Hakutulokset

  1. Akkavalta

    Mul ois huomenna hierojalle aika mut..

    Ku flunssa pukkaa päälle. Ei kait hierojalle voi sairaana mennä? Silloin tällöin pitää nenä niistää, palelee mukavasti eli taitaa kuumetta olla, heikottaa. ensin olin viikon mahataudissa. Makasin 3 päivää pedissä melkeenpä ja sit meni olkapää jumiin. Nyt pukkaa flunssaa. Että pitääki kaikki...
  2. Akkavalta

    Taikkeris et 2-vuotiaita on vaikea ymmärtää

    Eilinen keskustelu: Äiti kuka tämän on tehnyt? En tiedä se on kaupasta ostettu. Äiti kuka tämän on tehnyt? En minä tiedä. Se on kaupasta ostettu. Joku tehdas on tehnyt sen. Jo hermostuneena, Äiti kuka tämän on tehnyt? En minä sitä ole tehnyt. ne on kissan valjaat, ne on tehtaassa tehty...
  3. Akkavalta

    Miksi ne kuvat ei näy mulla jotka tulevat suoraan tänne sivuille. Aijaa ym näkyy.

    Miksi minulla ei näy noi kuvat. esim noi kakkukuvat. Osissa kuvissa lukee, this photo is corrently unavailably, ja toisissa on neliö jonka keskellä punainen ruksi. >Miksi kuvat ei näy mulla?
  4. Akkavalta

    Ovatko kaikki vierailevat lapset tällaisia

    Vai ärsyynnynkö turhasta? Kyse on tyttäreni kaverista. Hän on esikoistani 3 vuotta vanhempi. Mua tympäsee kun esim käyn kaupassa ja tulen kotiin ja soitan ovikelloa niin tämä vieras tulee avaan oven vaikka odotan että tyttäreni avaa oven. Olen tästä kyllä sanonut hänelle eikä taida enää tulla...
  5. Akkavalta

    Jestas kuinka erilaisia voi lapset olla

    Esikoinen oli rauhallinen ja kiltti lapsi (ei juossut yksin pahojaan tekeen vaa touhus äiteen kans) mut tää kuopus (pitkä huokaus). Että se kerkiääki voi jessus. Kiipeilee kerrossänkyyn (nyt otimmekin sängyt erilleen)ja pöydille. On niin eläväinen ettei oo tosikaan. Eilen kun se satutti...
  6. Akkavalta

    Onkohan tää tyhmä kysymys

    mut lihottaako se yhtä paljon jos syö 10 patukkaa yhdellä kertaa tai 10 patukkaa vaikka viikon aikana?
  7. Akkavalta

    Onko äidilläni kuollut aivosoluja

    vai mitä tämä tarkoittaa? vai onko minun aivosoluni kuukahtanut ku ei mee oikein jakeluun. Et ku olen kieltänyt antamasta lapsilleni makeata. Silti vain antaa. Ja aina kun huomaan niin kiellän. Nyt kun kävin kaupas eikä lapset halunnut mukaan niin äiti jäi katsoon heidän perään. tulin kaupasta...
  8. Akkavalta

    Omat eväät synnytyssaliin

    En tiedä mistä se mieleen tuli mut laittoin ompun kassiin ennenku lähin synnyttään ja hyvä niin. Synnytyksen jälkeen tuli huono olo ja toivoin et toisivat mahdollisimman pian sapuskaa. No sapuskan tulo kesti ja kesti joten kaivoin ompun kassista ja söin sen enemmän kuin tyytyväisenä. Jos ei...
  9. Akkavalta

    Tiedättekö toista eläinlajia missä eläimet eivät kaikki käyttäydy samalla lailla

    Välil tuntuu et ihmiset on ihan hukas ittensä kans etteivät tiedä miten heidän pitäs olla. Eli miesten pitäs olla uskollisia vaimoilleen mut eipä kaikki ole (ja toisinpäin) kun taas jotain joutsenpariskuntaa ajattelee niin siellä todella ollaan uskollisia. Et onko muussa "eläinlajissa näin...
  10. Akkavalta

