Alkaa pikkuhiljaa kyllästyttämään..!

Suunnilleen kenen tahansa kanssa puhuu, siis ei sukulaiset tms., vaan terkka, lääkäri, esikoisen ope ja terkka ja ties ketkä puoltuntemattomat, päivittelee ja kummastelee:

"Kun teillä on niin kauheen monta lasta..."
"Pienten kanssa on aina niin rankkaa..."
"Kuinka sä oikein jaksat, kun kyllähän ne pienet valvottaa"

Miten niin???

Tai no yksi sukulainen sanoi että sitä säälittää meidän lapset kun meillä on koiria :xmas: Kysyin että miks niin eipä osannut oikein mitään sanoa...
No hän ei tykkää koirista, eikä ole koskaan meillä edes käynyt joten hän varmasti tietää että tämä on ihan kamalaa lapsille |O
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Älä ota niin negatiivisesti. Toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos. Ei ihmiset varmaan mitään pahaa tarkoita. Kunhan höpisevät.
Mutta joka kerta... Aina neuvolassakin tyrkyttää sellasia hoitajia, ketkä kävis kerran viikossa... Sellasen sais kun on alle 1v lapsi. Kun ei tarvii..! Niistä on iso kysyntä, menkööt mieluummin jonkun sellaisen avuksi joka oikeesti haluaa ja tarvii..!
Aina saa kerrata, että ei, mä en ole univeloissa, sekoamassa jne.
Mä olen onnellinen näistä muruista ja myöskin heidän hyvistä unenlahjoista jotka ovat perineet isältään :LOL:
 
JONSERED Karhunkantaja
Alkuperäinen kirjoittaja MargeSimpson:
Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Rummuntekijä:
:LOL: :LOL:

Minulla taas on "vain" neljä lasta... :LOL:
No älä ny :D Mua ei enää kauheesti naurata...
Pitää vain osata valita seuransa oikein: Karvinenkin tunkee virtahevon kanssa samaan kuvaan näyttääkseen pienemmältä. ;) :saint:
 
no
meillä jaksaa hämmästyttää aika montaa se, että meillä on kolme kissaa, lapsia onkin vain yksi, mikä tietysti sekin hämmästyttää ihmisiä, eivät tunnu tajuavan, ettei niitä lapsia noin vaan kaikille tupsahtele:).
kyllä niitä ihmettelyn aiheita saa ihmiset aina aikaan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Rummuntekijä:
Alkuperäinen kirjoittaja MargeSimpson:
Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Rummuntekijä:
:LOL: :LOL:

Minulla taas on "vain" neljä lasta... :LOL:
No älä ny :D Mua ei enää kauheesti naurata...
Pitää vain osata valita seuransa oikein: Karvinenkin tunkee virtahevon kanssa samaan kuvaan näyttääkseen pienemmältä. ;) :saint:
Joo siis on meillä paljon kavereita joilla on useampi lapsi, monille neljä ja eräillä viisi.
Mut minkäs teet noiden muiden kanssa...
 
v
Ihmiset vissiin kuvittelee että jos on yli 3 lasta niin ne on tehty jotenkin vahingossa, ärsyttävää.... Itsellä 2 lasta ja olen huomannu että mitä useaampi lapsi ihmisellä on niin sitä rennommin äidit osaavat ottaa. Kumarrus monenlapsen äideille :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja v:
Ihmiset vissiin kuvittelee että jos on yli 3 lasta niin ne on tehty jotenkin vahingossa, ärsyttävää.... Itsellä 2 lasta ja olen huomannu että mitä useaampi lapsi ihmisellä on niin sitä rennommin äidit osaavat ottaa. Kumarrus monenlapsen äideille :)
Jotain sinne päin kai...
Mä en vaan tajua miks kaikki (vieraat) kuvittelee että mä oon ihan poikki ja tää on niiiin rankkaa...
Siis tää on elämää, miehen kans just puhuttiin että paaaajon pahemmin vois olla, näin ollaan onnellisia, edes yllärivauva ei mitään "kaatanut" =)
Kenen asenteista tää on kiinni..?
Miten muka kaikkien lapsiperheiden elämä on samanlaista = ilmeisesti muka hirveetä..?
 
Näinhän se on, taivastelijoita riittää. Meillä myös 4 lasta, kaksi nuorinta jopa kaksoset (!!!) niin jo on saatu kuulla että ollaan varmaan ihan hajalla ja väsyneitä ja kaikinpuolin näännyksissä. Ja yksi yleisimmistä kysymyksistä jota kuulee on että "no, millaista on olla suurperheen äiti". Eipä kummemmalta kun kahden lapsen äitinäkään. Ihmiset on kummallisia. :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Hari Mao:
Näinhän se on, taivastelijoita riittää. Meillä myös 4 lasta, kaksi nuorinta jopa kaksoset (!!!) niin jo on saatu kuulla että ollaan varmaan ihan hajalla ja väsyneitä ja kaikinpuolin näännyksissä. Ja yksi yleisimmistä kysymyksistä jota kuulee on että "no, millaista on olla suurperheen äiti". Eipä kummemmalta kun kahden lapsen äitinäkään. Ihmiset on kummallisia. :D
Oikeesti :xmas:
Jotenkin ehkä ymmärrän muut ihan vieraat, joihin tormää jossain pikaisesti kerran (kyllä, aina joku tulee kommentoimaan...) mutta en näitä terkkoja, opeja jne.
Ei jaksais aina samaa...
Sanon kohta niille että tuo on ihan sun omaa kuvitelmaa ja negatiivisuutta, jokaiselle kuka alkaa voivottelemaan ja kauhistelemaan :xmas:
 

Yhteistyössä