Epistä!Alkuperäinen kirjoittaja ap:Tenttiin luen, mutta ei sitä koko ajan jaksa. Pidän kahvitaukoa enkä jaksa kirjautua.
Mikä on epistä? Mun mielestä jo se, että maailmassa on ihmisiä, jotka eivät ole niin tyhmiä, että lähtisivät opiskelemaan aikuisena, on totaalisen epäreilua!Alkuperäinen kirjoittaja suomalainen:Epistä!Alkuperäinen kirjoittaja ap:Tenttiin luen, mutta ei sitä koko ajan jaksa. Pidän kahvitaukoa enkä jaksa kirjautua.![]()
Ei ku se että et kirjaudu, mutta mäkään en ole enää kirjautunut!Alkuperäinen kirjoittaja ap:Mikä on epistä? Mun mielestä jo se, että maailmassa on ihmisiä, jotka eivät ole niin tyhmiä, että lähtisivät opiskelemaan aikuisena, on totaalisen epäreilua!Alkuperäinen kirjoittaja suomalainen:Epistä!Alkuperäinen kirjoittaja ap:Tenttiin luen, mutta ei sitä koko ajan jaksa. Pidän kahvitaukoa enkä jaksa kirjautua.![]()
Niin ja tyhmän minusta tekee se, että minulla on jo ammatti ja vakituinen työpaikka.
Alkuperäinen kirjoittaja harmaa hannie:Juuh, se uni tuli tänne, palautan kolmen tunnin kuluttua.
shtt..ja mulle muuten kanssa pistäs pari hyväskää..ei sitä nyt aamukahvia voi kuivin suin ottaaAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Hmm, ei vitsit. Mä taidan mennä käymään alakerran leipomossa. Nenään tulee liian hyvät tuoksut![]()
No nyt olis kampaviinereitä kreemitäytteelläAlkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:shtt..ja mulle muuten kanssa pistäs pari hyväskää..ei sitä nyt aamukahvia voi kuivin suin ottaaAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Hmm, ei vitsit. Mä taidan mennä käymään alakerran leipomossa. Nenään tulee liian hyvät tuoksut![]()
![]()
Kaupallinen yhteistyö: Storytel