Hakutulokset

1. S

Tammikuun tuikkeet 2016 ¤¤ toukokuussa ¤¤

Lilo Paljon voimia ja iso halaus! iloksi Yritin laittaa viestillä pyynnön yks päivä Facebook-ryhmään pääsystä, mutta en tiedä osasinko laittaa yksärin.. (.) Täällä on myös kovaa väsymystä ilmassa. Työpäivän jälkeen oon ihan valmis päikkäreille! Hankala vaan monesti tuon 3-vuotiaan kanssa...
  2. S

Kiitti NeitiPelargonia! Täytyy itsekin kyllä mielenrauhan takia ultra varata.
  3. S

Hyvää pohdintaa täällä! Mä en ymmärrä miksi, mutta itselläkin on nyt kauhea pelko ollut, että menisi kesken tai osoittautuisi kohdunulkoiseksi tms. Koitan parhaani mukaan nyt itsekin unohtaa tuollaiset ajatukset, koska tottahan se on, että ei sillä murehtimisella mitään hyötyäkään oo. Asiat ei...
  4. S

Vauva vuodelle 2016 <3

Lyllis Kiitos! :)
  5. S

Hei kaikille! :) Tulin tänne kurkkimaan kun testissä luki tänään teksti Raskaana 1-2 viikkoa. :heart: Listaan voi päivittää: Sade_/27.v/2.lapsi/OYS ja laskettu aika 16.1. En ole vielä koko ketjua lukenut, mutta täytyy lukea kun ehtii, että pääsee tutustumaan teihin kaikkiin hiukan...
  6. S

Vauva vuodelle 2016 <3

Hain sen Clearbluen viikkonäytöllisen ja olihan se sittenkin 15e! Tosiaan 2 kpl paketti oli 20e. Hups! :D Näyttöön tuli Raskaana 1-2 viikkoa. Olipas ihana nähdä tuo teksti. :heart: Minut voi siis siirtää plussanneisiin! Taidan lähteä tutustumaan johonkin tammikuisten keskusteluryhmään..:)...
  7. S

Vauva vuodelle 2016 <3

Merenaalto Kiitos! :) Oi, sullakin tosi jännät hetket käsillä! Plussatuulta!
  8. S

Vauva vuodelle 2016 <3

IMN Kiitos! :) Niin ainakin olin katsovinaan, että 20e oli se Clearblue digi. Muistelinkin, että se ois esikoisen aikaan ollut jotain 15e niin järkytyin hinnannoususta. Ehkä meillä on vaan kauheen kallis tuo lähin Apteekki. Täytyy käydä Yliopiston apteekissa vaikka katsoon, jos siellä ois...
  9. S

Vauva vuodelle 2016 <3

Hain sitten eilen vielä paketin Pregcheck-liuskoja kun en kuitenkaan vielä raskinut sitä digitaalista hakea Apteekista! Miten se voi olla 20e?! Saakohan jostain netistä edullisemmin? Tänä aamuna tein ja vahvistunut viiva on, vaikka edelleen onkin hyvin hentoinen. Tänään pitäisi siis kuukautisten...
  10. S

Vauva vuodelle 2016 <3

Merenaalto Kiitos onnitteluista! :) Mun kännykässä on niin surkea kamera, että sillä en saa kyllä tuosta hyvää kuvaa. Enkä osaa kyllä tänne lisätäkään kuvia.. Hain sitten eilen tuplapakkauksen Apteekin omia raskaustestejä. Niihin luotin edellisessäkin raskaudessa. Eilen illalla 4h...
  11. S

Vauva vuodelle 2016 <3

Iik! Mulla on ihan pasmat sekaisin nyt! :D Nyt on kai dpo 14, mutta ovista en siis testannut. Keskiviikkona tein raskaustestin kun oli jo jonkin aikaa ollut ties mitä oiretta: nippailua, repäisykipuja ja jomotusta alavatsassa vasemmalla puolella, päänsärkyä, väsymystä, huonoa oloa. Mulla on...
  12. S

