Hakutulokset

  1. MargeSimpson

    Onkohan olemassa jotain...

    pakkomiellettä sisustamiseen jne...? Mietin vaan kun eräs joka ikinen viikko joko tapetoi, vaihtaa huoneita, vaihtaa laminaattia, verhoja, hyllyjä, sänkyjä ja ties mitä...? Sama ihminen aina sanoo, että rahat on ihan loppu, mutta silti riittää rahaa magneettimaaliin, uusiin sohviin jne. Kyllä...
  2. MargeSimpson

    Mietin vaan...

    Miten voi olla niin vaikeeta??? Tuli mieleen tuosta ketjusta, taapero hoitoon kun vauva syntyy. Aika luonnotonta, jos ei 2 lapsen kanssa pärjää...? Jos mun äidiltä ois reilu 8v sitten kysytty, mä en pärjäis mitenkään yhdenkään kanssa. No, muutama vuosi kulunut, kotona lapsia 4 ja hyvin on...
  3. MargeSimpson

    Mun 1v10kk ilman mua ulkona...

    Vähän "apua" itsekin, mut anoppi kyttää ikkunassa, kuten minäkin, ja isoveli, isosisko ja täti vetävät pikku-ukkoa stigassa :D Ja sateenvarjo pitää varmaan avata :whistle:
  4. MargeSimpson

    Kekseliäitä tyttöjä...

    Täällä oli talviriehaan "piirustuskilpailu" lapsille, piirustukset piti palauttaa eräälle joka kuuluu talotoimikuntaan, eli mun miehen enon + vaimonsa postiluukusta. Heillä on 4 lasta joista 1 tyttö, ekaluokkalainen. Ovat siis mun miehen serkkuja meidän lasten kavereita. No, heidän äiti oli...
  5. MargeSimpson

    Missä se eilinen ketju?

    Yritin monilla sanoilla hakea... "pahinta mitä sinulle on sanottu" tms.
  6. MargeSimpson

    No nyt se sit taas meni...

    naimisiin. Mun äiti siis. Neljäs kerta toden sanoo..? Sitten vielä haukkunut mun miestä ja jaellut viisaita neuvojaan miesten suhteen... Mä oon vaan vähän hämmentynyt :xmas:
  7. MargeSimpson

    Okei, hetken mäkin voin vastailla kysymyksiin :D

    Hiljainen hetki joten antaa tulla :)
  8. MargeSimpson

    Icepeak ja Recco?

    Siis se on joku ihme jäljitysjuttu hihassa...? Miten se toimii, tietäiskö joku???
  9. MargeSimpson

    Poroa...?

    Mistähän Lahdesta kannattais mennä ostamaan poroa :whistle: Siis että varmasti löytyisi eikä tarvis kaikkia kauppoja ravata läpi... Oiskohan siitä mahdollisuus saada hyvääkin, jos on jotain pakastetta...?
  10. MargeSimpson

    Lelukaupassa

    Tunnustakaa, kuka oli Lahden BR.ssä tänään mun lisäks B) Isä oli jostain saanut jopa tuolin, istuskeli ovenpielessä kaikkien tiellä... Lapset kantaa kasapäin leluja, ja aivan mieletön mankuminen......!! Eikä edes mistään "uhmaikäisistä" kyse... Jos nyt sellaista ikää on edes olemassa...
  11. MargeSimpson

    Tuli vaan mieleen

    Mitä mieltä olisit, tai mitä ajatuksia herättäisi, jos äitisi olisi menossa naimisiin neljättä kertaa? Toinen, kolmas ja tuleva neljäs avioliitto 10 vuoden sisällä.
  12. MargeSimpson

    Pitäis kai vähentää palstailua vai :D

    Käytiin mun isän kanssa kahvilla, törmäsin yhteen puolituttuun ja vähän kuulumisia vaihdettiin, hän siinä imetti samalla pienintänsä. Mentiin pöytään istumaan ja tuli mieleen että kuinka tästäkin täällä on vaahdottu, "hyi sentään, jossain kahvilassa isketään tissi esille, hyi menis vessaan" ja...
  13. MargeSimpson

    Hetkinen... (koirista)

    Katson tässä samalla Isännän ja koiran käytöskoulua... Noilla on villakoiran lisäksi kaksi terrieriä (mun mielestä ei kyllä muistuta mitään terrierirotua...) ja tuo Victoria S. opetti että terrieri pitää korkeista vinkaisusta, muistuttaa koiraa saaliista. Joten vinkaisulla kannattaa herättää...
  14. MargeSimpson

    Hiton Markkinat

    Miksi siellä ei toimi Omat ilmoitukset osa |O Ei muka yhtään kohdetta... Tänään aloin käyttää, onko siellä useinkin ongelmia?
  15. MargeSimpson

    Disney on ice

    Kuka kävi tammikuussa? Ja jos joku on käynyt aiemminkin, niin minkä verran on ollut erilainen edellisellä kerralla? Kannattaako käydä joka vuosi?
  16. MargeSimpson

    Kenelläkään "pommia" ? (pomeranian)

    Minkä ikäinen, uros/narttu, miten sujunut lasten kanssa, mahdollisten muiden koirien kanssa, harrastatteko jotain, miten usein hoidatte turkkia?
  17. MargeSimpson

    Mistäköhän löytyis

    Enpä uskonut että vois yksien hanskojen löytäminen vaikeeta. Menin Anttilaan ja meinasin että sieltä löytyy. Tuo 1v7kk tarvis siis uudet... No, iso läjä sormikkaita, kurahanskoja ja sitten sellaisia mitä etsin, mutta vain kouluikäisten koossa :xmas: Cittarissa sama juttu. Hennesissä ja...
  18. MargeSimpson

    Ärsyttävin facebook-kaverisi?

    Minkälainen? Tuosta toisesta ketjusta tuli mieleen... Kirjoittelen kohta omani :)
  19. MargeSimpson

    Helluntailaisia..?

    Ihan mielenkiinnosta, vaikuttaako usko esim. arkeen tai joihinkin tottumuksiin mitenkään? Jos, niin miten? Missä iässä lapset on kastettu jne.? Kiitos :)
  20. MargeSimpson

    Alkaa pikkuhiljaa kyllästyttämään..!

    Suunnilleen kenen tahansa kanssa puhuu, siis ei sukulaiset tms., vaan terkka, lääkäri, esikoisen ope ja terkka ja ties ketkä puoltuntemattomat, päivittelee ja kummastelee: "Kun teillä on niin kauheen monta lasta..." "Pienten kanssa on aina niin rankkaa..." "Kuinka sä oikein jaksat, kun...

Yhteistyössä