Farmi

• Viestiketjun aloittaja vierasn
  • Ensimmäinen viesti
vierasn
Seuraako kukaan sitä ohjelmaa? Minä olen alkanut seurata, mutta mietin että pitääkö lopettaa kun siinä on niin ärsyttäviä tyyppejä. Onko tommosia tyyppejä kuin vaikka se Suvi oikeasti olemassa? Vai filmaako se vaan?

"vieraana"
No ei kai sua kukaan pakota kasomaan, jos ärsyttää. :D Musta se Suvi on ärsyttävyydessään vaan niin huvittava niitten ihme juttujensa kanssa. En tiedä kuinka paljon tuota on käsikirjoitettu, mutta mä luulen, että siillä voi olla sit kuitenkin jotakin piileviä kykyjä, jotka se vetää hihasta siinä pudostuskisasta. Eli vaikka se näyttää / näyttelee, että se ei kykene mihinkään, niin se saattaa silti yllättää sitten kuitenkin.

"vieraana"
Marko on kyllä kieltämättä ihme neiti, vaikka sillä paljon tietotaitoa onkin. Tai sitten se tietotaito on mennyt vähän hattuun ja luulee olevansa korvaamaton. Miutta se teurastamisen himo muakin kieltämättä vähän tökkii... Kaikki pitäs heti vaan pistää lihoiksi. Vaikka sitä vartenhan ne elukat varmaan on sinne rahdattukin. Odotan vain, koska se alkaa vinkumaan sen lehmän lahtaamista...

"vierailija"
[QUOTE="vieraana";29590291]Marko on kyllä kieltämättä ihme neiti, vaikka sillä paljon tietotaitoa onkin. Tai sitten se tietotaito on mennyt vähän hattuun ja luulee olevansa korvaamaton. Miutta se teurastamisen himo muakin kieltämättä vähän tökkii... Kaikki pitäs heti vaan pistää lihoiksi. Vaikka sitä vartenhan ne elukat varmaan on sinne rahdattukin. Odotan vain, koska se alkaa vinkumaan sen lehmän lahtaamista...[/QUOTE]

No ei se mikään ihme ole, ihan tyypillinen homo vaan :)

se itkijätyttö jenni
ja miksi se vääntelee sitä naamansa kun ..... Ihmetteli miksi Marko oli erilainen viimeiset viikot? no niin minäkin olisin ollut jos joutuisi moisen komentooran kanssa olemaan. en todellakaan toivo jennin voittavan. ja marko oli hyvä tyyppi samoin senni ja tuulikki, ne ovat mun suosikit. jenni on kaksnaamainen niinkuin marko sanoi.

"viola"
Mun mielestä tää on ollut paras sarja pitkiin aikoihin. Semmonen koukuttava, mukavalla tavalla.
Se Tuulikki on mun mielestä ihan järkky kamala matami, muut jäljellä olevat naiset on kaikki tavallaan ihan jees. Ja Joni on omalla tyylillään niin lapphilainen että :)

Yhteistyössä