The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Kieltämättä asiankannattaja mitä enemmän selaan tätä ketjua ja mitä vähemmän sen tarkoitusta ymmärrän, sen enemmän minua kiinnostaa mitä ihmettä te täällä juttelette. Tunnette kenties toisenne? Olette jotain KaksPlus-lehden väkeä? Ylläpidätte sivustoa?
 
Kieltämättä asiankannattaja mitä enemmän selaan tätä ketjua ja mitä vähemmän sen tarkoitusta ymmärrän, sen enemmän minua kiinnostaa mitä ihmettä te täällä juttelette. Tunnette kenties toisenne? Olette jotain KaksPlus-lehden väkeä? Ylläpidätte sivustoa?
Ainoastaan tätä ketjua on tarkoitus ylläpitää. Se tapahtuu silkalla kakanjauhamisella.
 
Ihan uteliaisuuttani kysyn, kun muut ketjut on selvästi jostain tietystä aiheesta ja tämä ei. Ja koko palstalla on vain yksi näin hurjan pitkä keskustelu. Alunperin tulin vain katkaisemaan lehden tilauksen ja näin keskustelupalstan. Olen kirjoitellut eräällä toisella lapsiaiheisella foorumilla ja en tunne tämän sivuston juttuja hyvin.

Mutta siis jatkakaa toki juttua, en enää häiritse.
 
kahvikirahvi
Kieltämättä asiankannattaja mitä enemmän selaan tätä ketjua ja mitä vähemmän sen tarkoitusta ymmärrän, sen enemmän minua kiinnostaa mitä ihmettä te täällä juttelette. Tunnette kenties toisenne? Olette jotain KaksPlus-lehden väkeä? Ylläpidätte sivustoa?
Tää oli kai alunperin semmonen tuhmien kuvien ja juttujen ketju, mutta nyt tää on ollu niin pitkään pystyssä ja kirjottelijat toisilleen tuttuja että voi puhua jo muutakin kun navanalusista. Mukaan mahtuu, ei oo kiellettyjä aiheita.
 
[QUOTE="sipsi";29975394]Hurjassa nuoruudessa hennasin jauheella - ja pysyi kunnes kasvoi pois :)

Sitä mönjää ei varmaan ole enää saatavillakaan...[/QUOTE]
Enpä tiedä onko, hennaa mäkin käytin joskus aikoinaan.Muistelisin, että se kielletiin, tai ainakin luokiteltiin haitalliseksi.
 
vie-ras
Ihan uteliaisuuttani kysyn, kun muut ketjut on selvästi jostain tietystä aiheesta ja tämä ei. Ja koko palstalla on vain yksi näin hurjan pitkä keskustelu. Alunperin tulin vain katkaisemaan lehden tilauksen ja näin keskustelupalstan. Olen kirjoitellut eräällä toisella lapsiaiheisella foorumilla ja en tunne tämän sivuston juttuja hyvin.

Mutta siis jatkakaa toki juttua, en enää häiritse.

Täällä puhutaan asiaa, asian vierestä ja asiaa jossa ei ole mitään asiaa :D
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä