Meidän yläkerrassa asuu ilkeä ihminen

Kello on jo yli kymmenen ja tää mukava immeinen rupeaa pompottaa palloa. Ei siis mitään isoa blomb blomb palloa vaan pientä kop kop kop palloa. Ei jessus. Ei sillä et se iso pallokaan sen mukavempi ois. Enkö voi käydä sanomassa ku oon yksin lasten kans. Koputanko harjan varrella kattoon. vaik lapset kyl heräis siihen, en voi tehdä sitäkään. ellei lapset kohta herää tohon saakelin pallon pompotukseen.
eikö isoilla ihmisillä sen vertaa järki leikkaa et tajuisivat et kerrostalossa tollanen pallon pompotus kuuluu aikast selvästi. ellei kuulu jopa isommasti tänne kuin herra pallonpomputtajan omiin korviin.
hemmetin sanonko mikä. :headwall:
 
vieras
varmasti ärsyttää. mutta ei sitä aina tule kaikkea ajatelluksi. itsekin saatan syyllistyä tuohon pallon pompotukseen välillä,tosin kuudelta aamulla...anteeksi rakkaat naapurit. sallittakoot tämä minulle ja laitetaan väsymyksen piikkiin...
 
Mee sen oven taa ja soita sille Klamydian viisu vähäjärkinen :D

Toi on varmasti todella rasittavaa ja oikeesti se on viä ärsyttävämpää jos lapset herää tollaseen typerään pompotteluun. :kieh:
 
:LOL: :LOL:
Sorry,oikeesti!!
Mulle vaan tuli ekana mielen että ei sunkan siellä asu tollanen 10v tyttölapsi,joka on hurahtanu superpalloihin?
Ku meirän likka kavereineen on jollain ihmekonstilla ihan seonneet tosiaan osteleen superpalloja,joiden pompottaminen tuolla yläkerrassa tosiaan kuullostaa tolta:KOPS....kopskopskops...
Ja sit välillä kun se päästää ne kaikki 50 palloonsa kerralla pomppiin tonne,niin ARRRGHHH!!!!
Sympatiat sulle,todella ärsyttävää takuulla,ja viel kun yrittää saada lapset nukkuun!
 
JONSERED Karhunkantaja
Alkuperäinen kirjoittaja Akkavalta:
Alkuperäinen kirjoittaja Tämätyttö:
Laita tekstari että se pallon pompottelu loppuu nyt tai...

ei mul oo niitten numeroo, mut no just, olin just kirjoittamas et tais pompottelu loppua mut :/
Ei numeroa, mutta kai nimi ja osoite löytyvät? Eniron tms kiltit tytöt ja pojat kyllä etsivät numeron.
 
vieras
jos asuu ihan ylä kerras ni varmasti voit mennä sanomaa sinne kun varmasti ovet jätät auki et voisko lopettaa ei sun sisäl asuntoon tarvi mennä eikä kyl lapset heittelle jää jos yhen kerroksen ylemmäks meet sanoo ovelle tosta hei haloo!
 
vieras
jos asuu ihan ylä kerras ni varmasti voit mennä sanomaa sinne kun varmasti ovet jätät auki et voisko lopettaa ei sun sisäl asuntoon tarvi mennä eikä kyl lapset heittelle jää jos yhen kerroksen ylemmäks meet sanoo ovelle tosta hei haloo!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Lasisilmä:
:LOL: :LOL:
Sorry,oikeesti!!
Mulle vaan tuli ekana mielen että ei sunkan siellä asu tollanen 10v tyttölapsi,joka on hurahtanu superpalloihin?
Ku meirän likka kavereineen on jollain ihmekonstilla ihan seonneet tosiaan osteleen superpalloja,joiden pompottaminen tuolla yläkerrassa tosiaan kuullostaa tolta:KOPS....kopskopskops...
Ja sit välillä kun se päästää ne kaikki 50 palloonsa kerralla pomppiin tonne,niin ARRRGHHH!!!!
Sympatiat sulle,todella ärsyttävää takuulla,ja viel kun yrittää saada lapset nukkuun!
eiku pariskunta jolla aikuinen poika.

 
Alkuperäinen kirjoittaja Jonsered:
Alkuperäinen kirjoittaja Akkavalta:
Alkuperäinen kirjoittaja Tämätyttö:
Laita tekstari että se pallon pompottelu loppuu nyt tai...

ei mul oo niitten numeroo, mut no just, olin just kirjoittamas et tais pompottelu loppua mut :/
Ei numeroa, mutta kai nimi ja osoite löytyvät? Eniron tms kiltit tytöt ja pojat kyllä etsivät numeron.
nojoo osoite ny ainaki :D nimestä en olis niin varma. munkaan nimee ei allaalla näy vaik oon kohta vuoden täs asunut.

mut pallottelu tais nyt loppua. kait. kaippa se väsähti pallon pompotteluunsa ja nukahti.

 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras :
jos asuu ihan ylä kerras ni varmasti voit mennä sanomaa sinne kun varmasti ovet jätät auki et voisko lopettaa ei sun sisäl asuntoon tarvi mennä eikä kyl lapset heittelle jää jos yhen kerroksen ylemmäks meet sanoo ovelle tosta hei haloo!

hei haloo vaan itelles. kyl mä sen tiedän ettei lapset heitteille jää vaik yläkerran ovella kipasenkin. se nyt vaan on ensimmäinen ajatus mikä päähän tulee et lapsia ei voi yksin jättää. mut jos täs nyt miettisin tosissani et pakko käydä sanomassa niin tokihan sen voisi tehdä.

voihan :| pompoti pompoti pompoti pom pom pom eipä se viel väsähtänytkään.
 

Yhteistyössä