Ärsyttävin facebook-kaverisi?

Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:
Taidan olla todella outo, mutta minulla ei ole ärsyttäviä/kamalia facebook-kavereita. Enkä myöskään näe mitään syytä kauhistella tai naureskella kenenkään statuksille. =)
ihan samaa olin tulossa kommentoimaan.

kaikki ne kaverit on semmosia jotka on minun mielestä kivoja, ei kait sitä ärsyttäviä ees ottais sinne, vai? :snotty:

 
hah
Mun entinen paras kaveri, puuuuuh sitä ja sen miestä. Valokuvia räpsivät ja laittavat naamakirjaan, nyt kuvia yli 300kpl joissa yhdessä kuvassa mm.heidän uusi haarukka ja tässä kuvassa heidän uusi verhoteline.... jaapa jaa... ja sit sitä tarkkaa selontekoa, monta kertaa päivässä uusi tilapäivitys.
 
Multa lähti sellainen kaveri kokonaan listalta pois.
Minua ällötti lukea sen ryyppystatuksia ja katsella etusivulla sen laittamia ryyppykuvia ja profiilikuvassakin suunnilleen pussaili kultalonkerotölkkiä. Niin, ja eihän sillä ollut kuin pienen pieni vauva vaan. :kieh:
 
nainen
Alkuperäinen kirjoittaja feger:
Multa lähti sellainen kaveri kokonaan listalta pois.
Minua ällötti lukea sen ryyppystatuksia ja katsella etusivulla sen laittamia ryyppykuvia ja profiilikuvassakin suunnilleen pussaili kultalonkerotölkkiä. Niin, ja eihän sillä ollut kuin pienen pieni vauva vaan. :kieh:
No mieluummin mä kattelisin niitä dokauskuvia, kuin jotain kersojen kuvia.
 
Niin...
Eräs vanha koulukaveri, valittaa aivan kaikesta... Oli juuri raskaana ja nyt siis vauvan saanut, joten hänen logiikalla kaikki on hirveetä, vaikeeta, tuskaista ja ties mitä...
Niin ja miehestä kaikki pikkujututkin...
On muuten aina ollut sellainen ja vähän huomionhakuinen.
Mm. kerran lähdettiin rullaluistelemaan ja hän "hoksas" puol välissä matkaa, kun pysähdyttiin muiden nuorien kanssa juttelemaan, että "oho, mä unohdin rintsikat"
Päällä tiukka lyhyt valkoinen toppi :whistle:
Niin ja hänellä "oli" jo silloin kaikki mahdolliset sairaudet jotka on lähinnä jotain 70v ja yli - sairauksia...
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja mamma:
Mulla ei taida olla yhtään ärsyttävää fb-kaveria. Ehkä mä oon ite sit se ärsyttävä.
Vanha viisaus pätee facebookissa: Jos katsot ympärille etkä tiedä kuka on typerys, lähde äkkiä, sillä se olet sinä itse.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja mamma:
Mulla ei taida olla yhtään ärsyttävää fb-kaveria. Ehkä mä oon ite sit se ärsyttävä.
Vanha viisaus pätee facebookissa: Jos katsot ympärille etkä tiedä kuka on typerys, lähde äkkiä, sillä se olet sinä itse.
Minulla ei ole tietääkseni yhtäkään typerystä kaverilistallani!

Pitäisiköhän sulkea tunnuksensa äkkiä? :snotty:
 
Outis
Kaveri, joka jättää lapset miehensä hoiviin joka viikonloppu ja lähtee ryyppäämään ja resuamaan ympäri maailmaa ja pettää näillä reissuillaan miestään...Sit viikolla se päivittää fb:hen kuinka tuli taas leivottua, siivottua, ulkoiltua, leikittyä lasten kans, harrastettua miehen kans sitä ja tätä kivaa... Argh!!!!
 
Mulla oli yks lapsuudenkaveri, kenen kaikki jutut liittyy naisten alapäähän. Ja kuvatkin oli vaan jostain thaimaan matkoilta huora kainalossa. Rupes myös ehdottelee mulle jtn, vaikka olin viimisillään raskaana. Vastenmielinen tapaus, poistin listalta.
 

Yhteistyössä