itkuhälyttimistä

  • Viestiketjun aloittaja Hälytin hukassa
  • Ensimmäinen viesti
Hälytin hukassa
Moiks!

Mistä olette ostaneet itkuhälyttimiä ja minkä hintaisia ovat olleet? Ja jos olette tyytyväisiä niin laitatteko myös merkin :) Olen tutkaillut hälyttimiä mut kun niistä ei ole kokemusta niin olisi kiva kuulla teidän kommenttejanne! Ettei tulisi hankittua käyttökelvotonta...
 
Moi! Meillä on Philips- merkkinen, ostettu Citymarketista, maksoi muistaakseni 49 tai 59 eur. Ollaan oltu tyytyväisiä. Ladattavilla pattereilla kestää aikas kauan virta. (voi myös käyttää tavallisia pattereita) :)
 
Meillä kanssa philipsin itkuhälytin ja ihan ok, mutta jos nyt ostaisin niin hankkisin sellaiset radiopuhelimet, jotka käy myös itkuhälyttimenä. Niillä hintaa suunnilleen saman verran kuin itkuhälyttimellä, mutta niille löytynee käyttöä myöhemminkin.
 
Meillä kans Philipsin semmonen keltanen, saatiin se en tiedä minkä hintasia on.
Asiansa on ajanut, nyt sillä ei enää juuri käyttöä kun vauva nukkuu partsilla niin voi pitää ovea/ikkunaa auki (->kuulee itkun).
Talvella käytettiin.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.05.2007 klo 13:48 vieras kirjoitti:
Meillä kanssa philipsin itkuhälytin ja ihan ok, mutta jos nyt ostaisin niin hankkisin sellaiset radiopuhelimet, jotka käy myös itkuhälyttimenä. Niillä hintaa suunnilleen saman verran kuin itkuhälyttimellä, mutta niille löytynee käyttöä myöhemminkin.
minkämerkkisiä tommosia on? Onko niissä tosiaan mahdollisuus käyttää itkuhälyttiminä(eli "lukita" nappi alas?)
 
Katso että itkuhälyttimestä löytyy lähettävän äänen herkkyydensäädin. Mulla Philipsin edullisin malli ja siinä kyseistä toimintoa ei ole ja kyllä harmittaa! Aktivoituu mm. ohiajavista autoista, fasaanien rääkäisystä 100 metrin päässä, naapurin lapsien leikeistä... Kannattaa satsata sen verran enemmän, meinaan mua todella harmitta etten itse sitä tiennyt.
 
vieras kans
\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.05.2007 klo 14:41 Marmelade kirjoitti:
Katso että itkuhälyttimestä löytyy lähettävän äänen herkkyydensäädin. Mulla Philipsin edullisin malli ja siinä kyseistä toimintoa ei ole ja kyllä harmittaa! Aktivoituu mm. ohiajavista autoista, fasaanien rääkäisystä 100 metrin päässä, naapurin lapsien leikeistä... Kannattaa satsata sen verran enemmän, meinaan mua todella harmitta etten itse sitä tiennyt.
peesi! :wave:
 
Greippi
Meillä on se Philipsin varmaan toiseksi halvin malli (maksoi 89 euroa) ja siinä on kaikki tarvittava: verkkovirtamahdollisuus molemmissa päissä, yhteydentarkistus, herkkyyden ja äänenvoimakkuuden säätö. Mitään en keksi, mitä siitä puuttuu. On ollut tosi hyvä.

Lisäksi siihen käyvät tavalliset tai ladattavat AAA-paristot, joita saa edullisesti kaikkialta. Noissa Doroissa ja muissa kun käy vain laitteen oma akku, joita ei saa liikkeistä varaosina ja jotka eivät kuuleman mukaan ole kovin kestäviä.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.05.2007 klo 12:24 Greippi kirjoitti:
Meillä on se Philipsin varmaan toiseksi halvin malli (maksoi 89 euroa) ja siinä on kaikki tarvittava: verkkovirtamahdollisuus molemmissa päissä, yhteydentarkistus, herkkyyden ja äänenvoimakkuuden säätö. Mitään en keksi, mitä siitä puuttuu. On ollut tosi hyvä.

Lisäksi siihen käyvät tavalliset tai ladattavat AAA-paristot, joita saa edullisesti kaikkialta. Noissa Doroissa ja muissa kun käy vain laitteen oma akku, joita ei saa liikkeistä varaosina ja jotka eivät kuuleman mukaan ole kovin kestäviä.
Meillä on luultavasti tämä sama (vaikka maksoikin 99 e :D ) ja on ollut erittäin hyvä! Suosittelen! SCD465 on malli, tarkistin vielä =)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.05.2007 klo 12:33 Vierailija kirjoitti:
Meillä on Keskisen kyläkaupasta ostettu itkuhälytin, maksoi 26 ? ja rapiat. Hyvin on toiminut, Young Kids: Crystal Clear merkkinen. :)
Tämä on myös sekä verkko- että paristokäyttöinen, 9V paristot käyvät.. ja äänenvoimakkuuden säätöä löytyy sekä yövalo.. =)
 

Yhteistyössä