Onko äidilläni kuollut aivosoluja

vai mitä tämä tarkoittaa? vai onko minun aivosoluni kuukahtanut ku ei mee oikein jakeluun.
Et ku olen kieltänyt antamasta lapsilleni makeata. Silti vain antaa. Ja aina kun huomaan niin kiellän.
Nyt kun kävin kaupas eikä lapset halunnut mukaan niin äiti jäi katsoon heidän perään. tulin kaupasta niin esikoinen sanoi et äiti antoi pikkuiselle sokeria. Meikäläisellä kiehui mut tällä kertaa en sanonut mitään. mitä hemmettiä se hyödyttää seinille puhua.
oli oikein kupin ottanut ja sinne lätänny monta lusikallista sokeria :headwall: :headwall: :headwall: :headwall:
että mikä helevatti siinä on? mikä sairaalloinen tarve hänellä on syöttää makeaa minun lapsilleni. Jos joku heille antaa makeata niin se olen minä.
Jatkovalitusta;
Jos vaikka kauppaan mennään yhdessä niin hän höpöttää koko ajan lapsilleni, siis sellaista mitä voisi lasten oman äitin luulevan höpöttävän. eli vaik et katsokaa ettei tule autoja kun menette tien yli, häärää lasten kimpussa, jos pyörä kaatuu niin hän on nostelemassa. sit saattaa väsyneenä hermostua jos lapset kitisee. Olen siitäkin niin väsynyt kun en kerkee itse sanoo lapsille mitään ku tää matami on heti suuna päänä höpöttämässä. Olen sanonut et silloin kun minä olen paikalla niin ei tartte hössöttää vaan olen täysin kykenevä katsomaan lapsieni perään. Tämäkään ei tahdo mennä jakeluun. Ottas hemmetti rennosti vaan.
 

Yhteistyössä