Hakutulokset

  1. K

    Uusi kaveri erilaisesta perheestä

    Luulen että Jeesus ehkä.
  2. K

    Uusi kaveri erilaisesta perheestä

    Kurjaa on sullakin, kun täytyy näitä pöljii provoja täällä vaan rakennella illat pitkät. Mitäs jos vaikka oikeesti hankkisit sen ammatin, yrittäisit tehdä niitä roikkuvia tenttejäsi, ehkäpä hoitaisit sitä masennustakin muullakin konstilla kun baareissa roikkumalla ja provoilemalla palstalla?
  3. K

    Pin miten sinä jaksat tuota joka yö?

    Hyvä juttu. (Toivotaan tietysti että siinä tutkimusten aikana ongelma menee itsestään ohi...)
  4. K

    Pin miten sinä jaksat tuota joka yö?

    Omat lapseni ovat jo niin isoja etten heidän kakkojaan ole tarkistellut vuosikausiin, mutta jos nyt yritän muistella viime vuosituhannen asioita... Esikoiseni vaippauloste oli melko kiinteää. Hän oli hoikka ja varhain liikkuva, jäntevä vauva, joka söi sekä tissimaidot että muut ruoat erittäin...
  5. K

    Pin miten sinä jaksat tuota joka yö?

    Itku meinasi tulla itseltäkin, kun tuota videota katselin. Kovin on uupunut vauva, ja päivällä "pirteänäkin" minusta jotenkin tuskaisen ja väsyneen oloinen silmistään, vaikka hymyileekin. Onko sulla joku erityinen syy epäillä kivun olevan nimenomaan vatsassa? Pitääkö vatsa meteliä tai onko...
  6. K

    Ystävyyden loppu ?

    :ashamed: Valitettavasti olen varmaan ollut koko elämäni juuri tuollainen kaveri. Ja taidan olla vieläkin. Liian "spontaanit" äkkisuunnitelmat harvoin käyvät omaan hitaaseen tempooni. Tarvitsen paljon aikaa olla yksin ja palautua, tai ei välttämättä yksinkään, mutta aivan oman kotoväen...
  7. K

    Helvetti, ny on lauantai

    Mä vissiin enää en... :p Puolikas lasia jo lörähti suupieleen... Tosin voi olla että kun lasin pohja häämöttää kutsuu myös tyyny.
  8. K

    Pin miten sinä jaksat tuota joka yö?

    Ihana ritari Lispetti, peitsi sojossa :flower:
  9. K

    Jättäisitkö lapset keskenään ?

    No en kyllä nyt ihan noin pitkäksi aikaa, 8 - 23. Muutamaksi tunniksi voisin jättää, tarkoin ohjeistettuna.
  10. K

    Mitä teillä tapahtuu just nyt? :)

    Juuri nyt uupuneena päivän vuorovaikutustilanteista tässä löhötuolissa uuvahdan läppäri polvilla, teeveestä juuri tulee sääennustetta ja kohta varmaan 007 tai selviytyjät. Viinilasi on tuossa vieressä odottamassa josko sen jaksaisin juoda. Mies lojuu sohvalla ja virnuilee mulle että Morse tulee...
  11. K

    Mitähän naapurit ajattelis jos... *turhis*

    No naapurien ajatuksista ei voi tietää, monenlaisia voivat olla naapurista riippuen. Mutta veikkaan, että itseäsi aamulla tuo lappu kyllä nolottaisi.
  12. K

    Mä en jaksa kun ei vaan näy tuloksia

    Punnitsetko ruokasi? "Silmämitta" voi heittää joskus tosi pahasti. Ruoan päälle ripotellut ainekset kuten kastikkeet, voisilmät, ketsupit, sinapit, kermaviilit, sokerit ynnä muut sisältävät aivan arvaamattomia kalorimääriä. Eli ensinnä tarkistaisin nuo kalorit.
  13. K

    Pin miten sinä jaksat tuota joka yö?

    :hug: Tsemppiä ja jaksamisia, Pin.
  14. K

    Mitä ajattelet perheellisestä ihmisestä, joka lähtee yksin matkalle?

    No vähän riippuu mistä roikkuu. Kun omat olivat pieniä, enpä juuri yksin lomamatkoille lähtenyt, eikä lasten isä myöskään. Kummankin työ oli hektistä, rahat tiukilla, ja yhteisestä ajasta oli aina pulaa. Kummallekin kylläkin siunaantui sitten työmatkoja jokunen vuodessa - eikä niiden suhteen...
  15. K

    Kuvia palstalaisten puolisoista.

    Näit voi kaikkii lainailla, kun painaa tosta "Lainaa" -kohdasta.
  16. K

    Omakotitaloasujat miten ja minne keräätte koiran kakat pihaltanne?

    Naapurin puolelle tietty :D No joo, oikeesti ei ole koiraa.
  17. K

    Perjantaiaaton pärstäkuvaketju

    Juu ei. Mullakin on kello sillon soimassa.
  18. K

    Perjantaiaaton pärstäkuvaketju

    Juu. Paljon on kuvia.
  19. K

    Miksi heitit nuoruutesi hukkaan tekemällä lapsia?

    Sillä on kato pms.

Yhteistyössä