G: Ammattisi/Haaveammattisi

  • Viestiketjun aloittaja Kyselytunti
  • Ensimmäinen viesti
hoitsu oon ja haaveammatti ois jotain suntio??jotain kirkon puolella tehtävää työtä.Suntio ehkä siksi että saa tehdä töitä itekseen harmooniessa ilmapiirissä...ei ole tulipalo kiire ja huonot työolosuhteet.
 
Gitanjali
\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.07.2006 klo 13:38 Jonsered kirjoitti:
Koko päivän mietittyäni lisäisin listaan vielä haaveeni olla Jimi Hendrixin kitara tai Paganinin viulu...
Mut jos oisit Jimin kitara, niin joutuisit oleen aika yksin tätänykyä ...tai ehkä sua näppäilis joku it-porho joka olis käyttänyt omaisuuden saadakseen jotain niinkin mageeta omakseen (vaik ei ees osais soittaa skittaa) B)
 
Gitanjali
\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.07.2006 klo 17:44 Amma-maa kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.07.2006 klo 17:39 Gitanjali kirjoitti:
Opiskelija ja tavoittena olisi päätyä kehitysyhteistyö -henkilöksi Intiaan...noh, sinnepäin, sinnepäin pikkuhiljaa!
Mulla on pieni adoptio-poika Intiasta, oon siis kotiäiti ja opiskelen hoitoalalle :)
Voi, hienoa! Mistäpäin Intiaa hän on? :)
 
Jonsered
\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.07.2006 klo 17:42 Gitanjali kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.07.2006 klo 13:38 Jonsered kirjoitti:
Koko päivän mietittyäni lisäisin listaan vielä haaveeni olla Jimi Hendrixin kitara tai Paganinin viulu...
Mut jos oisit Jimin kitara, niin joutuisit oleen aika yksin tätänykyä ...tai ehkä sua näppäilis joku it-porho joka olis käyttänyt omaisuuden saadakseen jotain niinkin mageeta omakseen (vaik ei ees osais soittaa skittaa) B)
Mutta oisinhan mä voinut jo palaa stagella ja antaa henkeni elämää suuremman asian ppuolesta :kieh:
 
Gitanjali
\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.07.2006 klo 18:11 Jonsered kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.07.2006 klo 17:42 Gitanjali kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.07.2006 klo 13:38 Jonsered kirjoitti:
Koko päivän mietittyäni lisäisin listaan vielä haaveeni olla Jimi Hendrixin kitara tai Paganinin viulu...
Mut jos oisit Jimin kitara, niin joutuisit oleen aika yksin tätänykyä ...tai ehkä sua näppäilis joku it-porho joka olis käyttänyt omaisuuden saadakseen jotain niinkin mageeta omakseen (vaik ei ees osais soittaa skittaa) B)
Mutta oisinhan mä voinut jo palaa stagella ja antaa henkeni elämää suuremman asian ppuolesta :kieh:
Niin, aivan... :D
 
Mulla on kerääntynyt noita ammatteja vuosien varrella useitakin mutta vieläkään en oo päättänyt mikä musta tulee isona :) Hoitoalalle haluaisin lähtä ainakin opiskeleen,mutta taitaa tuo lukupää olla jo vahän lahonnut??!! :headwall: :ashamed:
 
kappas
Minä olen paperi- ja kemianteollisuuden teknikko ja haaveilin joskus eläinlääkärin tai lääkärin (lue kirurgin) ammatista, mutta kun tuota lukupäätä ei ole tarpeeksi suotu niin haaveiksi jäivät.
 
Ammatiltani oon laitoshuoltaja mut siivoukseen erikoistunu, sit kävin datanomitutkinnon ja nyt menossa merkonomitutkintoon, taidan etsiä vielä tota ammattia, yksi on ainaki toteutunu tuli miusta yrittäjä
 

Yhteistyössä