Hakutulokset

1. Maisie

"Harrastin juuri seksiä" -päivitys fb:ssä.

Harrastavat varmaan seksiä että pääsevät kertomaan sen kaikille face-kamuilleen..
  2. Maisie

Miks mä oon vieläki harmaa???

:laugh:
  3. Maisie

Haluaisitko vähä erikoisemman sohvan?

Kyllä mulle kelpais tuo ap:n linkissä oleva sohva :p
  4. Maisie

Olen n 45kg ylipainoinen miksi pitäisi laihduttaa?

Ei oo pakko laihduttaa mutta suotavaahan se olis terveyden ja tulevaisuuden kannalta. Jos oot nuori niin sulla ei välttämättä vielä oo terveyshaittoja ylipainon takia mutta se ei tarkoita sitä ettei ongelmia tule tulevaisuudessa. Jos kaikki veriarvot yms. normaalit ja maksa yms. elimet ok...
  5. Maisie

Onko totta että lihavat haisee

Joo, kaikki lihavat haisee, ei kannata suihkua katsoakaan. Kaikki hoikat sen sijaan tuoksuvat kukkasilta poikkeuksetta.
  6. Maisie

Hah, mä jo innostuin...

Oman tiensä kulkija :D
  7. Maisie

Maistuisiko?

papaija?
  8. Maisie

Maistuisiko?

omena? banaanii? päärynä?
  9. Maisie

Maistuisiko?

appelsiini? mango? persikka?
  10. Maisie

Maistuisiko?

Pekoni Suolakurkku/maustekurkku sipuli herkkusieni juusto
  11. Maisie

Mitä näet kun katsot

-keittiön kulmakaapin -uunin -ikkunan
  12. Maisie

Suomi - Kanada -jääkiekko-ottelu

Varmaan liittyy NHL:ään tuo juttu jotenskin. En tiiä viel katonko, mies kattoo joten kuulen sen matsin tähän koneelle varmasti. Pitää lähtee lenkillekki vielä et ei ainakaan koko matsia katota--
  13. Maisie

Kenenkä viimeiset hetket eläisit uudelleen?

En kenenkään.
  14. Maisie

Missä vaiheessa seurustelua on sopivaa ottaa puheeksi toisen ajatukset lasten saamisesta?

Voit kysyä jo. Ujuta se kysymys vaikka johonkin keskusteluun jos arveluttaa. Mä kysyin jo aika varhain kans miehen mielipidettä lapsista ( kummallakaan ei vielä yhtään lasta ) koska mulle oli tärkeetä että ennen kuin seurustelu menee vakavaksi niin tiedän mitä hän asioista ajattelee. Jos asia...
  15. Maisie

Onko miehesi usein kärttyinen jos et ole kokannut hänen lempiruokaa miehen tullessa töistä?

Onko miehesi usein kärttyinen jos et ole kokannut hänen lempiruokaa miehen tullessa töistä? What?! No ei tosiaan ole ja mies voi ja osaa laittaa itsekin ruokaa. Mun mies ei oo ikinä vaatinu et mun ylipäätään pitäis laittaa ruokaa, on vaan hyvillään kun olen jotain sapuskaa valmistanut.
  16. Maisie

Millä "mustat viirut" pois jääkaapin ovesta?

Meillä oli muuton jäliltä pesukoneessa jotain ihme mustaa viirua ja tuskailin jonkin aikaa rätin ja pesuaineiden kanssa siinä. Mies tuli kylppäriin Taikasienen kanssa ja hups, pesukone oli taas valkoinen. Nähtävästi hyvä tuote vaikka tää oli vasta mun ensikosketus tuohon ihmeelliseen sieneen.
  17. Maisie

Laitatteko ruokaa toiselle?

Ja yleensä yhdessä syödään kun ollaan samaan aikaan kotona.
  18. Maisie

Laitatteko ruokaa toiselle?

Jokaisella on omat tapansa ja tottumukset, ei niitä tartte sen enempää toisen ihmetellä tai ymmärtää. Meillä mä teen pääsääntösesti ruoat mulle ja miesystävälle ja välillä tekee myös mies. Joskus jopa kokataan yhdessä =) Tuo meidän järjestely toimii suureks osaks noin koska mä tykkään laittaa...
  19. Maisie

Rolls, Mäkkäri vai Hese?

Mc Donald´s ja ottaisin nyt varmaan tuplajuustohampparin.
  20. Maisie

Oletko syönyt karppipitsaa?

En oo syöny eikä oo mitään mielenkiintoa maistaakkaan..

Yhteistyössä