Hakutulokset

  1. V

    Kuinka kauan siitä onkaan..

    ... kun täällä viimeksi oon käynyt. salasanan olin jo unohtanut:( No onpa nuo lapsenikin jo kasvaneet isoiksi. Rauhaisaa ja onnellista joulua kaikille.
  2. V

    Radio kanava apuja tarviin!

    Osaako kukaan auttaa? Olen lähdössä hakemaan tytärtä hiihtoloman viettoon ja ajoni kohdentuu samaan aikaan kuin Suomi-Ruotsi ottelu. Mikähän mahtaa olla sen radiokanavan numero josta voin kuunnella kisoja. Oon etsinyt mutta ei löydy.
  3. V

    Autz

    Käväsin pihalla ja siellä sataa kaatamalla ja nyt se sade on aiheuttanu luistinradan oven eteen ja meikä tietysti veti kunnon lipat.
  4. V

    Kaikki tais lähtee tuutimaan joten

    Meikä jatkaa musiikin kuuntelua Nightwish Ever dream live at Hartwall 2012 - YouTube
  5. V

    Se on vuosi 2013

    Parempaa ja antoisaa tätä vuotta kaikille.
  6. V

    lasten joululahja toiveet

    Sain juuri lahjalistat ja hämmästyin kun neiti 9v haluaa 3 lahjaa ja neiti 15v 3 lahjaa. Eli taidanpa hoitaa nuo tunnin kipasussa kauppoihin. Pikku neidin 2 toivetta on jo hankittu netin kautta, mutta nuo isomman toiveet hymyilyttää. Leffalippuja, junan sarjalippu, ja kuntosali sarjalippu. Ei...
  7. V

    Lasten syysloma tekemiset.

    Mitä ihmettä sitä keksisi nuille työille ,kun niillä on viikon syysloma ja me vanhemmat tietty ei lomailla. Elokuviin ne lähtee yhessä huomenna ja tänään tytöt totesi ettei tee mitään. Mutta loppu viikko onkin sitten ongelma,kun viimestään torstaina niillä kaatuu seinät niskaan. tytöt siis 9v...
  8. V

    Apua rippimekon hankintaan.

    Tyttäreni pääsee ripille ja meillä on mekko ongelma. Millasia mekkoja pitäs katsella kun kuulemma mekko sen pitää olla. Ja tällä äidillä lyö tyhjää. Antakaas vinkkejä kiitos.
  9. V

    Pitäisköhän tänään ottaa itseään niskasta kiinni ja

    Tehdä jotain yleishyödyllistä. Laiskottaa vaan niin hirmusti etten pyykinpesua suurempaa oo alottanut. Ja viikon ainut vapaapäiväkin. On vaan niin vetelä olo.
  10. V

    Mistä löytyisi 9v tytölle kunnon housuja?

    Tyttäreni voivotteli kaupoissa kun ei löydy housuja. Hän inhoo piukkoja farkkuja eikä laita niitä jalkaansa vaikka maksettaisiin. Metsästimme tänään housuja mutta ei vaan löydy tai sitten emme löytäneet. Jos jotkut löysimme loppui koko 146cm. Ja tytär on 155cm pitkä. Onko kellään vinkkiä minne...
  11. V

    Hyvää joulua kaikille musiikin tahdissa.

    Wham! - Last Christmas - YouTube
  12. V

    Rauhaisaa ja ihanaa joulua kaikille!

    Siitä onkin aikaa kun täällä viimeksi kävin, mutta kiireinen olen ollut ja nyt vihdoin muistin teitäkin ihanat äidit ja muutkin.:xmas:
  13. V

    Kolmas luokkalaisen pukeutumis ongelma

    Eilen koluttiin kauppoja ja tytär ihmetteli kun ei löydy muita housuja kuin farkkuja. Kaupat on farkkuja pullollaan ,mutta mistään ei löytynyt kangas housuja tai samettihousuja. Tytär ei koskaan ole tykännyt farkuista ja nyt mulla iskee pulma mistä ihmeestä mä niitä housuja löydän. Legginseillä...
  14. V

    Grilli ruoka apuja kaipaisin.

    Teen huomiseksi uusistaperunoista nyyttejä grilliin,mutta mitä kaikkea sinne nyyttiin muuta vois laittaa. Nyt tuli tenkkapoo meikäläiselle. Antakaas maistuvia vinkkejä minulle.
  15. V

    Kreetalla käyneet!

    Olen viemässä lapsia lomalle syksyllä ja kysyisinkin, onko sinne otettava luottokortti mukaan vai pärjääkö siellä pelkällä käteisellä? Itse olen vannoitunut käteisen käyttäjä ja pelkän matkan takia en sitä hanki. Mutta mietin sitten,että tarviiko hotelleissa jättää pantti loman ajaksi. Kun...
  16. V

    Onko kenenkään teini menossa heinäkuun lopussa WorldJamboreelle Ruotsiin.

    siis yläaste ikänen. Ihmettelen kun sieltä niin vähän tulee infoa. Ajattelin vaan onko kenenkään muun lapsi sinne menossa. Meiltä tytär 14v odottaa kovasti jo leirin alkua.
  17. V

    Taksvärkki päivästä kysyisin.

    Tytön koululla on tänään taksvärkkipäivä ja koska tytöllä ei ole mitään hommaa keksitty niin meni kouluun. No nyt tekstasi, että tulee kotiin kun koulussa ei ole ees opettajia. Ois ollu ainut oppilas luokaltaan. Kysynkin, että tuleeko tuosta nyt luvaton poissaolo vai mikä. Ja minkä ihmeen takia...
  18. V

    Ihanaa!!!!! Lumisade loppu

    Pihassa n. 1m lunta kauttaaltaan ja juuri puskin oven auki jo toistamiseen. Lunta sato oven eteen kunnon kinoksia ja nyt lapioin kulkuväylän ulos. Autokin pitäs kaivaa esiin ja poistaa nuo metrin kinokset portille asti, jotta pääsen huomenna töihin. Kuinkas on muualla lunta riittänyt? Jos nyt...
  19. V

    Ihmetyttää vähän tuon Lehtovaaran lasten osake omistukset.

    Millä rahalla hänen alaikäset lapset on osakkeita ostanut ja kuka on lasten edunvalvoja. Nimittäin kun alaikäinen lapsi omistaa osakkeita tai muuta omaisuutta hänellä pitää olla edunvalvoja joka valvoo että omaisuutta ei käytetä väärin. Ja joka vuosi pitää maistraattiin tehdä edunvalvojan...
  20. V

    Taas tuli vuosi lisää

    :D Miten nää vuodet voi mennä näin nopeesti. =)

Yhteistyössä