Mitä teillä tapahtuu just nyt? :)

Juuri nyt uupuneena päivän vuorovaikutustilanteista tässä löhötuolissa uuvahdan läppäri polvilla, teeveestä juuri tulee sääennustetta ja kohta varmaan 007 tai selviytyjät. Viinilasi on tuossa vieressä odottamassa josko sen jaksaisin juoda. Mies lojuu sohvalla ja virnuilee mulle että Morse tulee ainaskin liian myöhään mulle, kun aamulla kuudelta jo kikkaroin keittiössä...
 
Juuri vietiin esikoinen nukkumaan, saa nähdä nukahtaako heti vai saako vielä käydä sanomassa. Kuopus on nukkunut toista tuntia jo. Istun sohvalla puhelin kädessä ja mies pötköttää sohvan toisessa päässä katsomassa töllöä. Rauhallinen koti-ilta tiedossa :)
 
"näin meillä"
Voi ei, yritä jaksaa :( Miksei ne ottanu sua päivystykseen?
Juu kiitos tsempeistä, kyllä mä täällä jotenkin pärjään :) ne sano että ei riitä että mulla kävi kuume yöllä ja aamulla 39 asteessa ja laski 37,5 asteeseen vaan umpparissa on jatkuva kuume. Et pitää seurailla kotona tilannetta ja mennä ens viikolla uudestaan jos ei helpota jne... On ihan hirveet kivut kylläkin, en ees pysty kävellä tai istua :X
 
[QUOTE="näin meillä";29919142]Juu kiitos tsempeistä, kyllä mä täällä jotenkin pärjään :) ne sano että ei riitä että mulla kävi kuume yöllä ja aamulla 39 asteessa ja laski 37,5 asteeseen vaan umpparissa on jatkuva kuume. Et pitää seurailla kotona tilannetta ja mennä ens viikolla uudestaan jos ei helpota jne... On ihan hirveet kivut kylläkin, en ees pysty kävellä tai istua :X[/QUOTE]

Jos et pysty kävellä tai istua niin mene heti päivystykseen. Varmasti eivät kotiin käännytä.
 
[QUOTE="näin meillä";29919142]Juu kiitos tsempeistä, kyllä mä täällä jotenkin pärjään :) ne sano että ei riitä että mulla kävi kuume yöllä ja aamulla 39 asteessa ja laski 37,5 asteeseen vaan umpparissa on jatkuva kuume. Et pitää seurailla kotona tilannetta ja mennä ens viikolla uudestaan jos ei helpota jne... On ihan hirveet kivut kylläkin, en ees pysty kävellä tai istua :X[/QUOTE]

Ottaa ne sisään ku sanoo, ettei voi olla suorassa ja sattuu.
 
"Ani"
[QUOTE="näin meillä";29918947]Mies töissä (poliisi), mä kotona kärsin hirveistä umpparikivuista :( en päässyt ees päivystykseen. Mut kivalta kuulostaa teidän suunnitelmat! :)[/QUOTE]

Poliisin vaimo minäkin. Missä päin Suomee sun miehes on töissä?
 
"näin meillä"
[QUOTE="Ani";29919222]Poliisin vaimo minäkin. Missä päin Suomee sun miehes on töissä?[/QUOTE]

Oho! Oulussa on :) entäpä sun mies?
Ja muille; ei ottanu päivystykseen vaikka kipu oli sillon yhtä paha, just ja just hammasta purren kävelin. Onneks vahvoilla lääkkeillä sain nyt kipua vähän helpotettua. Menen yöllä uudestaan jos pahenee. :)
 
"Kotikissa"
Istun sohvalla jalat kuumassa jalkakylvyssä 6 km juoksulenkin jälkeen, taivaallista! Lasissa vettä, suihkun kautta sänkyyn ja aamulla töihin. Mies lähti yöks töihin.

Isot lapset huoneissaan, kuopustyttö nukkumassa. Ihan perusihanaa siis :)
 
"näin meillä"
[QUOTE="vierailija";29919346]Miksi poliisit partioi kaksin?
Siksi että toinen osaa kirjoittaa ja toinen lukea!

[/QUOTE]

Hahahah joo kieltämättä vähän tuommonen fiilis on välillä itellä ku kuuntelee noita työjuttuja mieheltä :D
 
Meillä töissä toi tavaraa kaks miestä. Toinen luki lappua ja tuumas, että kaikki ok. Toinen kirjotteli nimeään toiseen lappuun samaan aikaan. Minä sitte, sille joka luki, että tuohonki tarvii nimen. Tämä sitten siirsi lappusen toiselle ja sano "Laitas tohonki nimi siihen viivalle."

Voi jee mitkä naurut ku mä sit, että "ai teistä toinen osaa kirjottaa ja toinen lukee, mites sit jos toinen on vaikka saikulla?"
 

Yhteistyössä