Hakutulokset

  1. M

    Nyt mä olen "virallisesti" erityislapsen äiti..

    Tampereella ollaan. mutta siis neurologilla käyty selvittelemässä vaan sitä aivoinfarkti-asiaa, eikä tosiaan olla aikasemmin tajuttu tota autismin mhdollisuutta, nyt vasta ruvennu herään epäilys (laps siis ollu meillä n.7kk). On kuitenkin monesti yhteydessä nuo neurologiset jutut noihin...
  2. M

    Nyt mä olen "virallisesti" erityislapsen äiti..

    meillä ollu jo käyntejä neurologilla, mutta sillon toki ei vielä tajuttu sitä autismin mhkua tuoda esiin
  3. M

    Nyt mä olen "virallisesti" erityislapsen äiti..

    mitenkäs lähditte sillon ennen diagnoosia viemään asiaa eteenpäin? Meillä nyt 2v sijaislapsi ja sillä on siis todettu jo kehityksen viivästymä synnytyksen yhteydessä tapahtuneen aivoinfarktin ja äidin raskausajan alkon käytyön vuoksi. Nyt siis meillä myös vahvaa epäilyä jonkinmoisesta...
  4. M

    Onko täällä enää ketään?

    täällä myös... yövuoro töissä valvottaa... ;)
  5. M

    TAMPERE!!!!

    Vehmainen,Linnainmaa on mun suosikkeja :wave: ja näinihin vielä lisään Leinola-Holvasti sektorin. Vehmainen on ykkönen! Hervantaan mua ei sais muuttaan kirveelläkkään.
  6. M

    miks mua palelee ihan aina? :(

    koita jos syöt esim. chilillä maustettuja ruokia, sen ainaski pitäs lämmittää
  7. M

    Kuinka kauan olette olleet kumppaninne kanssa yhdessä?

    13 ja risat, reilu vuosi naimisissa
  8. M

    Voi kun saisi nukkua.

    voi, mäkin voisin mennä nukkuun... täällä töissä nyt kuiteskin on valvottava... aamulla sitten vasta pääsee uinumaan. Nyt tuntuu siltä, että suu on enemmän auki kun kiinni haukotusten takia.. viis tuntia vielä.
  9. M

    Tuosta keskustelusta kakkosella...

    Kyllähän siinä keskustelussa tuntuivat ne aikuisetkin toistensa päälle puhuvan, huonot puheenjohtajat ainaski oli kysessä kun noin antoivat toisten päälle puhua.
  10. M

    Enterorokkoko lievä tauti????

    Meillä oli joku aika sitten entero-rokko koko perheellä, mä sairastin ite vikana sen ja ainaski mulla ne rokkonäppylät kutisi ja tosiaan nivel- ja lihaskivut oli aivan kamalat, jos olisin ollu vielä vähänki enemmän kipeempi niin olisin kyllä ollu ihan sairaala kamaa. Eli ei ihan lievä tauti...
  11. M

    Olen menossa REIKI-hoitoon. Onko joku teistä käynyt sellaisessa? Millaisia tuntemuksia herätti?

    pakko nyt tähän kirjottaa vaikka en koko ketjua jaksanut lukea... Siis Reikihän on universaalia energiaa joka on täällä meidän ympärillämme joka puolella, se ei liity mitenkään Jumalaan, Reiki tulee rakkaudesta vain ja ainoastaan. Jotenki niin hassua, että siihen ollaan sotkemassa monesti hyvä...
  12. M

    Uusi laihdutusryhmä, kiinnostaako?

    jopas täällä on hiljentyny.. Joo'o, mä kävin tiistaina vaa'alla ja se näytti mun kaks kiloo lihoneen sitten viime puntarilla käynnin, enkä kyllä yhtään ihmettelekään kun oon syöny ja mässänny ihan sikana, tai siis oikeestaan herkutellu, karkkia ja kaikkee muuta hyvää ja sit oli liikkumisenkin...
  13. M

    Uusi laihdutusryhmä, kiinnostaako?

    moikka! eilen kävin vaa'alla, mut koneelle saakka en ehtiny... alkupaino 77kg paino nyt 64,5kg pudotusta 12,5kg Meinaan nyt joulun ajan olla kauheesti huolehtimatta noista syömisistä, eli saa nyt sitten nähdä kuin käy. Katotaan nyt käynkö edes ens viikolla vaa'alla.. Oikein hyvää ja...
  14. M

    Uusi laihdutusryhmä, kiinnostaako?

    moi. Flunssassa viime viikko tullu oltua ja en oo käyny ees vaa'alla, ens viikon punnitukseen yritän taas mukaan.
  15. M

    Uusi laihdutusryhmä, kiinnostaako?

    alkupaino 77kg paino nyt 66kg pudotusta 11kg bmi 22,8 soutaa ja huopaa toi paino vähän vajaa 65 ja muutaman kilon yli 65 välillä..., mut ei tunnu pysyvästi sitä saamaan alle sen 65kg, tosin en mä nyt ihan hirveesti oo yrittänytkään.. :ashamed: ei oo edelleenkään lähteny se kunnon...
  16. M

    Uusi laihdutusryhmä, kiinnostaako?

    alkupaino 77kg paino nyt 65kg pudotusta 12kg Oon ollu nyt "tehokkaalla laihdutuskuurilla"..., nimittäin mulla ollu mahatauti :x :x :x Nyt onneks kuitenki jo ohi, mutta se oli niin kauheeta! No, jotain hyvää siitä seuras, nimittäin paino putos 2 kiloo, vaikkakaan yleensähän tommonen...
  17. M

    Uusi laihdutusryhmä, kiinnostaako?

    terppa! viime viikon ilmottelu jäi väliin... Mä oon aivan rappiolla, edelleen... En oo ollu syömisistä tarkka ollenkaan ja liikkunu vaan noin 1-2 kertaa viikossa jo jonkun aikaa ja se nyt sit kyllä rupee näkyyn... eli kahessa viikossa +1,5kiloo :ashamed: :'( Joo, kun tosiaan pääsin siihen mun...
  18. M

    Uusi laihdutusryhmä, kiinnostaako?

    heippa! Ihan taas oon matti-myöhänen... unohdin siis ilmotella tänne, vaa'alla kävin kyllä tiistaina. Mulla ollu nyt pari viikkoo joku ihme mässäilyhimoaika... oon syöny suklaata, karkkia, pullaa, leiponu kaikkee hyvää, eilen paistoin lättyjä ison kasan ja niitä sitten syötiin mansikkahillon ja...

Yhteistyössä