Hakutulokset

1. M

Yksinäinen nainen keinohedelmöityksessä?

Vauvaterveisiä! Terve tyttövauva saapui maailmaan 11. helmikuuta 2017, rv. 39+5. Hän on jo nyt niin rakas ❤ Kaksi vuotta hedelmöityshoitoja ja tulos on ainakin mamman mielestä täydellinen. Pitkää pinnaa ja paljon plussatuulia kaikille palstalaisille!
  2. M

Pitkästä aikaa tulin lukemaan ketjua, hienoa että täällä on aktiivisia kirjoittajia ja uusia tulee :) Alkaa oma projekti olla hyvällä malilla jos näin uskaltaa tässä vaiheessa sanoa, ja innostuin laskemaan kaikki kustannukset yhteen. Klinikka Väestöliitto, valitsin Väestöliiton hyvien...
  3. M

Uusille kirjoittajille terveiset, suosittelen ehdottomasti hedelmöityshoitoja ja etenkin IVF-hoitoa. Rohkeasti vaan yhteydenotto klinikalle! Itse aloitin hoidot reilut 2 vuotta sitten inseminaatioilla, sitten IVF josta tuoresiirrosta raskaus mutta keskenmeno, ja nyt vihdoin ollaan tilanteessa...
  4. M

Onpas palstalla paljon kirjoituksia, vau! Onnea plussanneille ja jo äidiksi tulleille, ihania uutisia! Olen pitänyt radiohiljaisuutta ja keskittynyt itsestäni huolehtimiseen kaiken työ-, opiskelu- ja raskautumisstressin keskellä. Pakastealkion siirtoa suunniteltiin lääkärin kanssa...
  5. M

Moi kaikille. Kirjoittelin tänne viimeksi viime puolella kun päätin pitää hoidoissa taukoa. Ihanaa lukea monen onnistuneen hoidoissa! Tsemiä myös hoidot aloittaneille! Oma tieni on ollut jokseenkin kivikkoinen. Minulle tehtiin lääkärin suosituksesta ja lopulta omasta tahdostani vuoden sisällä...
  6. M

^ Hyvä haastattelu, hienoa että uskaltaa julkisesti omalla nassulla ja nimellä kertoa tarinansa. Täällä aamu toi tullessaan karvaan pettymyksen jälleen, kuudes inssin jälkeinen nega. Se on IVF se seuraava askel, turha näillä insseillä on jatkaa. Olo on kyllä turta ja turhautunut, toisaalta...
  7. M

Onnea Yksinkohtakaksin , ja ihania uutisia Kalina, mahtavaa! Minulla alkoi piina, osa 6. Pistoshoito meni ihan ok, yksi follikkeli kypsyi ja inssi tehtiin ovisplussapäivänä, niin kuin toivoin. Ensimmäistä kertaa lääkäri otti itse puheeksi IVF-hoidon: jos nytkään ei tärppää, voin valita...
  8. M

Liputan aukiolotutkimuksen puolesta, vaikka ei olettaisikaan olevan vikaa. Minullekin sanottiin että voin valita tehdäänkö, ja suostuin koska yhdellä tuttavapariskunnalla selvisi vuoden yrittämisen jälkeen aukiolotutkimuksessa että "piuhat solmussa", ja seuraavasta kierrosta tärppäsi...
  9. M

Hienoa lukea että inssilläkin on saatu aikaan ihania tuloksia! Tällä 5:llä inssikierroksella oli tosiaan hormonipistokset käytössä, tosin pieni annos, ja follikkeliultrassa näkyi kaksi 18 mm "möllyskää". Lääkäri siinä sitten kysyi että uskallanko ottaa riskin mahdollisesta...
  10. M

Onnea JohSar :heart: Ja tervetuloa Wishing ja Cinya . millanen40, tsemiä yritykseen! On kiva kun palstalla on taas eloa :) Tuosta oviksen testaamisesta omia kokemuksiani: aamulla herätessäni olen aina testannut ja itselläni toimii se. Käytän myös Clearblue Digital -testiä, erittäin helppo...
  11. M

