Nuttanalle Isot pahoittelut. Jotenkin oon itse valmistautunut koko ajan samaan, että np:ssä ei sykkeitä löytyisikään.
Viime viikolla oli eka neuvola ja voi morjens että oli masentava. Olisin halunnut että olis saanut selvyyttä siihen, että mahassa olisi joku, mutta kissan kikkareet, koko homma meni "sähän nää tiedät jo" meiningillä. Ja mä oon tosi huono sanomaan jos ei erikseen kysytä :/
Viime viikko meni flunssaa sairastaessa ja alkaa pikku hiljaa päänuppi kiristymään kun ei pääse salille! Tosin, olen vähän meinannut että jos sitä nyt olisi hitusen armollisempi ja katsoo sitten toisella kolmanneksella pahoinvoinnin lähettyä uusiksi. Ei ainakaan painon puolesta tarvi stressata, huolimatta vähän heikonlaatuisesta (karkkia/sipsiä) syömisestä huolimatta paino tippunut yli kolme kiloa ennen plussaa painoon
.
Viikonloppuna katselin vähän mitä olen esikoisen aikana kirjoitellut ylös ja koska on liikkeitä tuntunut jne. Näköjään tää tällä hetkellä aika ajoin heiluva päänsärky on kirjattu esikoisestakin ylös. Selkääkin on alkanut särkeä aika pian, mutta onneksi nyt ei tarvitsekaan istua koulussa useaa tuntia päivässä.
Kuvittelin lähteväni shoppailemaan alesta itselleni mammahousut, mutta tänään kyllä joutui töissä ottamaan kokoa isommat työhousut ja farkutkin alkaa oleen aika pinkeänlaiset
Lare ja aina vaan nimetön 9+3