Onko Suomessa motelleja?

Mä haluaisin tehdä tänne motellin. semmosen niinku Amerikassa/Amerikan leffoissa. Pikkuruisessa huoneessa mies istuu jalat pöydällä tuoli keinu asennossa kattelee pikku toosasta ohjelmia. (enää ei voi tupakoida samalla). Siis se joka kirjaa mahdolliset tulevat asukkaat. tai mä olisin päivällä ja joku muu sais olla yöllä vastaanottamassa humalaiset ja hullut psykopaatit.

Jos on motelleja nii missä ja jos ei oo nii miksei oo?

Mikä se oli se kauhuleffa mis se mies eleli sen kuolleen äitinsä kans. Oliko se joku Bates motel vai mikä se oli? Ja tappo niit motelliin tulijoita.
 
vieras
6-tien varrella on motelli ainakin (eli semmonen missä huoneet yhdessä tasossa rivissä ja autot jätetään huoneiden eteen), mutta en tiiä onko enää toiminnassa, menee aina välillä konkkaan tms. Ei ihan kuitenkaan amerikan malliin. Ton näköinen (se huonesiipi on oikeassa reunassa, vasemmalla vastaanotto ym. tilat)
www.travel.fi/lappeenranta/imageseng/luumaki.jpg
 
Alkuperäinen kirjoittaja Akkavalta:
Mä haluaisin tehdä tänne motellin. semmosen niinku Amerikassa/Amerikan leffoissa. Pikkuruisessa huoneessa mies istuu jalat pöydällä tuoli keinu asennossa kattelee pikku toosasta ohjelmia. (enää ei voi tupakoida samalla). Siis se joka kirjaa mahdolliset tulevat asukkaat. tai mä olisin päivällä ja joku muu sais olla yöllä vastaanottamassa humalaiset ja hullut psykopaatit.

Jos on motelleja nii missä ja jos ei oo nii miksei oo?

Mikä se oli se kauhuleffa mis se mies eleli sen kuolleen äitinsä kans. Oliko se joku Bates motel vai mikä se oli? Ja tappo niit motelliin tulijoita.
Leffan nimi oli Psyko
 

Yhteistyössä