Hakutulokset

1. J

<3<3Heinäkuiset hellemasut 2014 <3<3 -Tammikuussa-

Moikka pitkästä aikaan! Näinhän mullekin kävi että vaan fb-ryhmään kirjottelee ja tämä unohtuu kokonaan :/ täällä tosiaan saatiin istukkabiopsian tulokset tiistaina ja kromoseiltaan TERVE POIKA meille tulossa <3 olin aivan varma että vauva on tyttö, mutta kuinkas kävikään ;) pieni mammanpoika...
  2. J

<3Heinäkuiset2014<3 -Joulukuussa-

Onnea paljon kaikille hyvistä ultrakuulumisista! :) Lijena, laitoin sulle eilen aamupäivästä viestiä fb-ryhmään pääsystä, saitko? :) Täällä käytiin tänään naistenklinikalla sikiötutkimusyksikössä juttelemassa meidän riskistä saada joku trisomia. Ultrasivat ja sen perusteella kaikki näytti...
  3. J

kiitos kaikille paljon! <3 kyllä täältä alhaalta vielä ylös noustaan, äidinvaistot sanoo että kaikki on vaan hyvin ja pitää lopettaa stressailu ja toivoa vaan parasta tietenkin! Lujaa tekoa kuitenkin tuo pieni kun on näin pitkään pysyny tuolla <3 veriseula voi hälyyttää vaikka niskapoimu olisi...
  4. J

Kiitos mimmi83 :) niitä tarvitaan! Alkaa viikonlopun jäljiltä mieli parantumaan kun on saanut läheisten kanssa jutella ja keskustelupalstoja missä on ollut erittäin paljon hyviä kertomuksia jotka luo toivoa paljon :) onhan tässä kuitenkin 96% varmuus saada kromosomeiltaan terve lapsi! Ultrassa...
  5. J

Täällä tulikin perjantaina soitto naistenklinikalta jossa oli veriseula hälyttänyt huomattavasti ja down-riski niskapoimun kanssa (2,4mm) on 1:25 :/ nyt ollaan pelonsekaisin tuntein ja odotellaan maanantaita jotta päästään ottamaan istukasta näyte ja saan vastauksia tähän epätietoisuuteen :(...
  6. J

voi ei taas yksi huono uutinen ;( tsemppiä martsu! :s Meilläkin tosiaan tänään oli tuo np-ultra, itkien sinne mentiin kun pelotti niin paljon! Kaikki oli hyvin ja viikkoja olikin jo 11+1 vaikka varhaisultran mukaan olisi ollut 10+2, mutta parempi näin! hymyilyä ei vaan voi lopettaa...
  7. J

mimmi83: kuulostaa aivan kauhealle tuo oksentelu, osaan hyvin kuvitella olon kun ois kestänyt tollainen kauemmin ;/ toivottavasti laantuisi jo! onneksi sulla on hyvä mies kuka ymmärtää ja auttaa :) nuttana paljon voimia sulle, aivan kamalaa tuollainen :( Täällä itellä olisi 1. ultra tän...
  8. J

Moikka, viikko takana päin töissä saikun jälkeen ja ihan hyvin on mennyt kun sen osaston työntekijät tietävät raskaudesta joten ovat auttaneet hyvin :) oksentelu tosiaan rauhottui (kopkop) saikkuviikon jälkeen enään n. 5-10krt oksennan joko aamulla ennen töihin lähtöä taikka illalla sitten...
  9. J

kiva kun vastasit mimmi83! :) Teillä noin pieni vielä siellä hoidettavana varmasti todella rankkaa tai ainakin kun ite miettisin että tän olon kanssa pitäis vielä lasta hoitaa niin ei kyllä onnistuis sen verran heikko olo! Ai sä sait ton merkkistä lääkettä! Mulle lääkäri määräsi prostafen (?)...
  10. J

Heippa pitkästä aikaa! Täällä on monta viikkoa kestänyt pahaolo iskenyt yli viikko sitten rajuna oksenteluna. Viikon oksensin aivan kaiken pihalle, jopa vedet joten neuvolasta kehotettiin menemään jo 3pvän kestämisen jälkeen lääkäriin ja luojan kiitos sain maailman ihanimman mieslääkärin kenen...
  11. J

<3Heinäkuiset2014<3~Loka-Marraskuussa~

heips! :) täällä eilen käyty varhaisultrassa ja sydän siellä sykki vimmatusti, niin huojentunut olo! :heart: jen" & kirppu 7+2
  12. J

<3Heinäkuiset2014<3~Loka-Marraskuussa~

Täällä olisi yksi kiinnostunut liittymään tänne :) 10 pitkän kuukauden jälkeen tuli plussa vihdoin testiin ja tällä hetkellä menossa rv 5+5 ja laskettu aika laskureiden mukaan olisi 9.7! Melko uskomaton olo että on raskaana, oireina on vain vessassa ravailu, kova turvotus heti aamupäivästä...
  13. J

Kaksikymppiset toiveilijat 2013

heippa pitkästä aikaan! onnea harjoituskappale !! :)) Täällä ollut tietokone rikki niin en ole päässyt juttelemaan :/ yksi kiero meni jo ja toinen on ollut lopuillaan jonkun aikaan jo, mutta ei alkanut onneksi kp1 ! eli tänään plussattu digitaalisella "Raskaana 2-3". <3 Kymmenen pitkää ja...
  14. J

Onnea plussanneille :)! Aikasemmin tuolla kysyttiin missä ammatissa on, minä olen kanssa valmistunut lähihoitajaksi ja työskentelen päiväkodissa :) Kävin loppuviikosta labrassa ottamassa tulehdusarvot ja raskaustestin (veriteitse), koska lääkäri oli sitä mieltä että ne pitää katsoa kun...
  15. J

.....kp16/33.....21v......yk9.......1.lapsi Mulla kesti kuukautiset 15päivää! todella niukkana vuotona kylläkin, mutta vähän ihmetyttää tuo että kroppa vieläkin ihan sekasin pillereistä.. Onko muilla kokemusta pitkään kestäneestä niukasta vuodosta? Tänään sitten soittelin lääkärille ja...
  16. J

heippa :) toivottavasti yksi (pidemmän aikaa)kuumeilija mahtuisi vielä joukkoon! Olen vuoden alussa täyttänyt 20v ja mieheni on 23v. Ensimmäinen lapsi molemmille olisi nytten haaveissa, e-pillerit olen lopettanut joulukuun lopussa, jotenka yritys alkoi tammikuussa jo. Kiertoni ovat olleet suht...

Yhteistyössä