Hakutulokset

1. M

Toisia ns. sikiöseulonnoissa kiinni jääneitä..vol 2

Tukin kertomaan, että meille syntyi 2.9. terve poika :) lähtökohdat olivat 2,6mm turvotus ja suhdeluku 1:100, punktiosta terveet kromosomit! Tämä oli toinen raskauteni, jossa kärähdin yhdistelmäseulassa, esikoisesta suhdeluku oli 1:160! Paljon tulee näitä turhia hälyjä, jotka sekottavat mieltä...
  2. M

Täällä rakenneultra takana, eikä lääkäri löytänyt mitään vikoja :) toistaiseksi siis näyttää, että tämäkin seulahäly osoittautuisi turhaksi, niinkuin esikoisen kanssa kävi. :) jännittää silti, että voiko sieltä tulla täysin terve, vaikkei meillä nyt niin murheelliset lukemat olleet. Kaksi...
  3. M

Itse olen molemmissa raskauksissa kärähtänyt yhdistelmäseulassa, niskaturvotukset ovat olleet normaalin rajoissa, eli veriseulassa jotain häikkää. Esikoisesta suhdeluku oli 1:160 ja tästä raskaudesta 1:100. Itse olen käynyt lvp:ssa niin esikoisen aikaan kuin nytkin. Kummatkin ovat osoittautuneet...
  4. M

Maaria73 paljon halauksia sinne, vetää kyllä niin hiljaiseksi. En tiedä sanoja mitä kirjoittaa, suuresti voimia! Kasenja en saanut minäkään niitä tietoja, kun punktiota tehdessä kyselin niistä, lääkäri väitti aluksi ettei ole mitään viitearvoja, on vain tuo yhdistelmäseulan suhdeluku, joka...
  5. M

Soitin perjantaina, mut ei siitä ollut apua! Mut tänään soi puhelin ja saatiin vihdoin hyviä tuloksia, kromosomit kunnossa ja poika tulossa <3
  6. M

Tänään 2vk punktiosta, eikä tuloksia kuulu :( ihan älytöntä, että lupasivat ne kahden viikon sisällä viimeistään. Vaikka kuinka yrittää ajatella positiivisesti niin pakko myöntää ettei voimat enää tahdo riittää.. Parempaa viikkoa teille muille :)
  7. M

Oi kun hienoja uutisia <3
  8. M

Sisso tsemppiä tulosten odotteluun! Meille ei vieläkään oo tuloksia kuulunut, soittavat joka tapauksessa, olivat ne sitten hyviä tai huonoja! Soitin tänään kyllä polille kun alkaa kärsivällisyys loppua, mutta sanoivat että voi mennä yli 2vk, vaikka meille luvattiin ne viimestään kahden viikon...
  9. M

Sissolle tsempit punktioon! Itsellä molemmat kerrat (nyt ja vuonna 2012) ovat onnistuneet tosi kivuttomasti! Nytkin sanoin heti etten halua nähdä neulaa yms :) Tää mamma on nyt aloittanut panikoimisen tulosten suhteen oikein kunnolla. Kahtena yönä olen nähnyt unta jossa synnytän tämän pienen...
  10. M

Sisso , en ikinä saanut tietooni veriarvoja, mutta esikoisesta nt oli normaali, niin sanottiin veriarvoista hälytyksen johtuvan. Ja nyt kun tivasin lääkäriltä veriarvoja, niin suuttui ja kertoi vaan, että tähän yhdistelmäseulaan vaikuttaa niin moni asia. Enkä siis nytkään saanut itselleni niitä...
  11. M

Täälläkin yksi yhdistelmäseulasta kärähtänyt. Saatiin suhdeluku 1:100, kun niskaturvotusta 2,6mm ja kai veriseuloissakin jotain häikkää. Ikää on 28v. Esikoisestakin kärähdin, silloin veriarvot pielessä, mutta lvp:n jälkeen terve poika saatiin. Lvp tehtiin nyt alkuviikosta ja nyt stressaillaan...

Yhteistyössä