Ihastuin varattuun mieheen

• Viestiketjun aloittaja "suru"
  • Ensimmäinen viesti
"suru"
Niin siinä sitten kävi. Tapasin ihanan miehen, joka kuitenkin avoliitossa. Vietimme yhden yön yhdessä, mutta sitten ilmoitin hänelle etten voi jatkaa suhdetta. Nyt kuitenkin olen surullinen ja kaipaan häntä. Pelkään, että kuitenkin sorrun jatkamaan juttua :(

dfgg
No sehän on vaan panoseuraa. Se mitään suhdetta ole, luulet itsestäsi liikoja, ei kaikki jotka sinua nussii ole valmiita sinun kanssasi suhteeseen, pillua ne vaan haluaa.

[QUOTE="suru";29590696]Olen itse vapaa. Ja en luule liikoja; tiedän että hän olisi halunnut jatkaa.[/QUOTE]

Tietenki ois halunnu jatkaa mut en lähtis tommosta jatkamaan koska siinä sattuu ja paljon jossain vaiheessa. Varatut harvoin jättää puolisoaan syrjähypyn takia, joskus kyllä mutta uskon et harvemmin.
Kannattaa lopettaa jo koko juttu niin ei joudu kärsimään mittavia sydänsuruja myöhemmin kun tunteet tulee peliin mukaan.

usko minua
Älä nyt vaan pettäjän kanssa suhteeseen ala. Ihan oman itsesi takia.

Totuus on todellakin se, että varatut hakevat useimmiten vain piristystä ja säpinää arkiseksi käyneeseen elämäänsä, eivätkä he halua jättää kumppaniaan. Tiedän tämän tasan tarkkaan, koska olen itsekin parisuhteessa elävä pettäjä.

:D :D
Yks pano (luultavasti känni-sellainen) ja kuvittelet että teillä oli suhde? :D
Tämä on sama kuin eräs nainen väitti olevansa "toinen nainen" suudeltuaan kerran varattua miestä :D Voivoi miten suuret luulot itsestään näillä jakorasioilla.

Yhteistyössä