Kekseliäitä tyttöjä...

Täällä oli talviriehaan "piirustuskilpailu" lapsille, piirustukset piti palauttaa eräälle joka kuuluu talotoimikuntaan, eli mun miehen enon + vaimonsa postiluukusta.
Heillä on 4 lasta joista 1 tyttö, ekaluokkalainen. Ovat siis mun miehen serkkuja meidän lasten kavereita.

No, heidän äiti oli ilmoittanut miehensä siskolle eli mun miehen äidille, että oli tullut vähän erikoisia piirustuksia... Mun miehen äitikin asuu näissä taloissa myös ja kuuluu myös siihen talotoimikuntaan.
No, anoppi soitti että meidän tytön nimellä tehtyjä piirustuksia oli tullut kaksi, joissa lukee ***** on pelle jne. eli heidän tyttöä nimitelty...
Niissä luki myös että "älä syytä **** tai ****, vaan syytä ****" eli meidän tyttöä.

Meninpä sitten katsomaan tuotoksia ja näin heti että ei ole kyllä meiltä tulleet.
Ensinnäkin vaikka meidän 4v jotain nimiä osaa kirjoittaa, niin ihan noin kekseliäitä lauseita ei kuitenkaan :whistle:

Mä vähän hämmästyin, että "ne ketä ei saisi syyttää", ovat tuollaista keksineet... Kaksi ekaluokkalaista likkaa ja jo juonitaan :|
 

Yhteistyössä