Itse ainakin syyllistyn nyt ihan täysin siihen, että kirjoittelu on siirtynyt facebookin puolelle. Käyn kyllä joka päivä monta kertaa katsomassa, onko tänne tullut uusia juttuja, mutta ei vaan ole tullut hetkeen kirjoitettua mitään. No jos nyt sitten tulis taas oikeen urakalla tekstiä
Kiva kun saadaan uusia hellemasuja tänne ja Undinelle voimia kovasti! <3
Mulla neuvolalääkäri ens viikon torstaina, en tiedä mitä on vastassa mutta innolla odotan ainakin sitä sydänäänten kuuntelua
Olen harkinnut kotidopplerin hankintaa, mutta entä jos en löydäkkään itse sydänääniä, huijjui ja hulluksi tulisin!
Pitkän aikaa tässä miettinyt jo, että uimaan olisi päästävä. Täällä Hämeenkyrössä ei uimahallia ole, joten lähdettiin eilen kaverin kanssa Ylöjärven uimahalliin. Kilometrin verran uitiin ja kyllä altaasta noustessa ja illalla kotona huomasi, että ehkä vähän liikaa tuli pulikoitua
Ennen kilometri meni ihan heittämällä. Ens viikolla uudestaan
Hehe piti vähän soveltaa uikkarin kans, tissit ei meinannu mahtua enää uikkareihin niin urheiluliivit alle vaan, hyvin toimi!
Mulla kans menee välillä niiiiiiin hermo omaan äitiin, ja huomaan kyllä että oon sanonut välillä vissiin vähän pahasti kun on ollu hiljaisia päiviä sitten. Ei vaan joka päivä jaksais "miten oot voinu, ootko syöny, ootko ollu pihalla...plaaplaaplaa"-juttuja. Hyväähän se oma äiti vaan tahtoo mutta silti. Mun vanhemmilla ei ole vielä lastenlapsia ja kovasti sielä kans odotellaan. Olis päässy ehkä helpommalla, jos olis kertonut koko raskaudesta vasta vaikka nyt, mutta ensimmäinen puhelu oli tietysti omalle äidille, kun raskaustesti antoi kaks punasta viivaa
Mammavaatteita en ole vielä hommaillu vaikka kyllä kaikki vaatteet jo puristaa. Oon enimmäkseen legginssi ja tunika ihminen, koskahan viimeksi oon käyttäny oikein rehtiä housuja, jos ulkoiluhousuja ei lasketa mukaan
Eikö kaupoista saa jotakin mammalegginsejäkin tai sukkahousuja? Täytyis kai lähteä katselee tarjontaa, huomais ehkä jo sen mukavuuden eron mammavaatteissa ja normivaatteissa.
Onko teillä muilla koiria? Narttukoiria? Meillä on 7-vuotias berninpaimenkoira ja se on ihan pimee!
Ramonahan vaistosi mun raskauden jo ennenkuin itsekään koko asiasta tiesin, näin jälkikäteen ymmärrän miks se käyttäyty mua kohtaan niin erikoisesti ennen testin tekemistä. Ramona on kans raskaana (valeraskaus), onneksi se on jo vähän laantunut mutta muutama viikko taaksepäin se suojeli kaikkia lelujaan, nuoli niitä ja nukkui niiden kanssa. Otin lelut pois ja nyt se on kai jo unohtanut ne, mutta jos sille jonkun lelun antaa niin heti alkaa taas se suojelu ja nuoleminen. Ramona nuolee mun jalkoja aina, jos mulla ei ole sukkia jalassa. Nukkuu mun puolella sängyn vieressä lattialla, seuraa mua jokapaikkaan ja vinkuu kovasti jos mä lähden käymään jossakin
Toivon kovasti, että mustasukkaisuus-ongelmia ei tule kun vauva syntyy. On se kummallista!
Ollaan kans mietitty uuden auton ostamista, meillä on kyllä farmari mallinen mutta ei siinä liikaa tilaa ole. Reissuun lähteminen ei tulisi kuuloonkaan tuon auton kanssa kun vauva syntyy. Iso koira, vaunut ja vauvan tavarat plus kaikki muut rojut, peräkärryn tai suksiboksin vois hankkia
Joku tila-auto sen pitäis sit kai olla, miks ne on suurin osa niin rumia?!
Siinäpä sitä taas, taidan ruveta leipomaan sämpylöitä. Kohta on taas viikonloppu ja talviko sieltä nyt sitten tulee ihan oikeesti, HRRR!
Jaksuja kaikille! -Debis ja tyyppi 14+1