Lelukaupassa

Tunnustakaa, kuka oli Lahden BR.ssä tänään mun lisäks B)
Isä oli jostain saanut jopa tuolin, istuskeli ovenpielessä kaikkien tiellä... Lapset kantaa kasapäin leluja, ja aivan mieletön mankuminen......!!
Eikä edes mistään "uhmaikäisistä" kyse... Jos nyt sellaista ikää on edes olemassa.

Välillä taas sanotaan nenä pystyssä omille vanhemmille että "mä saan tän...!"
Olivat jokainen ihan kuin kotonaan, hirveä meteli ja vinkuminen ja vanhemmat oli asettuneet siihen oven pieleen vastailemaan muksuilleen...
Jotka oli nostaneet hyllyistä vaikka mitä kapeille käytäville, ja huutelivat toiselta puolelta liikettä "mun on pakko saada tää, JOOKO, mul ei oo viel paljoo Bratzejä!!!"
Kassalla vielä arpoivat, että "annetaan tän olla toistaiseksi, hän käy vielä katsomassa oisko siellä sittenkin jotain muuta vielä" :xmas:

Kuka käy tähän tyyliin lelukaupassa :D :xmas:
 
Alkuperäinen kirjoittaja miuu:
=) pakko myöntää, että käytiin pari päivää sitten Br-lelussa ja kuopus halusi vielä kassajonosta lähteä vaihtamaan leluaan.
Eihän siinä mitään pelkästään, mutta tuo lasten asenne vanhempiaan kohtaan ja päinvastoin... Ja muita liikkessä olevia kohtaan...
Mietin oikeasti, miten voi arki toimia, jos lapset saa päättää kaikesta?
Ja minkälaisia ihmisiä heistä kasvaa?
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja MargeSimpson:
Alkuperäinen kirjoittaja miuu:
=) pakko myöntää, että käytiin pari päivää sitten Br-lelussa ja kuopus halusi vielä kassajonosta lähteä vaihtamaan leluaan.
Eihän siinä mitään pelkästään, mutta tuo lasten asenne vanhempiaan kohtaan ja päinvastoin... Ja muita liikkessä olevia kohtaan...
Mietin oikeasti, miten voi arki toimia, jos lapset saa päättää kaikesta?
Ja minkälaisia ihmisiä heistä kasvaa?
Ei auta kuin toivoa että siellä oli mummi- ja kummilauma sukulaislastensa kanssa... eikä vanhemmat.
 
vieras
itsekkäitä kusipäitä niistä luultavasti kasvaa.. niitähän noi koulut on nykyään täynnä kun vanhemmat haluu olla kavereuíta, eikä kukaan uskalla asettaa rajoja.. mä oon vanhanaikanen vaikka oon aika nuori, mun lapset osaa käyttäytyä (yleensä;) missä vaan ja niitten kanssa kehtaa kulkea.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja MargeSimpson:
Alkuperäinen kirjoittaja miuu:
=) pakko myöntää, että käytiin pari päivää sitten Br-lelussa ja kuopus halusi vielä kassajonosta lähteä vaihtamaan leluaan.
Eihän siinä mitään pelkästään, mutta tuo lasten asenne vanhempiaan kohtaan ja päinvastoin... Ja muita liikkessä olevia kohtaan...
Mietin oikeasti, miten voi arki toimia, jos lapset saa päättää kaikesta?
Ja minkälaisia ihmisiä heistä kasvaa?
Ei auta kuin toivoa että siellä oli mummi- ja kummilauma sukulaislastensa kanssa... eikä vanhemmat.
Kyllä ne muksut isiksi ja äidiksi niitä vedätettäviä kutsuivat :whistle:
 

Yhteistyössä