Hakutulokset

  1. H

    Canesten-hiivalääkkeestä

    Moi! Mulle tuli hiivatulehduksen oireita viikonloppuna ja hain apteekista Canesten-kapselin ja samaa voidetta. Sunnuntaina laitoin sen ja nyt on vieläkin kutinaa. Onko muut käyttäny kyseistä lääkettä ja kuinka kauan oireet kestää? Aattelin vaan kun yleensä käytän hiivaan Gyno-Daktarin puikkoja...
  2. H

    kiireellinen kysymys clomeista ??

    SIIS TODELLAKIN!!
  3. H

    Muita lahkeessa roikkuvia 10-11kk?

    Sama täälläkin! Lahkeessa kiinni jos teen ruokaa ja jos poistun samasta huoneesta niin kitinä alkaa. Näköjään sitte kuuluu tähän ikään. Minä kans mietin että joskohan helpottaa kun oppii kävelemään. Nyt mennään tuen kanssa eteenpäin, tykkää työntää sellasta puista leikkibussia mut ei vielä ite...
  4. H

    Päivähoidon aloitus edessä syksyllä!!

    Minä kanssa surkuttelen jo nyt tyttöni päiväkotiin menemistä! Hän menee elokuun alusta hoitoon ja on silloin vuoden ikänen. Eilen juuri juttelin asiasta yhden kaverini kanssa, hän on ollut päiväkodissa töissä ja sanoi että kyllä kaikki lapset tottuu siihen. Viimeistään parin viikon kuluessa...
  5. H

    itkuhälyttimistä

    Moi! Meillä on Philips- merkkinen, ostettu Citymarketista, maksoi muistaakseni 49 tai 59 eur. Ollaan oltu tyytyväisiä. Ladattavilla pattereilla kestää aikas kauan virta. (voi myös käyttää tavallisia pattereita) :)
  6. H

    Pureminen, pitääkö kieltää?

    Meillä myös purraan joka paikkaa, ikää tytöllä 10kk, täytti justiin lauantaina. Pöydän reunat, kirjat, kengät ym.. ja minua yrittää kans ja siitäkös suuttuu kun komennan että äitiä ei saa purra! Koitan välillä tarjota purulelua tai muuta omaa lelua tilalle että tätä saa purra. Aika usein toimii...
  7. H

    G: kuukautisista

    Mulla alkoi 9kk synnytyksen jälkeen. Imetin 6 viikkoa.
  8. H

    äitiyspakkaus

    \ Hmmm.. nimenomaan tarkoitin tuota joka aloitti noin nätisti: "usko sä sitä kelan akkaa..mä en". Hän on se provoilija, et sinä =) Mua kyllä käy vatuttaa, et kaikille palstoille eksyy noita kiusia... Ja joo, todellakin huomasin ettei kuvia ole tullut..onpa outoa sentään.. Itse täällä...
  9. H

    äitiyspakkaus

    \ Tämä ylläoleva keskustelu on jo käytyajat sitten, mutta pakko kommentoida tähän, että olisi tämä ihminen voinut edes kirjoittaa eritavalla, koska noi molemmat jutut on saman provon kirjoittamia... Kun ei vieläkään ole 2007 pakkaus jaossa. Ei ainakaan kukaan ole sitä helistimen...
  10. H

    Ekat kengät

    Meidän tytölle hommattiin ekat kengät n.9kk iässä, numero oli 19 kirppikseltä ostettiin. Ovat kylläkin vielä isot mutta pysyvät kyllä jalassa kun niissä on nauhat. Tänään ostin likalle kesää varten ensiaskel sandaalit myös numeroa 19, kokeilin niitä jalkaan ja pikkusen ovat vielä isot mutta ei...
  11. H

    miten opetatte vauvan sisälle nukkumaan?

    Samoja täällä pohditaan! Tyttömme on menossa elokuun alusta päiväkotiin ja aina on nukkunut päikkärinsä vaunuissa ulkona. Paitsi kipeenä. Täyttää lauantaina 10kk ja nykyään vaunuihinkin(tai siis rattaisiin) nukahtaa istualleen jonka jälkeen käännän selkänojan alas. Jos laitan heti makuulteen kun...
  12. H

    Porrasaskelmien laskeminen tms...

    No problem, ollos hyvä vaan! Mutta muista, että lievät pakko-oireet hyvin yleisiä ja normaaleja. Menee mielenterveyshäiriöksi vasta kun alkaa aiheuttaa ahdistusta tai masennusta! t. mielenterveyshoitsu :)
  13. H

    Porrasaskelmien laskeminen tms...

    kannattee googlettaa myös pakko-oireita ja -toimintoja http://www.tohtori.fi/?page=6771267&id=3033913 periytyvää???
  14. H

    Porrasaskelmien laskeminen tms...

    \ ARITMOMANIA?
  15. H

    oatly kaurajuoma plus

    Meillä maitoallergikkopoika alkoi juoda kauramaitoa jo 1,5v. Siihen asti joi Neocatea mutta yhden flunssan yhteydessä huomattiin kuinka paljon paremmin kauramaito meni alas. Luovuttiin Neocatesta nopeasti kokonaan, vaikka se ravitsevampaa oliskin. Pojalla kuitenkin tosi paljon sopivia...
  16. H

    "Oudoimmat" paikat missä ootte harrastanu seksiä

    raaseporin linnan torni on ehkä mieleenpainuvin tai sitten lapin kota! niistä tuntui mamma nauttivan kovasti;)
  17. H

    Mehellä menoja

    Vähän kuulostaa siltä kuin miehesi ei halua olla kotona jos kerran töissäkin viihtyy nykyään pitempään. Vai onko jo ennen vauvaa ollut pitempiä päiviä? Toi on just ärsyttävää noitten miesten kanssa! Meillä kans puhuttiin asiasta kun alettiin suunnittelemaan perheenlisäystä että mieskin sitten...
  18. H

    Keventäjät?

    Moi! 3 kiloa pudonnu ja 5 senttiä vyötäröstä 2 kuukaudessa. Aika hidasta on meikäläisellä laihtuminen mutta ei vielä periksi anneta!! Pääasia että alaspäin. Noista vaaoista sen verran että mulla on digitaalinen vaaka missä on taaraus toiminto eli kun punnaa ensin lautasen ja sen jälkeen painaa...
  19. H

    Cerazette pillerit

    Jaaha, voiskohan munkin olotila sitte johtua noista pillereistä, oon koko ajan pahalla päällä, kiukuttelen miehelle. Melkein jo eron partaalla ollaan oltu ja mensuthan ei oo vielä alkanu vaikka synnytyksestä on jo kohta 8kk. Ja seksihalut tipotiessään! Nyt ajattelin kokeilla jättää ne vähäks...
  20. H

    Naisen ejakulaatio

    tuo oikeastaan on ollu pitkään haaveena jotenkin naiselle antaa tarvittava nautinto. vielä vaan ei ole onnistunut :( harmi vinkkejä?

Yhteistyössä