Jättäisitkö lapset keskenään ?

  • Viestiketjun aloittaja vieras ökmdlkmdlkdm
  • Ensimmäinen viesti
"piukka"
Voisin jättää, jos lapseni olisivat luotettavia. Mut varmaan me sit käytäs n. klo 17-21. Mut mun vanhimmat on 8 ja 10 ja periaatteessa heidätkin voisin jättää tuona aikana 17-21, sillä jos olisin töissä iltavuorossa ja mies myös, he olisivat pakosta keskenään vieläkin pidempään.
 
viera.s
Melko pitkään olisitte leffassa ja syömässä, 17 tuntia! :O

En jättäisi nukkumaanmenoaikaan vielä 8-vuotiasta yksin, voisin kyllä käydä illalla leffassa/syömässä, mutta viikonloppuna pitäisi olla kotona viimeistään n. klo 21, arkena jo aiemmin.
 
"piukka"
Mä ainaki ymmärsin, että 8-23 välillä, mutta ei noin pitkään. Mutta siis tarkennan vielä tuota omaa juttuani, että siis minäkin voisin jättää vaikka 8-21 välillä, mutta mielellään olisin nukkumaanmeno aikana jo kotona. MUTTA, jos oltas tosiaan molemmat yhtäaikaa iltavuorossa, niin joka tapauksessa joutusivat pärjäämään keskenään 23 saakka...
 
tiskiina
jos tarkoitat nyt klo. 20-23 väliä nii hyvinki voisin jättää jos 13-vuotias lupais kattoa pienempien perään pikkuisen :) herkkuja ja oma leffa niillekin nii helpostikos ne muutaman tunnin keskenään pärjää. puhelinyhteys toki kokoajan saatavilla.
 
"vieras."
Jättäisin ja olen jättänytkin. Pojat oli 13, 10 ja 8v, kun joulun aikaan käväisin katsomassa yhden keikan baarissa. Olin poissa klo 22-00.30 välisen ajan ja pari kertaa tuona aikana soitin esikoiselle. JOs jotain olisi sattunut niin olin puhelimen ääressä koko ajan ja olisi mennyt 6 minuuttia siihen, että olisin autolla pöräyttänyt kotiin.
 

Yhteistyössä