Onko täällä enää ketään?

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
ap
Alkuperäinen kirjoittaja suomalainen:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Tenttiin luen, mutta ei sitä koko ajan jaksa. Pidän kahvitaukoa enkä jaksa kirjautua.
Epistä! :D
Mikä on epistä? Mun mielestä jo se, että maailmassa on ihmisiä, jotka eivät ole niin tyhmiä, että lähtisivät opiskelemaan aikuisena, on totaalisen epäreilua! ;) Niin ja tyhmän minusta tekee se, että minulla on jo ammatti ja vakituinen työpaikka.
 
harmaa suomalainen
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja suomalainen:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Tenttiin luen, mutta ei sitä koko ajan jaksa. Pidän kahvitaukoa enkä jaksa kirjautua.
Epistä! :D
Mikä on epistä? Mun mielestä jo se, että maailmassa on ihmisiä, jotka eivät ole niin tyhmiä, että lähtisivät opiskelemaan aikuisena, on totaalisen epäreilua! ;) Niin ja tyhmän minusta tekee se, että minulla on jo ammatti ja vakituinen työpaikka.
Ei ku se että et kirjaudu, mutta mäkään en ole enää kirjautunut!
 
No joo no, onneksi en sentään taidehistoriaa lue. Tulis varmaan tästä lukemisesta vielä vähemmän. Tai eihän sitä tiedä, käyn vähän lukemassa välillä ja katsotaan sit josko tehtäis vaihtarit? :D Kemiaa?
 
A shadieeyah
Alkuperäinen kirjoittaja harmaa hannie:
Juuh, se uni tuli tänne, palautan kolmen tunnin kuluttua.
:LOL: ei kiitos :) siinä vaiheessa pitäis olla tota ekaluokkalaista lykkimässä kouluun..
menee se näinkin..aamukahvi kerrankin rauhassa :)
unosia :)
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Hmm, ei vitsit. Mä taidan mennä käymään alakerran leipomossa. Nenään tulee liian hyvät tuoksut :p
shtt..ja mulle muuten kanssa pistäs pari hyväskää..ei sitä nyt aamukahvia voi kuivin suin ottaa :D
No nyt olis kampaviinereitä kreemitäytteellä :D Onni ja kirous asua leipomon yläkerrassa :snotty: :D
 

Yhteistyössä