Hakutulokset

  1. A

    Kysy jotain?

    Voisitko ottaa pakolaisia kotiisi asumaan? :)
  2. A

    Järkyttävä tuo hyppyrimäen onnettomuus

    Sinunkaltaistesi on tämä maa...
  3. A

    Järkyttävä tuo hyppyrimäen onnettomuus

    Ymmärsin kyllä, mutta sinä et ymmärtänyt :)
  4. A

    Järkyttävä tuo hyppyrimäen onnettomuus

    No ei ollenkaan verrattavissa, koska suojatiellä kuljetaan päivittäin, hyppyrimäkeen ei ole mitään asiaa. Todellisuudentaju näihin metaforiinkin...
  5. A

    Se on venetsialaisita tänään

    Meillä täällä ruokafestit alkamassa, illalla omassa rannassa kokko ja vaahtokarkkien paistoa nuotiolla - sikälimikäli ei sada niin ettei mikään liekki leimua
  6. A

    Kuulutko päsääntöisesti positiivisiin ihmisiin

    Ja ympäristöstä riippuen ihmisiä on molemmissa joukkueissa. Esim urheilukoulutuksissa ihmiset ottavat kaiken kommentoinnin avoimesti vastaan, ainakin mitä itse olen ollut paikalla. Toisaalta missä vaan missä on vanhat toimijat ja toimintatavat olleet kyseenalaistamatta vuosikymmeniä, on...
  7. A

    Kuulutko päsääntöisesti positiivisiin ihmisiin

    Kannustan kyllä ihmisiä aina kun niin on paikallaan. Eritoten lapsia, omia ja muiden. Kannustamisessa kannattaa muistaa kuitenkin se kuten kaikessa positiivisessa palautteessa : anna sitä aiheesta niin sillä on merkitystä. Olen opetellut myös neutraalina pysymistä : jos ei ole mitään hyvää...
  8. A

    kannattais kertoo niistä lasten allergioista paikoissa joissa lapsi vierailee

    Yleisesti ottaen olen kyllä ap:n kanssa samaa mieltä, että aika vähän asioista mainitaan. Itse olen ihan oma-aloitteisesti ottanut asiakseni kysyä suurinpiirtein jokaiselta meilläpäinkin käyvältä lapselta / vanhemmalta allergioista,jottei käy väärin missään tilanteessa. 3.-vuotias tosin on...
  9. A

    Mitä mieltä siitä, että nainen haluaa hankkia lapsen "yksin" vaikka olisi parisuhteessa?

    Jos tämä kuvio mitenkään on totta , niin todellakin huolestuttavaa mielestäni. Parisuhteen yksi suurimmista asioista on sitoutuminen yhdessäoloon ja tilanteiden kuin tilanteiden jakamiseen yhdessä. Muutenhan se ei edes ole parisuhde, vaan sarja yksittäisiä kohtaamisia saman ihmisen kanssa.
  10. A

    Paras tuttipullo ja tuttipullon tutti

    Kuvakommentin kans samaa mieltä! Eli tuo Mam!
  11. A

    Millainen ihminen on mielenkiintoinen?

    Jolla on omia näkemyksiä asioihin kuin asioihin ja muutenkin sellainen avoin ja kaiken hyvin perusteleva
  12. A

    Blogin pitäminen ja facebookkirjoitus

    Mä en tajunnut mitään kevyttä ja hauskaa mutta vakavahkoa? Selvennystä pliis?
  13. A

    Haaste bloggaajille

    Ihan Jeremiaksen näköinen olet <3

Yhteistyössä