    Meidän yläkerrassa asuu ilkeä ihminen

    Kello on jo yli kymmenen ja tää mukava immeinen rupeaa pompottaa palloa. Ei siis mitään isoa blomb blomb palloa vaan pientä kop kop kop palloa. Ei jessus. Ei sillä et se iso pallokaan sen mukavempi ois. Enkö voi käydä sanomassa ku oon yksin lasten kans. Koputanko harjan varrella kattoon. vaik...
  11. Akkavalta

    Sopiiko näkkäri laihduttajalle?

    Ku nyt oon ton makean jättänyt vähemmälle niin tulee rouskutettua näkkäriä aika reippaasti. Ihan täysjyvärukiista. et kuihan se on haitaksi tota laihdutusta ajatellen?
  12. Akkavalta

    Oletko käynyt homeopaatilla?

    Auttoiko vaivaasi? Minä ajattelin et jos joku päivä kävisis. siinäkin olis kiva käydä mis ne tutkii verestä kaikki vitamiinit ja hivenaineet, et näkee mistä on puutos.
  13. Akkavalta

    Lapsi tilaustyönä?

    Tunnetteko ketään joka olisi saanut lapsen tilaustyönä? Eli tunnen yhden miehen joka sanoi että yksi hänen entisistä tyttöystävistään kysyi että antaisiko mies hänelle hieman spermaa. eli harrastivat seksiä ja siihen miehen osuus päättyikin. ei maksa elareita eikä muutenkaan ole juurikaan...
  14. Akkavalta

    Onko Suomessa motelleja?

    Mä haluaisin tehdä tänne motellin. semmosen niinku Amerikassa/Amerikan leffoissa. Pikkuruisessa huoneessa mies istuu jalat pöydällä tuoli keinu asennossa kattelee pikku toosasta ohjelmia. (enää ei voi tupakoida samalla). Siis se joka kirjaa mahdolliset tulevat asukkaat. tai mä olisin päivällä...
  15. Akkavalta

    Teksti pieneni

    Nappula taas paineli jotain nappuloita ja sai kaikki tekstit liian pieneksi. Millä mä saan ne taas normaaliksi. (nappula ei siis ole enää hereillä vaan aikaisemmin paineli)
  16. Akkavalta

    Kävi niinku mainoksessa tai nelosen hauskimmat kotivideot

    Käppäsin tyytyväisenä kauppaa kohti nii eiköhän tullut auto takaa, ajanut lammikosta ja roiskauttanut kuravedet päälle. Isoja roiskeita meni puolesta selästä kantapäähän asti. Ei onneks aivan hirvittävän kurasen näköisiä. kolme henkilöä farmariautossa eikä kukaan edes kääntynyt katsomaan. Kuinka...
  17. Akkavalta

    Lotto

    Arvotaanhan se lotto huomenna eikä tänään? Eiks se jossain vaihees muutu taas lauantaiksi. Ihanan kuulosta ku kisu nukkuu koppinsa päällä ja kehräys vaan kuuluu:)
  18. Akkavalta

    Kumma ku ei voi hintaa laittaa mihinkään

    Ku ainaki näi köyhälle se hinta on aikast tärkee kuitenki. Koirapentua ollaan haaveiltu jo pitkään (vaikkakaan ei siihen ole varaa nyt) ja kasvattajien sivuilla olen käynyt mut ei hintaa kenelläkään näkyvissä. Laittas nyt ees suurinpiirtein hintahaarukan jos ei muuta vielä osaa sanoa...
  19. Akkavalta

    Mikä lintu on kyseessä

    Mikä on tuo lintu mitä nuo mun napukat halailee? Ku ei muista ei. Kuva siis profiilissa.
  20. Akkavalta

    Rakkaat tyttäreni hetken profiilissa

    Jestas et tää kone tai palsta on nyt niin himputin hidas

Yhteistyössä