Hakutulokset

  1. P

    Se on loppu nyt...

    ...meinaan vertiili ikäni. Sain tänään kuulla, että ensimmäinen lapsemme on ollut todellinen onnenpotku ja toista biologista lasta emme todennäköisesti koskaan tule ainakaan luomumenetelmillä saamaan. Vika on minussa. Käsittämätöntä. Vielä eilen luulin voivani päättää milloin haluan lisää...
  2. P

    liikunnasta kyselen laitteet? kiinteytys?ruoka?

    olen aloittamassa laihdutusta miten olisi hyvä aloittaa mennäkkö johonkin kerhoon painonvartijat? kiloklubi? tai jos kotona mikä voisi olla kiva kuntolaite? tai sit joku jumppa,kuntosalilla käynti?? millä saisi ongelma kohtani #&%?$!*,maha ja reidet kiinteemmiksi hyviä vinkkejä siihen...
  3. P

    Mitä haluaisit, mutta et saa?

    Mä oon aina unelmoinut että rajun panon aikana joku näykkis. Samoin toivoisin enemmän kielityöskentelyä pimpsassa ja sisäreisillä, mutta jos joku suostuisi nuolemaan varpaani näkisin varmaan kappaleen taivasta! Ukko vähän vierastaa tätä kielipolitiikkaa, itse lipaisen jalkapohjatkin jos niin...
  4. P

    Lähes kivuton synytys

    Kysyisin, onko kenelläkään vastaavaa kokemusta lähes kivuttomasta synnytyksestä? Itsellä just ennen ponnistusvaihetta kivuliaat supistukset (ehkä noin 20 minuuttia) ja sitten ei mitään kipua, paitsi tikatessa, kun eppariin annettu paikallispuudute alkoi loppua. Lisäksi synnytys oli melko nopea...
  5. P

    Lapsuuden suosikki lelu

    oli kaleidoskooppi. (Tai yksi niistä). Merkillinen putki jonka päässä oli peili ja helmiä ja kun sitä ravisti tuli näkyviin aina uusi ja ihmeellinen kuvio. Nyt haluaisin ostaa tytölleni samanlaisen, mutta mistä niitä saa? (Eikö kukaan enää leiki niillä, kun en ole löytänyt.) Oletko nähnyt...
  6. P

    kilpirauhas oireista

    Onko teillä kokemusta vajaatoiminnan aiheuttamasta aineenvaihdunnan hidastumisesta ja liikakilojen kertymisestä ? Tulivatko nopeasti ? Noudatitteko diettiä, liikuitteko enemmän ? Auttoiko Tyroxin ? Mulla todettu liikatoiminta helmikuussa -04 kääntynyt pikkuhiljaa vajaatoiminnaksi. Lääkäri...
  7. P

    naapureilla taas bileet

    Johan pomppas ! Taas on (kerrostalo) naapureilla bileet. Mitä tehdä ? Mies uhoo menevänsä vähän keskustelemaan, mutta minä toppuuttelen. Pelkää, että vääntävät vielä enemmän kahvat kaakkoon ja tinttaavat kännissä vielä ukkoakin tauluun. Pitäisikö soittaa poliisit vai valittaa yhtiökokouksessa ...

Yhteistyössä