Onnea Wannawalli :heart: , ihanaa lukea vauvauutisia! Mites Santi30, toivottavasti onnisti tällä kertaa :) Luonnonkiertoon tehty 4. inssi ei tuottanut tulosta ja kierto pysyi edelleen suunnilleen samanlaisena kuin aiemmin vaikka Lugesteront olivat käytössä. Päätin jo ennen lääkärin...
  12. M

Huh, löytyihän se ovulaatio testillä! Taisi olla vain "tyhjä kierto" tuo edellinen, mutta säikähdin kyllä että nytkö kroppa meni ihan sekaisin. Eli 4. inssi on takana ja loppukierron tueksi sain Lugesteroneja. Nyt odotellaan lomaa, testipäivää ja sitä plussaa =) Ihanaa joulunaikaa kaikille!
  13. M

Mahtavia uutisia alys :heart: Kalinalle rentouttavaa joulutaukoa ja Santi30:lle tsemiä hoitoon! Itselläni menee vähemmän putkeen hoidot. Ovulaatio on hukassa ja edellinen kierto vain 19 päivää. Lieneekö sen Pregnylin syytä vai stressiä, en osaa sanoa, mutta sitä 4. inssiä ei ole voitu tehdä...
  14. M

Olisi ollut mahtavaa tulla kertomaan iloisia uutisia, mutta... Piinailu päättyi pari päivää liian aikaisin, ja testi vahvisti negatiivisen tuloksen tälläkin kertaa. Ensimmäistä kertaa alkoi suorastaan kiukuttaa: miksi tämä ei onnistu! Faktat inssin onnistumisprosentista on tiedossa, mutta kyllä...
  15. M

Täällä alkoi piinakausi nro 3. Pääsin tällä kertaa omalle lääkärille inssiin ja hän oli oikein mukava, kyseli kuulumiset ja varmisti onko kaikki ok kun soitin silloin hormoniasiassa. Koska 18 mm follikkeli oli puhkeamatta kun inssi tehtiin, ehdotti lääkäri irrotuspiikkiä tälle hoitokierrokselle...
  16. M

Toisen inssin tulos negatiivinen ja soitto klinikalle hormoniasiassa. Kerroin olevani valmiina kolmanteen inssiin, mutta haluan tietää montako inssiä tehdään luomukiertoihin ja kuulisin mielelläni lääkärin arvion follikkelien kasvusta. Lääkäri soitti ja kertoi ettei kierrossani ole vikaa, suurin...
  17. M

Kiitos tsempeistä! Testi oli arvatenkin negatiivinen ja kierto "kellontarkka" eli uuteen inseminaatioon mennään. Tosin kalenteri näyttää, että ovis osuis sunnuntaille. Toivottavasti kroppa on eri mieltä ja inssi onnistuisi perjantaina tai lauantaina. Itse en myöskään liittynyt Kengurun...
  18. M

Ihana lukea plussauutisia, onnea! Täällä on ensimmäinen inseminaatio takana. Jännitti kovasti, mutta itse toimenpide oli suht nopeasti ohi eikä tuntunut juuri miltään. Muutama pieni muuttuja tuli kuitenkin vastaan. Edellinen kierto venyi muutamalla päivällä, tämä kierto ilmeisesti otti niitä...
  19. M

Heippa. Sattuiko joku katsomaan eilen TV1:ltä dokumenttia Ensin tulee rakkaus? Minusta tämä oli mainio! Kertoo 41-vuotiaasta new yorkilaisesta naisesta joka päättää hankkia lapsen yksin. Tässä linkki Yle Areenaan: Dokumenttiprojekti: Ensin tulee rakkaus | Tv | Areena | yle.fi
  20. M

Moi kaikille! Kirjoitin pitkät pätkät, mutta en ollut kirjautuneena niin teksti hävisi... Uusi yritys! Kirjoittelin tänne noin kuukausi sitten, kun olin varannut ajan ensikäynnille. Hommat rullasivat todella nopeasti: reilu kaksi viikkoa on kulunut ja ensikäynti, psykologikäynti, alkukierron...

Yhteistyössä