Huomenna poksuukin 7+0, ja vieläkään ei oikein käsitä että kyllä ne pullat uunissa taitaa olla. Neuvolaan aika vasta 2vkon kuluttua, mutta siellä tuskin mitään ihmeellistä tapahtuu. Siitä yllätyin että käskettiin varaamaan aikaa 1,5h! Mitä siellä oikein tapahtuu, koko helkkarin aikako siellä jutellaan sen terkan kanssa?
Lähetteen ilmeisesti ultraan sitten ainakin saan..
Vielä ei olla uskallettu miehen kanssa muille kertoa, kun haluan ensin nähdä että ollaanko siellä masussa mukana menossa. Tosin tuntuu että vaikeeta tulee olemaan piilotella vatsaa koska mulla on nyt jo aivan turvonnut pallomaha! Normaalit t-paidat nousee vattanpäälle
Kovasti vaan toivon että saan piiloteltua tota sitten edes ekaan ultraan, jotta uskaltaa kertoa uutiset.
Onko kellään ilmaantunut mitään kummallisia raskausoireita? Mulla nyt "normaalit": koko ajan K-Y-L-M-Ä!, nännit kipeet alusta asti, vatsa aivan turvonnut, samoin rinnat, ilmavaivoja
, naama kukkii, NÄLKÄ, väsymys ym. Pahaa oloa en oo kokenut ainakaan vielä.
Kummallisempia oireita on että mun kainalot kuitsee
Se on ihan tuskaa ja alkaa yleensä iltaisin. Lisäksi vatsalihakset on ollu monta päivää kipeet, vaikka en oo treenannut edes.
Oon kavereitten raskauksista nähnyt aina ennen synnärille menoa enneunet. Niistä siis nähnyt aina lapsen sukupuolen joka on osunut joka kerta nappiin. Nyt oon pelästyttänyt miehen sillä että kaks kertaa oon nähnyt unta, että meille tulis kaksoset joista toinen ainakin olis poika
Näillä ajatuksilla viihdytän itseäni neuvolaan/ultraan asti.
Wonderwall+nisu 6+6