas joskus neuvoi keskittymään vain hedelmälliseen murehtimiseen eli niihin asioihin joihin itse pystyy vaikuttaa. Olisko sulla sitten tuon 2. mielipiteen hakeminen? Mulla on vähän siipi maassa kirjaimellisestikin; hiirikäsi kipeä ja työterveydestä määrättiin...
  10. J

40+ so what wol.13

Voi Pirtsi :'( Olin jotenkin niin varma että nyt osui teille.. Luin äsken haastattelua naisesta, jolla on 3 lasta ja 8(!!!) keskenmenoa takana, voi apua. Artikkelissa todettiin myös, että 40-45 vuotiaiden km-riski on 50%. Huoooh, kauankohan pää kestää tätä leikkiä :( Taikasanoja anybody? Nyt...
  11. J

40+ so what wol.13

Lumikki, samassa veneessä; kp 2 ja lomalle ens viikolla :D Josko se silloin nappais? Mulla tosin jo vuosi yritystä takana (ja 2 kemiallista..). Tammis :'(
  12. J

40+ so what wol.13

Toiveilija, kuulostaa aivan mun tarinalta! 5 vuotta meni ja kun olin jo ehtinyt "unohtaa" koko asian, yks kaunis aamu mies ilmoitti sittenkin haluavansa lapsen. Nyt on vuosi yritetty ja vähän alkaa hirvittää että ei turhan myöhään tais herätä...
  13. J

40+ so what wol.13

Puumakerhoon ilmoittaudun myös minä :D Ja sitä kipakampaa temperamenttia täälläkin, Maimei tsemppiä! Meillä on kans muutama ovis missattu tappelemalla ja spermanäytettä ei kuulemma aio antaa ollenkaan ja säännöllisestä joka 2. tai 3. pv seksistä tulis ydinsota. Mutta lapsen haluaa ehdottomasti...
  14. J

40+ so what wol.13

Pikakysymys: tietäiskö joku onko Nasolinit ja Otravinit meille ihan harakiri? Kun ei raskausaikanakaan saa käyttää, niin mietin miten mahtaa vaikuttaa ovikseen/kiinnittymiseen. Vaan kun ei saa henkeä ja menee hermot!!
  15. J

40+ so what wol.13

Meibijees, miten meni tänään? Ja koska Johanna testaa? Minä en päässy sinne saakka, tänään kp2... Niin ne kilpparilääkkeet ja maito; imeytymistä haittaa paitsi rauta ja magnesium, myös kalsium, siksi tiukimman ohjeen mukaan maitotuotteetkin vasta 4h jälkeen. Aika harva varmaan noudattaa...
  16. J

40+ so what wol.13

Keltsi, tuntuu niin kurjalta etten edes keksi mitään sanottavaa :'( Voimia tyhjennykseen! Jimima, psykologille tmv. juttelu voisi olla hyvä idea jos sopivaa lähipiiriläistä ei oikein ole, onhan se oikeasti melkoinen kuorma/kestostressi kk toisensa jälkeen toivoa ja tippua. Ehkä puhumalla saisi...
  17. J

40+ so what wol.13

Virkki, AMH:ta ei otettu tässä kohtaa olenkaan! Kuulemma hinta suhteessa hyötyyn on aika kova, aloitettiin perussetillä. Nämä arvot sain: maitohormoni 282, FSH 9,4 ja LH 6,0. Osaako joku tulkita tarkemmin? Kilpirauhasarvosta sain vain tiedon että vähän yli viitearvon ja kun raskaustoive...
  18. J

40+ so what wol.13

Sain vihdoin tulokset (sähköpostilla) kaikki muu viitearvoissa paitsi kilpirauhanen. Jos ymmärsin oikein, liikatuotannon puolella ollaan. Mutta ei mulla mikään ylivilkas olo oo ollu, päinvastoin! Voi apua, mitähän tästä tulee... Kokemusta kenelläkään?
  19. J

40+ so what wol.13

Voi Zini, iso halaus! Suht. tuoreessa muistissa oma vastaava maaliskuulta, kyllä sitä korkealta vaan tippuu. Mun kohdalla parissa päivässä alkoi kunnon vuoto ja vaikka seuraava kierto yleensä on kai pidempi, mulla palas rytmiin heti. Nyt sitten vaan odotellaan seuraavaa tärppiä kun kerran...
  20. J

40+ so what wol.13

Elotar, mitä niitä ohjeita suotta lukemaan, mäkin ensin testasin tyytyväisenä heti aamusta ;) Jopo, kiitos, olipa huojentavaa kuulla ettei sullakaan näytä tasavahvaa oviksesta! Digillä sain talvella kerran, mutta samoilla oireilla liuskoilla ei vaan niin millään. Nyt oon 2 kiertoa yrittänyt...

Yhteistyössä