Vauva vuodelle 2016 <3

Onnea plussanneille! :heart: Piitu85 Pieni tuhruttaminen on normaalia raskaudessakin..Oisitko kuitenkin raskaana..? :) Toivotaan! Itselläni ainakin vuoteli raskauden alussa. ).( Mulla on kyllä ihme repäisykipuja ja alavatsan jomotusta sekä valkkaria riittänyt nyt kierron loppupäässä. Siis...
  13. S

Vauva vuodelle 2016 <3

miss_piggy No sitähän minäkin, että ei oikeeasti mitään raskausoireita voi vielä tulla! :D Varmaan joku mahapöpö tms. sitten. Eilen oli myös ihan järkyttävä päänsärky koko illan ja tänään sattunut kovasti vasemmalle alavatsaan. Meinasin jo, että särkylääkettä täytyis ottaa, mutta iltaa kohti...
  14. S

Vauva vuodelle 2016 <3

Voiko dpo 4 muka oikeasti tuntea jotain oireita? Mulla on tänään ollu ihan maha sekaisin, huono olo, väsyttää ja on vuoroin hiki ja vilu. Tän lisäksi alapäässä ihan kummallinen olo ja valkkaria tulee paljon! Nyt tietty kuvittelen raskausoireiksi noita, vaikka keskeytetyllä onkin menty ja...
  15. S

Vauva vuodelle 2016 <3

Paljon onnea NeitiPelargonia! :) Jee, eka plussa listaan! Täällä on kp 14 ja tuntemusten mukaan ovis on käsillä. Peitto on ahkerasti heilunut ihan vaan siksi, koska on haluttanut. Ei siis varsinaisesti ole yritystä aloitettu vaan keskeytetyllä edelleen menty. Oon ihan onnessani kun mies on...
  16. S

Vauva vuodelle 2016 <3

Tervetuloa kaikki uudet naiset! Ihanaa kun on jo näin iso porukka kasassa! :) Ja voi vitsit miten onnelliseksi teitte mut kun niin moni vastaili tuohon oikean ajankohdan pohdintaani! Mahtava huomata, että monella samat jutut pyörii mielessä ja kaikista työepävarmuuksista yms. huolimatta...
  17. S

Vauva vuodelle 2016 <3

Kiitos kaikille ajatuksista! :) Tottahan se on, että asiat aina järjestyy! Itsekin oon kokenut sen omassa elämässäni monen monta kertaa ja luotan kyllä siihen, että elämä kantaa. Tiitu86 Kyllä lämmönnousu tosiaan voi liittyä kiinnittymiseen. Toivotaan parasta!
  18. S

Vauva vuodelle 2016 <3

Kinder_Kitty Mulla oli just samanlaiset ajatukset kun sulla silloin kun aloin haaveilemaan esikoisesta. Sainkin hänet 24-vuotiaana. Oon aina aatellut, että perhe on mulle tärkein asia maailmassa. Ja edelleen toki niin ajattelen, mutta samalla pelottaa kun nykyajan työelämä on niin epävarmaa...
  19. S

Vauva vuodelle 2016 <3

Kiitos MooiMama kun teit listan ja jaksat päivitellä! :) kka Hormonaalisen ehkäisyn lopetus voi olla pienoinen prosessi. Toivottavasti sulla kierto palaa nopsaa raiteilleen! Itekin söin pillereitä ennen esikoista jotain 6 vuotta ja kierto oli ihan sekaisin. Raskaustesti näytti positiivista 7...
  20. S

Vauva vuodelle 2016 <3

Tervetuloa uudet! :) Kyllähän se piti sitten eilen ostaa raskaustesti, jossa on ihan päiväystäkin jäljellä, ja tehdä se tänä aamuna. Nega taas. Eli täytyy uskoa, että kierto on vain venynyt nyt jostain tuntemattomasta syystä. Täytyy nyt rauhassa oottaa. Vähän jo kutkuttaa, että jos...

Yhteistyössä