The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: kepsis ja IhQ
kahvikirahvi
Mä haluaisin semmosen kallistettavan lepotuolin tohon partsille. Tuokaas sellai, niin meen heti ekana aurinkoisena päivänä partsille löffäilemään ja juomaan olutta.
 
Voi että voikin olla vaikea vaihtaa sauhunaattoriin kärki, jos mikään ei pysy kädessä.:O Ja jos on nirhannut sen tiukkaan, eikä pihtejä meinaa löytyä.|O
 
IhQ
Huomenta!
Eilinen siel toimistossa meni ihan hyvin, koko ajan tosin semmoinen olo että mitä mie nyt oon unohtanu tehdä..etenkin kun tuntui ettei ollu loppupäivästä mitään tekemistä.

Jospa se tästä. Kun alkaa oikeesti tietämään mitä on tekemässä :D
 
Yöllä sain nauttia hyvin paikallisesta ukkoskuurosta ihan ittekseni.
Istuskelin mökin kuistilla ja katselin järven yli lyöviä salamoita,
mökissä jatko uniaan kaikki ukkoskammoset ja sain nauttia ihan keskenäni :heart:

Nyt vähän väsyttää... Mut ei se haittaa, kunhan sumu hälvenee niin tästä tulee vielä hieno päivä :)
 
  • Tykkää
Reactions: Bitch
kahvikirahvi
En osaa. Mielikuvitukselliset dialogit on ihan mahdottomia, enkä tajua mikä siinä on että onnellisena ei saa aikaiseksi mitään. Ei minkäänlaista järkevää tekstiä, siinä täytyy olla tietty mielentila, ja se on joko ällörakkaus tai masennus että saan synnytettyä mitään järkevää mitä haluaisin kirjottaa. Mutta kun ei oo (onneksi) rakkautta eikä masennusta nyt, mutta tahtoisin silti saada jotain irti. RAAH! Turhauttavaa.
 
kahvikirahvi Mistä haluat kirjoittaa? Tai mihin tarkoitukseen tekstisi tulee?

Itse kirjoitan paljon. Joskus iskee "tyhjän paperin syndrooma" ja ajatukset eivät vain kulje eikä mikään kirjoittamani kuulosta järkevältä. Minua auttaa mind map- tyyppinen kirjoittaminen. Jäsennän pääkohtia joita haluan tekstiini tulevan. Laitan ranskalaisilla viivoilla ihan yksittäisiä sanoja ja lauseita ylös ja kun lauseita alkaa olla tarpeeksi, alan hahmottelemaan niistä yhtä yhtenäistä tekstiä.

Kauhean vaikea sanoin kertoa mitä tarkoitan. Mutta kirjoita siis ihan mitä tahansa ajatuksia, niitäkin joita et varmasti käytä tekstissäsi ylös ja mieti lopputulosta vasta lopuksi.

Ja joskus on niitä päiviä kun on vain laitettava kirjoittaminen syrjään ja odotettava selkeämpiä ajatuksia saapuvaksi jonakin toisena päivänä.
 
  • Tykkää
Reactions: Asiankannattaja
kahvikirahvi
kahvikirahvi Mistä haluat kirjoittaa? Tai mihin tarkoitukseen tekstisi tulee?

Itse kirjoitan paljon. Joskus iskee "tyhjän paperin syndrooma" ja ajatukset eivät vain kulje eikä mikään kirjoittamani kuulosta järkevältä. Minua auttaa mind map- tyyppinen kirjoittaminen. Jäsennän pääkohtia joita haluan tekstiini tulevan. Laitan ranskalaisilla viivoilla ihan yksittäisiä sanoja ja lauseita ylös ja kun lauseita alkaa olla tarpeeksi, alan hahmottelemaan niistä yhtä yhtenäistä tekstiä.

Kauhean vaikea sanoin kertoa mitä tarkoitan. Mutta kirjoita siis ihan mitä tahansa ajatuksia, niitäkin joita et varmasti käytä tekstissäsi ylös ja mieti lopputulosta vasta lopuksi.

Ja joskus on niitä päiviä kun on vain laitettava kirjoittaminen syrjään ja odotettava selkeämpiä ajatuksia saapuvaksi jonakin toisena päivänä.
En oikei tiedä mitä, mutta jotain haluaisin saada aikaiseksi. Ehkä jatkaa paria tarinaa mitä mulla on kesken, tai sitten keksiä jotain uutta. Mielessä pyörii kyllä lähinnä kitaramies, mutta en mä siitä viitsi kirjoittaa. Yritän varmaan jatkaa yhtä gay-tarinaa.
 
Heippatihei tähänkin ketjuun =)
Me muutetaan reilun viikon päästä ja tämän nykyisen asunnonkatsojia on rampannut monta päivää meillä. Taas äsken kävi yksi pariskunta. Asutaan siis vuokralla ja annettiin lupa et meidän numeron saa antaa jos joku haluaa tulla asuntoa katsomaan ennen kuin muutetaan..
Ei olla pakattu vielä ollenkaan :D Me ollaan semmosia nopeita ja tehokkaita kun sille päälle satutaan.. ajattelin kaikesta turhasta päästä eroon joten oon pari päivää tässä pikkuhiljaa pistänyt laatikkoon sellaisia tavaroita jotka lahjoitan siskolle.. aina muutossa on se hyvä puoli et kaikesta kerääntyneestä itselle turhasti kamasta pääsee eroon..muutenhan muutto on tuskaa :headwall:
Jotenkin haikee olo kun jätetään nykyinen pikkukaupunki ja muutetaan isompaan kaupunkiin. Mut innoissaan ollaan miehen kans kumpikin uudesta asunnosta silti..

Mitäs muuta, laitettiin koiralle just exspotit iholle ja toivotaan ettei haittavaikutuksia tule.
Kaupassa pitäis lähteä vielä käymään ja ei haittais jos muutama banaanilaatikkokin löytyis jostain mukaan..

Ainiin, tein tänään elämäni ekan kerran ihanaa pasta carbonaraa ja mies kehui sen maasta taivaisiin :heart: Olihan se kyllä tosi herkullista =)
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä