Moikka vaan taas kaikille!
Oli pakko kirjottaa kun noita ruokailujutskia luin..
Kun mä kysyin neuvolasta onko kylmäsavulohi ehdoton ei ja siellä sanottiin että on, niin miten te oletteko syöny? Kun mulla on automaattisesti joulu ihan pilalla kun en saa kylmäsavulohta, ja raskaudesta ei olla kellekkään kerrottu kun olisin halunnut odottaa ekan kolmanneksen kun ollaan ekassa ultrassa käyty ja sit vasta kertoo jos kaikki on ok.. MUTTA, jos en lohta ja maksalaatikkoa jouluna syö niin kyllä meidän äiti arvaa saman tien, ne kun on mun herkkuja..
Mutta siis päällimmäinen kysymys oli että ootteko tota kylmäsavulohta syönyt raskausaikana ja kuinka paljon kerralla?
Itse kun tunnun olevan niin vainoharhanen kaiken kanssa ettei vaan taas tulis keskenmenoo.. :/ ärsyttävää tällänen varominen.. ja ärsyttävää kun ei jouluna sais syödä ees lempi jouluruokia!
Tilasin tosiaan sen angelsounds kotidopplerin raskauskeijulta viikko sitten eikä VIELÄKÄÄN oo tullut, luin tuolta raskauskeijun sivuilta niin siellä oli joku uutistiedote että postin jonkun lakon vuoksi toimitukset viivästyy, arrgh, että mua ärsyttää sekin kun olin ihan varma että pääsen tällä viikolla koittaa kuuluuko sydänäänet ja eipä näkynyt doppleria, hemmetti, menee siis ensviikkoon kun huomenna ei se posti kulje.. Tuntuu kyllä että joka asia saa mut ärsyyntymään
Oireista, p-a-h-o-i-n-v-o-i-n-t-i ! Alkaa menee jo hermot, oksentanut en oo vieläkään mut toi "järjetön nälkä" olo alkaa rassaamaan
monta kertaa meinannut oksentaa, mutta oon mestari pidättämään sitä, itse kun en voi sietää oksentamista.. Pelkään aina että tukehdun, se on niin kamalaa
Toivottavasti menis jo pian ohi.. Rinnat vähän arat, mutta edelleen pystyn kyljellään nukkuu, et ei niin kovin kipeet oo.. Vilu on kokoajan mutta on mulla kyllä normaalistikkin..
Mihinkään en oikeen halua mennä kun näytän siltä kuin oisin viidennellä kuulla raskaana, olo on kuin ilmapallolla ja tosiaan ketään ei vielä raskaudesta tiedä kuin minä ja mieheni, niin en halua että ihmiset luulee että olen näin paljon lihonnut, vaikkakin se joskus tulisi selville
ärsyttää vaan kun mikään vaate ei sovi päälle, ilman että tuo jättiläismaha näkyy
Normaalisti siis en ole mikään lihava, että tuon mahan kyllä näkee kauempaakin
Tulipas taas kitistyä kaikesta
pahoittelut siitä
Ja en tiedä mistä syystä mutta itsellä on
poikaolo vaikka tytön aina olen halunnut
ja verrattavia kokemuksia ei ole kun esikoista odotan, mutta saa nähdä kumpi ois tulossa, sukupuoli halutaan kyllä tietää kun se on mahdollista, molemmat tietty tervetulleita, kunhan terve vaavi olis
immet ja pirpana 9+1