Hakutulokset

  1. H

    Gallup: Minkä kokoinen tontti teillä on?

    Onhan tässä. Itse piha ei ole suurensuuri, mutta peltoa ja metsää riittää.
  2. H

    The ketju

    kahvikirahvi Mistä haluat kirjoittaa? Tai mihin tarkoitukseen tekstisi tulee? Itse kirjoitan paljon. Joskus iskee "tyhjän paperin syndrooma" ja ajatukset eivät vain kulje eikä mikään kirjoittamani kuulosta järkevältä. Minua auttaa mind map- tyyppinen kirjoittaminen. Jäsennän pääkohtia joita...
  3. H

    Keitetyt munat unohtui yön yli huoneenlämpöön. Voiko vielä syödä?

    Kyllä uskaltaisin syödä, mutta en tiedä virallista suositusta asiasta.
  4. H

    Kaikilta jumalilta anon anteeksiantoa

    Eihän ne sätkät pysyneet kunnolla kasassa ja savusivat kauheasti, mutta mitäpä tyttö ei imagonsa eteen tekisi.. Huh muistoja! Taidettiin joku sätkä laittaa paperiliimallakin kiinni. Ei paljoa siinä kohtaa järki pakottanut päätä!
  5. H

    Kaikilta jumalilta anon anteeksiantoa

    Muistan kun rippikoulussa saimme raamatun ja revimme ohuita sivuja sätkäpaperiksi. Olin kova tyttö ja tein sätkiä raamatun sivuista naureskellen. Illalla nukkumaan mennessä peiton alla meni salaa kädet ristiin ja nopsaan rukoilin ettei jumala suuttuisi sivujen repimisestä. Heh. Kyllä se...
  6. H

    Mitä kieltä puhutte Tukholmassa?

    Olen käynyt Tukholmassa joka vuosi kahdentoista vuoden ajan ja ikinä en ole törmännyt kaupoissa myyjään joka ei ymmärrä yhtään suomenkieltä. Myyjä ei ehkä osaa puhua suomea takaisin (ja osa ei vain halua vaikka osaisikin), vaan vastaa ruotsiksi tai englanniksi, mutta takuulla jokainen myyjä...
  7. H

    Mitä kieltä puhutte Tukholmassa?

    Tukholmassa kaupoissa asioidessa ymmärtävät kyllä Suomeakin, jos vain myyjä haluaa ymmärtää. Puhun Ruotsia ja jos jotain en osaa niin mies paikkaa.
  8. H

    The ketju

    Ihan uteliaisuuttani kysyn, kun muut ketjut on selvästi jostain tietystä aiheesta ja tämä ei. Ja koko palstalla on vain yksi näin hurjan pitkä keskustelu. Alunperin tulin vain katkaisemaan lehden tilauksen ja näin keskustelupalstan. Olen kirjoitellut eräällä toisella lapsiaiheisella foorumilla...
  9. H

    The ketju

    Ei todellakaan ole tarkoitus vittuilla! Olet krut käsittänyt kirjoitukseni väärin.
  10. H

    The ketju

    Kieltämättä asiankannattaja mitä enemmän selaan tätä ketjua ja mitä vähemmän sen tarkoitusta ymmärrän, sen enemmän minua kiinnostaa mitä ihmettä te täällä juttelette. Tunnette kenties toisenne? Olette jotain KaksPlus-lehden väkeä? Ylläpidätte sivustoa?
  11. H

    Milloin pidät kesälomasi?

    Äitiyslomalla.
  12. H

    mitä kesäloma suunnitelmia teillä on?

    freiya Onko teille tulossa mones lapsi? Minun tyttölläni on muuten melkein sama nimi kuin nimimerkkisi.
  13. H

    The ketju

    Kauniiseen pakettiin koottua paskaa minä puhun sujuvasti. Minulla on mies, anoppi ja lapsia joten harjoitusta kertyy päivittäin!
  14. H

    The ketju

    Tässä ei nopealla selauksella ole päätä,häntää, eikä selkäpaloja. Ei juonta. Olen kyllä hurjan kiltti, joten tuhmiin ketjuihin en taida tämän enempää perehtyä.
  15. H

    The ketju

    Mikä on tämän ketjun "juttu"?
  16. H

    mitä kesäloma suunnitelmia teillä on?

    Olemme kotona koko kesän koska laskettuaika tulevalle vauvalle on kesä-heinäkuun vaihteessa. Ennen synnytystä en jaksa ja sen jälkeen en ehdi enkä jaksa. Oman kaupungin tivoli ja muut huvitukset saa riittää tänä vuonna.
  17. H

    Pojalle nimeksi; Nooa vai Noel?

    Noel on kauniimpi nimi ja sopii Eliaksen kanssa. Nooasta tulee mieleen lasten loru Ukko Nooa joka menee saunaan (ja pilaversioissa tekee paljon muutakin). Nooa on suuhun arkisempi, mutta kokemuksesta tiedän että hyvin lyhyessä ajassa vieraampikin nimi tuntuu sukulaistenkin suuhun sopivalta kun...
  18. H

    Minkä ikäiseksi tunnet itsesi ?

    En oikein ymmärrä lapsettomuushoitoja, mutta alkioita ei voi siirtää kasvamaan vai ne eivät lähde kehittymään kohdussa? Ei ole pakko vastata jos et halua. Olen vähän utelias.. Mutta en pahalla.
  19. H

    Minkä ikäiseksi tunnet itsesi ?

    Astrolabe syntymättömien lastesi vuoksi suret? Montako syntymätöntä lasta voi ihmisellä olla? Vai meneekö se niin että jos toivoo kuutta lasta ja saa vain kolme niin on kolme lasta ja kolme syntymätöntä lasta? Vai mitä tarkoitit?
  20. H

    Ristiäisistä – mitä tekisit?

    Meidän perheen neljällä lapsella on J-kirjaimella alkavat nimet, joten kaikki tietää jo, että tuleva lapsikin alkaa J-kirjaimella. Vauva on jo raskausaikana ollut "pikku J" tai "Jamppa". Hän voi syntymänsä jälkeen olla vielä pari kuukautta pikku Jamppa ihan hyvin. Vieraille voi puhua ennen...

Yhteistyössä