Mietitty on ja en kyllä voi myöntää koskaan huudattaneeni musiikkia keskellä yötä, mutta päiväsaikaan olen kyllä muutaman kerran pitänyt musiikkia vähän lujemmallakin, en tosin silloinkaan tuntia kauempaa, silloinkin tiesin, ettei naapureissa pieniä muksuja asunut ja koiratkin pistin toiseen huoneeseen.

Kyllä se minusta on vähän siitä järjenkäytöstäkin kiinni, nyt asutaan omassa talossa ja isäntä kuuntelee musiikkia aikas kovaa kun käy saunomassa ??

No eipä häiritse naapureita.
Hih, viime syksynä "naapurin" nuorimies viritti autoonsa mahtisterkkoja ja tietysti joutuivat pistämään nupit kaakkoon, jotta voi testata, no kello oli jo liki 23 ja meidän neidit kun pelkää ukkosta, niin eivät uskaltaneet nukkua, kun luulivat täräystä ukkoseksi, ei meinaan kuulunut muuta kuin se basson jytinä. Minä sitten hipsin tonne kantatien toiselle puolelle n. 150 metrin päähän, ihan kiltisti kysyin voisiko ajankohtaa muuttaa tai kauanko heillä vielä mahd, menee ja syynkin kerroin, nuoret olivat todella pahoillaan ja eivät vaan olleet tajunneet sen basson kantavan kauas (oli meinaan volvon takakontin kokoinen kaiutin, huh.) Eikä mua kyllä ottanut yhtään päähän, mutta kun muksut oikeasti pelkäsivät

Harmitti oikein kun menin pihalle, että nyt ne ajattelee, että hirvee nipo, mutta ilmeisesti osasin asian niin esittää, etteivät suuttuneet yhtään, joskus näinkin