Tää on nyt yhtä mouruamista taas, palstalaisilla lähenee menkat yhtäaikaa
Siis ei se sinällään hauskaa ole, mutta onhan se vähän kuitenkin. Jotain positiivista yrittää tänne väliin työntää
Blankoja olen itsekin tehnyt, teen illalla vielä yhden ja sitten testailut jatkuu taas huomenna. Pitää illalla laittaa kuva, niin saa tihrustaa olemattomia viivoja.
Harmillista, että PMS oireet muistuttavat kovasti raskausoireita. Googlettelin ja harmikseni löysin jonkin tieteellisen selityksen myös sille, että moni nainen on todella halukas ennen kuukautisia. Joten kai se mun eilinen tursuaminen liittyy siihen.
Olot vaihtelee aaltomaisesti, eilen suihkussa taas olin ihan varma, että olen raskaana. Aamulla taas mietin, että "mitä mä oikein ajattelin, idootti".
PMS oireista ja niiden tulemisesta on myös ensimerkit tänään bongattu (vai raskausoire), jäätävät raivokohtaukset hiipivät takaraivoon. Kun
kaikki alkaa ottaa päähän ja tekee mieli oikein kaivaa verta nenästä. Ärsyttää, että ärsyttää.
Meibijeesille myötätuulta tähän kiertoon!
Elotar, mä en nyt muista, (anteeks) mutta oletteko jo kauan yrittäneet? Älä luovuta vielä! Katso tuota raskautuneiden listaa, kuinka moni yli 40v on raskautunut kuitenkin! Mua se lohduttaa ainakin. Jos he, niin kyllä mekin joskus!
Jellille nyt en osaa oikein mitään sanoa. Harmillista, että vauvakuumeilu päättyi "näin lyhyeen" ? Tai noh, niinkun itse sanoit, että helpotus sinällään.
Tammis, millä suunitelmilla sinä nyt menet eteenpäin?
Minä en kyllä aio luovuttaa vielä, en ollenkaan. En ainakaan haluaisi. Vaikka välillä tuntuu, että haistakoon paskat koko rumba, mutta kummasti se mieli vielä kääntyy toiseen suuntaan. Rahaa tähän palaa tolkuttomasti, voisihan sen 5000-8000e (ICSI) käyttää varmasti vaikka matkaan, remonttiin, autoon, häihin, ihan mihin vaan, iso raha meille. Mutta rahalla ei rakkautta saa ja sitä se lapsi varmasti ammentaisi toivottavasti koko elämän. Miinus murkkuikä.
Jeps, jään pidättelemään että saan taas hölmöillä tikkujen ja kuvien kanssa