Moi kaikki pitkästä aikaa! Ajattelin vaan vielä tulla päivittämään omat kuulumiset kun olin pitkään palstaa seuraamassa ja oon aina välillä jotain kirjotellutkin. Nyt en varmaan enää kauheasti tule vierailemaan täällä, ainakaan vähään aikaan. Varmaan arvaatte jo, että hoidot ei ole tuottaneet mitään tulosta. 5. inssi oli ja meni, kaksi rakkulaa näkyi ja ajoituskin meni taas nappiin. Kaikki näytti täydelliseltä, kuten aina, mutta eipä vaan mitään taaskaan tapahtunut. Pelottaa että munasoluissa on jotain pahasti vialla. Itse oon kyllä puhunut koeputkiin pääsystä jostain 2. inssistä lähtien, mutta vastaus on koko ajan ollut kieltävä, vaikka kuinka pyydän. En tiedä miksi eri naiset saa sitten niin eri kohtelua. Tuntuu että mun lapsettomuutta vähätellään, eikä kukaan usko, että oikeasti oon yrittänyt pitkään jo ennen hoitoon tuloakin. Jos laskee yhteen sen ajan, jonka oon tikuttanut ovulaatiota yrityksen aloituksesta alkaen, seuraava kierto olis 24. kk - siis 2 vuotta. Pelkkiin ovistesteihin on mennyt varmaan monta sataa euroa. Ihan kuin mua ei haluttaisikaan auttaa, rahastaa vaan. Mitä voi tehdä, kun kukaan ei kuuntele eikä auta?
Aion kyllä mennä vielä IVF:ään, jos joskus sinne päästetään, mutta nyt juuri oon niin pohjalla, että koitan kömpiä kevään myötä täältä ylös, keskittyä vähäksi aikaa ihan muihin asioihin ja toivottavasti aloittaa hoidot uudestaan ensi syksynä paremmalla mielellä, jos ei mitään kauhean pahaa tapahdu sitä ennen. Välillä en kyllä tiedä miten tästä pääsee eteenpäin. Tällä hetkellä en enää usko, että mikään hoito tuottaa tulosta. En halua masentaa teitä muita, joilla on vielä kaikki mahdollisuudet omaan perheeseen, joten siksi mun paikka on varmaan enemmänkin jollain lapsettomuuspalstalla kuin täällä. Paitsi etten oikein taida kuulua sinnekään, kun kaikki muut on siellä onnellisesti parisuhteessa...
Tsemppiä kuitenkin hoitoihin teille muille, toivottavasti teillä menee asiat paremmin! Tätä omaa kohtaloani en ainakaan toivoisi ikinä kenellekään.
t. Santi30, ikuisesti yksin