Wellmu, selkeä plussahan tuo on, ei kai siitä oo enää epäilystäkään
Jos haluaa ihan varma olla niin suosittelen tekemään jossain vaiheessa clearbluen digitaalisen raskaustestin. Se on niin kiva kun siinä näkyy ne viikotkin.
Mulla on jotain ihme nippailuja lähes päivittäin alamahassa ja nyt vissiin sitten kp 22 jos oon ihan päivissä oikein laskenut. Ovistestit negaa, r-testeissä välillä näkyy jotain haamujen esiäitiä, mutta ne on niitä ebayn One Step-testejä (kapeaa liuskamallia), mutta uskon että nää nippailut johtuu nyt siitä kun tosiaan eka kierto edelleen ilman pilllereitä ja varmaan kroppa totuttelee pillerittömyyteen ja noihin gelee royaleihin..
Mulla esikoisesta näkyi testissä jonkunlaista haamua joskus dpo 12. Toisilla saattaa näkyä haamujen haamu vasta paljon myöhemmin, tyyliin dpo 16->. Se on niin tapauskohtaista.
Joku kyseli
ovistesteistä. Niitä myydään yksittäin tai useamman satsissa. Esim. ebaysta kantsii tilata kun sieltä saa vaikkapa 60 ovistestiä johonkin hintaan 8, kun ulkomailta tilaa. Suomestakin saa, testejä voi tilata vaikka Raskauskeiju.fi, mammaksi, fi tai halpa-testi.fi, luotettavin ehkä on se clearbluen digitaalinen ovulaatiotesti joka antaa hymynaamaa kun on ovis, mutta ovat aika tyyriitä ja etenkin jos on pitkä kierto niin en ehkä suosittele, ettei joudu ihan perikatoon.
Mutta jos on suht normaalin mittainen kierto, ja tietää suurinpiirtein milloin ovis on, niin voi varmaan noitakin ostaa.
Ja joskus saattaa halvalla saada myös huuto.netistä ostettua sekä raskaus-että ovistestejä.