HÄIRITSEEKÖ TEITÄ KANSSAIHMISET, JOTKA MAISKUTTAVAT SYÖDESSÄÄN?

  • Viestiketjun aloittaja nam nam
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Olen luullut että olen harvinaisuus :wave: Maiskutuksen ääni ja muutenkin äänekäs syöminen saa adrenaliinin virtaamaan veressäni! Mieheni oli tavatessamme kauhea maiskuttaja, nykyisin onneksi syö yleensä suht hiljaa, mutta kyllä joskus tulee tiuskaistua, että etkö osaa syödä kunnolla :ashamed: Miehen vanhemmat ja sisarukset samanlaisia maiskuttajia ja heidän seurassaan syöminen on tuskaa!
 
.
Häiritsee. Meillä töissä muutama, joiden kanssa vaikeuksia olla, kun maiskuttavat. Veljeni 2kpl olen opettanut syömään maiskuttamatta huomauttamalla siitä heille, kun olivat pieniä :) Miestä olen myös yrittänyt opettaa olemaan maiskuttamatta, ryystämättä jne.
 
kaisa
a-pu-a! Mä saan niin kylmiä väreitä ees ajattelemisesta. Vieläkin kauheempaa ja sikailevampaa on ruoka suussa puhuminen!! eikö voi oottaa 10sekuntia jos sitäkään, että puree sitä ruokaa ainakin vähän pienemmäks, hyi hiton hiton hitto!! Niin ja sekin ahditaa, jos joku ottaa sitä ruokaa haarukasta hampaillaan eikä ns. huulillaan. Kauhee kolina jokaisella suullisella...

on mulla ongelmat.. haha!
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Nellah:
ja toinen ärsyttävä tapa on muuten kun joku kilkuttaa älyttömästi esim kahviaan sekottaessaan klik klik klik klik |O
Vitsit TÄÄ ON IHANA KETJU!!!!! Te ootte just kun mä :D Et voi poka siepata kaikki nassuttajat, näin mun isä aina sanoi ku olin pieni. Mun mies syö aika usein just suu auki ja voi hel et ottaa pannuun, todellakin huomautan sille asiasta aina ja sit se kyl vähän loukkaantuukin välillä kun ei se tahallaan sitä tee, sil on vissiin hiukan vaikeeta syödä suu kiinni, luulisin, voi toista ja mä viel nalkutan :( Mut joo, sit mun likkakaveri antaa kahden lapsensa nassuttaa ja sen mielestä se on varmaan vielä niin söpöö, ja taas mua sieppaa aaargh!! Ja yks on kanssa just toi kahvin sekotus, kyl se ny perkele sekottuu vähemmälläkin ettei tartte koko kuppii hajottaa!! :D
 
Saraldo
Mulla on myös vaikeuksia pidätellä itseäni. Mutta meneekö kellään niin pitkälle, että jopa vauvan tissi-imuttelusta kuuluvat maiskahdukset saa sapen kiehumaan :ashamed: ?
 
kyllä tuo maiskuttaminen syödessä,tai sitten purkan jauhaminen :headwall: meillä töissä yks jauhaa purkkaa lähestulkoon koko ajan,siis välillä aivan kaameetaa katottavaa ja kuunneltavaa.miks pitää tunkea 3-5 palaa suuhunsa kerralla,kun yhelläkin palalla selviäis..
 
Häiritsee. |O Ihan pieniltä lapsilta sen jotenkin vielä sietää, mutta inhottavalta silloinkin kuulostaa. Meillä 5v ja 3v on opetettu syömään suu kiinni ja sama edessä 1v 9kk vanhoilla kaksosilla.

Pahin maiskuttaja oli entisen avomieheni isä. Söi suu auki ja samalla kuulu jotain röhinän ja nuhaisen hengityksen välimaastosta olevaa ääntä. En osaa tarpeeksi hyvin sanoin kuvailla, miten palavasti halusin pois ruokapöydästä silloin. :x
 
kolmen äiti
Häiritsee!!!!!!! Mulla entinen työkaveri mässytti ja se oli KAMALAA kuunneltavaa. Sanon kyllä lapsille jos maiskuttavat, ei kuulu mielestäni hyviin käytöstapoihin...
 

Yhteistyössä