Hakutulokset

  1. A

    jenkkakahvat

    :wave: odotan myös hyviä vinkkejä!
  2. A

    Adoptio oikeus myös #&%?$!* ja lesbopareille!

    Adoptioäitinä sanoisin, että jokaisella lapsella on oikeus vanhempiin ja jokainen joka osaa toteuttaa tasapainoista vanhemmuutta olisi mahdollinen adoptiovanhempi ehdokas.
  3. A

    onko kukaan miettinyt?

    Meillä on kotona omat säännöt ja mummolassa heillä on omansa. En viitsii puuttua niihin, suhteellisen harvoinhan siel mummolas kuitenkin ollaan. meillä lapsilla isovanhemmilla on omat juttunsa ja erittäin hyvä ja lämmin suhde. meillä toimii näin!
  4. A

    veljeni on minulle rakas..

    Aika hauska, jatka samaan malliin!
  5. A

    isoja kenkiä?

    Menkää kyselemään johonkin kenkäliikkeisiin! Siellä on varmasti paljon tietoa, et mistä vois saada sopivia!
  6. A

    Nyt saapuu syys...

    Mä rakastan syksyä! Ihanaa ja yliromanttista aikaa, lapsetkin olen saanut syksyllä, kaikki kolme!
  7. A

    Ruokarukous eskarissa

    Eikö kuulu jo ihan yleissivistykseen tietää edes jotain suomen pääuskonnosta? Koulussakin luetaan ruokarukous!
  8. A

    Sinkun lapsettomuus

    Ala harkitsemaan yksin kansainvälistä adoptiota! :hug:
  9. A

    Kuinkahan varma homma...

    Pakko sanoo et kuulostaa epävarmalta, mut toisaalta luottaisin kyl itsekin, mikäli raskauden mahdollisuuden pystyisin hyväksymään
  10. A

    TATUOINTI;millainen seksikäs,millainen ei ?

    Mauttomin oli ehkä miehellä.. Suudelma (kuin huulipunan jälki) tietty punasella ja vihreellä alla teksti "Rakas" tää kokonaisuus oli vasemmalla puolella rinnassa! :laugh:
  11. A

    Mistä saisin tietoa ja toisten kokemuksia adoptiosta..

    Hei! mukavaa, että haluat auttaa tuttavaperhettäsi. Kuvailusi mukaan alku on heille vaikea, mutta mutta... Olen käynyt useissa perheissä joihin on syntynyt biologinen lapsi, odotettu ja kaivattu, mutta vahemmat ovat väsyneitä ja hermostuneita, tavallaan eksyksissä uuden tilanteen kanssa. Pitää...
  12. A

    perhekokonne?

    Isi, äiti ja kolme lasta, keskimmäisellä LQTS 1 ja kuopuksella hemofilia a keskivaikea.. esikko terve
  13. A

    2,5-vuotias poika ja lyöminen

    Meijän poika 2v7kk lyö, huutaa ja kiukkuaa myös, olen miettinyt kuuluuko tämä ikään vai suurenmuutoksen aiheuttamaako se on? (adoptoitu 5/06) Mä oon koittanu pitää sylis ja keksii jotain mielekkäänpää tekemistä.. esim kesken kiukun "Haa, tuolla meni orava! Ohhoh, taas näkyi" Ja ohjata...
  14. A

    G: Ammattisi/Haaveammattisi

    \ Mulla on pieni adoptio-poika Intiasta, oon siis kotiäiti ja opiskelen hoitoalalle :)
  15. A

    Strilisaatio

    En enää synnytä lapsia, se päätös pitää. Voin tosin vielä joskus adoptoida toisen lapsen nuorimmaiseni synnyinmaasta :heart: :heart:
  16. A

    G: Turhin/epäkäytännöllisin hankinta vauvalle?

    Esikoiselle pinnasänky! Perhepeti on luonnollinen ja kätevä, kautta maailman sivun on lapset saaneet turvaa, ruokaa ja lämpöä äitinsä kehosta! :heart:
  17. A

    Adoptiosta

    Hei! Hyviä tietolähteitä ovat palvelunantajien tietopaketit Interpedia, pelastakaa lapset ry, Helsingin kaupungin sosiaalivirasto. Myös sivuilla www.adoptio.org on hyvää tietoa, sekä mahdollista tilata tietopaketti adoptiosta. Meillä on kolme lasta, joista nuorin on adoptoitu 2.5v ikäisenä...
  18. A

    Strilisaatio

    Varasin ajan sterilisaatiota varten tk-lääkärille, jos lähete irtoais :) Oon 27, kolme lasta joista kahdella perinnöllinen sairaus, toisen sairaus johtuu mun geeneistä.. Mitäs luulette onnistuuko? A-A

Yhteistyössä