Hakutulokset

1. Maisie

Säälin poikien äitejä. :(

Toivottavasti ap:lla ei ole lapsia eikä kellään joka kirjoittaa oikeasti aikuisena ihmisenä inhoavansa poikia tai tyttöjä :O
  2. Maisie

Laihdutuksessa isommassa roolissa on ruokavalio!!!

Eiks se suositus oo minimissään 200min. viikossa? Ihan kuin oisin jostain joskus lukenut ja tämmönen on päähän jäänyt..
  3. Maisie

naapurin uhmaikäinen rääkyy TAAS kuin päätä leikattaisiin!!!!

Meillä ei oo lapsia itsellä vielä mut kun muutettiin tähän uuteen asuntoon muutama viikko sitten niin naapurissa asuva n. 3v. poika sai kamalia raivareita ja todellakin huusi niin että seinät paukkuin vaan meilläkin :D jopa meiän koira lähti tosta olkkarista makkariin kun raivokohtaukset kuului...
  4. Maisie

Farmi

Mä katon Farmia ja just sen takia kun ne ihmiset on niiiin ärsyttäviä :D
  5. Maisie

Ihastuin varattuun mieheen

Tietenki ois halunnu jatkaa mut en lähtis tommosta jatkamaan koska siinä sattuu ja paljon jossain vaiheessa. Varatut harvoin jättää puolisoaan syrjähypyn takia, joskus kyllä mutta uskon et harvemmin. Kannattaa lopettaa jo koko juttu niin ei joudu kärsimään mittavia sydänsuruja myöhemmin kun...
  6. Maisie

Iltapalaketju!!!

Maistuis :p
  7. Maisie

Maksaisitteko rikkinäisestä Milleum-mukista 100 €?

Yhdyn edellisiin ja sanon että en todellakaan maksais.
  8. Maisie

Millaisia kauneudenhoitopalveluita käytät? Mitä lisää, jos rahaa olisi?

En käytä säännöllisesti mitään palveluita. Minäkin värjään hiukset itse ja sheivaan alapään sekä muut karvat säännöllisesti. Halvemmalla pääsee ja nekin rahat säästyy sit muuhun. Mua kyllä alkoinyt kiinnostamaan tuo sokerointi jos karvat pysyis esim. sääristä pitkään poissa eikä inhaa sänkeä...
  9. Maisie

HUOmenta !

Huomenta =) Tosi lyhyet yöunet takanapäin ja väsyttää sitten niin kovasti nytten. Pitänee ottaa päikkärit jossakin vaiheessa vaikka tänään on vaikka mitä tehtävää..
  10. Maisie

Iltapalaketju!!!

Ohra-riisi piirakat :p
  11. Maisie

G Aiotteko riipaista kännit tänään? Mitalien kunniaksi!

No meillä ei ainakaan todellakaan riipaista.. ollaan tyytyväisiä kuiteskin eikä siihen viinaa tartteta.
  12. Maisie

Mitäs tänään "appeena" (siis ruokana)?

Lounaaksi leipää ja munakasta. Päivällisestä en vielä tiedä. Jotain hyvää ruokaa kunhan tästä saan itteni kammettua kauppaan :p
  13. Maisie

Suosikkituotteenne Lidlistä?

Paistopiste :p wc-paperit,talouspaperi,jätski, pakastepizzat. omenatuoremehut, pillimehut, limu.paljon hyviä tuotteita.
  14. Maisie

Tupakoin, vaikka olen raskaana

On se hienoo kun näkee tuolla kylillä raskaana olevia mammoja mahat pystyssä ja rööki huulessa ja samaan hengenvetoon pähistään miten siellä pieni vauva potkii ja toiset pitävät kättään kasvavan mahan päällä..
  15. Maisie

Lähinnä naurattaa tuo lausahdus kun monet sanovat että juu olen polttanut kaikissa raskauksissani ja on syntynyt terveet lapset eikä ongelmia ole ollut..ja kehtaavat vielä sen myöntää.. Sillä sitten tsempataan muita yhtä tolloja ja perustellaan miksi on ok tupakoida raskaana.. Raskausaikana...
  16. Maisie

Ostaisitko pojalle pinkit kurahousut tämän niin vaatiessa?

Jos poika haluaa pinkit niin ostaisin pinkit, ei siinä oo sen kummenpaa dramatiikkaa. Mua muutenkin ärsyttää nuo värilajittelut että nyt kun olet pojaksi syntynyt niin et voi pitää tiettyä väriä ja toisinpäin.
  17. Maisie

Voisitko ystävystyä ihmisen kanssa joka on joskus ollut psykoosissa?

Voisin tietenki ystävystyä. Eihän se ihmisestä huonompaa millään tavalla tee jos on joskus sairastanut psykoosin tai jotain muuta. Ei se ihminen tahallaan oo päättäny et nyt otan psykoosin hihhulihei..
  18. Maisie

Ja vielä noista kevytsavukkeista niin se on yhtä tyhjän kanssa, itsensä huijaamista.
  19. Maisie

Noita jaksoja kannattaa muuten katsoo. Siinä selitetään ja näytetään mitä vauvalle konkreettisesti tapahtuu ja miten se kärsii kun äiti polttaa.
  20. Maisie

Mäkään en usko tuohon kun jotkut sanoo ettei pysty lopettamaan. Pitäis miettiä että kun on raskaaksi tullut ja pieni ihme kasvaa sussa että alkaisit elämään hieman epäitsekkäämpää elämää ja ajattelisit vauvaa. Se on helppo sanoa ettei vaan pysty lopettamaan ja jatkaa sauhuttelua. En ymmärrä...

Yhteistyössä